Eshop - postup objednání
hoj,
snažím se rozvrhnout si postup objednání, vím, že budu možná sám proti sobě, ale mám v úmyslu posílat zboží až po zaplacení zálohové faktury případně po platbě na účet.
Tzn schéma:
1. Zákazník si objedná zboží
2. Vybere způsob platby (buď převodem na účet nebo dobírkou)
3. Na základě vystavené faktury zaplatí převodem
Je to tak ok? Aktuálně mi eshop generuje fakturu až po odkliknutí, že peníze byly přijaty na účtě, což mi přijde jako nesmysl.
Co si o tom myslíte?
Díky
Pokud vím, tak se nevystavuje bezprostředně po objednání rovnou faktura (ta až při obdržení zboží), ale tzv. proforma faktura.
To budeš mít ale dost málo zákazníků, málokdo platí předem.
Pavel
A ako by si riešil dodanie tovaru na jeho mieste Ty?
Pochopím pri stálych zákazníkoch, ale čo má poslať tovar a dúfať, že mu snáď potom niekto aj zaplatí?
Jedine na dobierku - tam má istotu, že ak zákazník tovar prevezme, svoje peniaze aj uvidí...
Neviem si predstaviť, ako by som poslal niekomu neznámemu čokoľvek a spoliehal sa na to, že mi za tovar možno aj zaplatí. Hlavne v dnešnej dobe...
To je právě ono. Když nepřevezme, tak akorát měl zboží v luftě a vyhodil peníze za poštovné.