Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Felicia 1.3 problém při startu se studeným motorem

Zdravím, posledních pár dní zlobí Felda při startu. Děje se to ale jen po dlouhý době, kdy stihne zchladnout motor. Hlavně ráno potom co celou noc stála. Auto normálně nastartuju (úplně v pohodě), ale jakmile začnu přidávat plyn, tak to zdechne. Abych se rozjel, tak musím podržet lehce plyn a čekat až se otáčky dostanou nahoru (zpravidla nejdřív klesnou na hranu chcípnutí motoru a pak začnou konečně stoupat), pak zařadím a když se rozjedu než otáčky spadnou, tak je vyhráno. Nejhůř mi to chcíplo asi 3x než se otáčky udržely a stihl jsem se rozjet. Potom se všechno chová už normálně.
Ještě jsem si všiml, že mi během jízdy kolísá teplota. Než se vůbec rafička pohne nad 50 stupňu, musím ujet cca 2 km. Za jízdy to jednou ukazuje 70, jindy zase 100, prostě se mi zdá, že si to tam jen tak cestuje...
Diagnostika neukázala žádnou poruchu.
Nemá s tím někdo zkušenosti?

Díky za odpovědi

Předmět Autor Datum
Podobný znaky chcípání studenýho motoru mi vykazovala oktávka (1,6 benzín), když jsem měl netěsnost…
Prasak 02.05.2014 14:26
Prasak
Tak s velkou pravděpodobností to jest těsnění pod hlavou.když je motor studený saje to někudy s benz… poslední
kamzl 02.05.2014 19:18
kamzl

Podobný znaky chcípání studenýho motoru mi vykazovala oktávka (1,6 benzín), když jsem měl netěsnost v sacím potrubí, konkrétně špatně nasazený těsnění mezi potrubím a blokem motoru. Teplej motor už šel dobře, studenej se špatně rozbíhal, kolísaly otáčky a zdechalo to.
Souvislost s teplotou motoru mi však uniká.

Tak s velkou pravděpodobností to jest těsnění pod hlavou.když je motor studený saje to někudy s benzínem vodu s chladící soustavy a proto to pak zlobí.

když se motor už ohřeje stihne se část vody odpařit než dojde do karburace(vstřiků) a relativně to pak jede.

Ale bude se to zhoršovat.Zkontroloval bych víčko na doplňování oleje, pokud tam bude bílá/béžová mazlanina, utři jí a zkontoluj příští den, jestli tam není zase, pokud jo,je to na výměnu těsnění pod hlavou.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru