Efekt (skládaná fotografie)
Ahoj chtěl bych udělat podobný efekt s jednou fotkou může te mi říct jak se tento efekt nazývá??? díky...
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/7041 80_10152438084840352_812466612_o.jpg
Změna předmětu, původně: Efekt (Kráťa)
To ale není jedna fotka, to je spojení několika různých fotek.
vím ale jestli se tento efekt nějak nazývá...
nacvakáš veľa fotiek a spojíš v editore do jednej. špeciálny názov na to neviem.
to je jasný otevřu PS dam tam krytí atd. je to jen
Dá se to udělat i s videa udělaáš z videa fotky a máš to taky jen mě zajímá název toho...
v podstate je to image stacking (skladanie). aj keď teda sa väčšinou tento pojem používa pri skladaní za účelom zvýšenia hlbky ostrosti.
Na tohle efekt není, to se dělá poctivě ručně.
Okej chlapi díky moc jen mě to tak zajímalo jak to nazvat.... díky
Vlož tam fotky malých snowboarďáčků, na to není potřeba Photoshop. Navíc je to udělané dost amatérsky, ty osoby v pozadí jsou nepřiměřeně velké.
Proč nepřiměřeně?
Vypadá to divně.
Pokud je to focené teleobjektivem z větší vzdálenosti, tak je to úplně normální.
Aby byl vzdálenější objekt větší než bližší mi moc normální nepřipadá :)
Jsem asi slepý, ale nic takového tam nevidím.
To zase neodpovídá hloubka ostrosti a úhel záběru a vůbec celá perspektiva. Řekněme, neodpovídá zkušenostem mozku...
No mozek taky s teleobjektivem nemůže mít zkušenosti.
To je sice pravda, že funkce zoom je výbavou androidů, ale teleobjektiv zdůrazňuje perspektivu a viz třeba ty dvě postavičky, co vypadají jako z Hvězdných válek, nebo třeba ty rozfázované "skokany" - viz prvý nejbližší a hned ten druhý...
Teleobjektiv právě naopak perspektivu značně potlačuje. Tedy ne přímo teleobjektiv jako takový, ale to, že se s teleobjektivem fotí na větší vzdálenost.
Pravda, zde jsem se mýlil, ale pokud použil teleobjektiv místo nožiček, pak vzdálenost objektivu a předmětu je vzhledem k perspektivě také důležitý.
Prostě ta složenina není přirozená, perspektiva už vůbec ne, viz ty dva pajduláky a ti skokani už vůbec ne...
Nové fotoaparáty mají funkci která se zove např. "kontinuální snímání", kde aparát udělá až 10 fotek za sebou. Použil bych stativ a snímky pořídil. Nejrychlejší je pak jednotlivé postavičky vkopírovat do jednoho snímku. U Photoshopu pak třeba použít vrstev .....U daného snímku jsou některé postavy vkopírované. Lze to poznat podle toho, že rozfázované je možné poznat, vložené pak neodpovídají velikosti postavy, ostrostí a nelogičností umístění, vzhledem k možnostem pohybu na U rampě.
Já bych to asi udělal nějak takto. Aby to bylo pěkné a přirozené, mělo by to být foceno z jednoho místa na stativu (jednotlivé jízdy - třeba 50 fotek).
* otevřel bych kopii 1
* otevřel bych 2
* z 2 bych vybral třeba lasem nahrubo jezdce a zkopíroval do schránky
* přepnul se na 1 a vložil ze schránky do nové vrstvy, do míst, kde by byl jezdec na 2
* otevřel 3 zkopíroval do schránky panduláka
* přepnul se na 1 a vložil ze schránky do nové vrstvy, do míst, kde by byl jezdec na 3
* otevřel 4 a zkopíroval do schránky panduláka
* přepnul se na 1 a vložil ze schránky do nové vrstvy, do míst, kde by byl jezdec na 4
a tak stále dokola, až bych měl kopii 1 s 50 vrstvama a 50 panduláky. Pak bych ty vrstvy sloučil v jednu.
V podstatě se tak dělá cokoli snímaného z jednoho místa, kde se střídají jezdci, nebo jede jeden, vyfotí se to několikrát a splácne v jednu fotku, takže je na několika místech.
Nebo ty zpomalené záběry z lyžování, kdy jedou dva naráz pro porovnání.