Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Firefox,Firewall,Antivir.

Čau,
přeinstaloval jsem si system a rozhodl se pro pár změn.
Delší dobu jsem používal nový IE,jako firewall jsem nechal integrovaný, a jako antivir(což jsem ponechal) používám Microsoft Security Essential.
Po kompletní reinstalaci to mám takto:Firefox,Online Armor a Microsoft Security Essential.
Jenomže už po 14dnech je celý systém pomalý,líný,při vypínání mi to třeba hlásí Firefox-ukončit apod.Než po zapnutí naběhne firewall,čekám a čekám...a hurá.
Podle všeho jsem se v uživatelských recenzích dočetl,že nejpoužívanější je Firefox a nejlepší Armor firewall.

Co jsem udělal špatně?

Moc děkuji za odpověď.

Předmět Autor Datum
Jinak-Windows XP SP3
Michael T. 15.12.2009 23:00
Michael T.
tipuju že se vůbec neptáš, jen se nudíš. uživatelé neustále žijí v bludu, že za všechny problémy na…
lední brtník 15.12.2009 23:07
lední brtník
Prosimtě,nejsem nějaká uživatelka,co v tom vidí jenom pár integráčů a monitor. K internetu nepřistup…
Michael T. 15.12.2009 23:15
Michael T.
Zkus povypínat všechny ty hlídače update nesmysly, zejména Adobe a prohlédnout počítač v Superantisp…
Kráťa 15.12.2009 23:12
Kráťa
Jo,sup.an.spyware používaám,stejně jako Malwarebytes. Ale nikde žádný svinstvo...
Michael T. 15.12.2009 23:18
Michael T.
nejpoužívanější je Firefox a nejlepší Armor firewall Taková blbost je k přečtení kde?
karel 15.12.2009 23:17
karel
Četl jsem jen users recenze na stahuj,cz :)
Michael T. 15.12.2009 23:19
Michael T.
Prostě nikdo nic....hlavně že každej je ten nejduležitější tranzistor pnp,npn.... Ale díky za každej…
Michael T. 16.12.2009 00:11
Michael T.
Už povypínals všechny kraviny, co se spouští při startu?
karel 16.12.2009 00:14
karel
Jo a to včetně adobe udate,kvůli debilnímu readeru.Spíš mi přijde ten firewall nějakej brzdící...
Michael T. 16.12.2009 00:20
Michael T.
Firewall nezačne po čtrnácti dnech brzdit, zaneřádil sis to sám.
karel 16.12.2009 00:28
karel
Dobře a dejme tomu. Myslíš,že integrovanej je dostatečně výkonej,abych mohl používat například inter…
Michael T. 16.12.2009 00:47
Michael T.
OMG, co pořád máš s tím výkonem? Tušíš aspoň zhruba, co to je firewall?
karel 16.12.2009 00:49
karel
Jo.Jenom nechci,aby mi někdo koukal pod prsty.
Michael T. 16.12.2009 01:27
Michael T.
O polovodicich tu plances akorat ty, a priznam se, ze nechapu proc (fobie? manie?). Je velika moda o…
mif 16.12.2009 00:23
mif
m.t.: na hloupý komentář jednoduchá odpověď: tasklist /svc pohodlnější je samozřejmě nějaký grafic… poslední
lední brtník 16.12.2009 12:09
lední brtník

tipuju že se vůbec neptáš, jen se nudíš.

uživatelé neustále žijí v bludu, že za všechny problémy na pc můžou viry (o rozšířenějším spyware nikdy neslyšeli). a všechny ty hromady sraček co se jim po instalacích kdejakých bordelů začnou automaticky spouštět po startu, ty jsou taky nic.

čili jdeš na to z blbého konce.

O polovodicich tu plances akorat ty, a priznam se, ze nechapu proc (fobie? manie?). Je velika moda ospravedlnovat vlastni neschopnost nachytanymi trojany (jejda! oxymoron!). Pochop, ze si ruzne softy s sebou do systemu prinesou napr. indexaci, on-line aktualizace, ci co ja vim jake zrudnosti jeste. Stahni a pouzij CS_Starter, na moc procent spoustis nejakou zhuverilost.

m.t.: na hloupý komentář jednoduchá odpověď:

tasklist /svc

pohodlnější je samozřejmě nějaký grafický process explorer, ale kdybys to věděl tak se neptáš.

jde pokračovat: nějaký čistič autoruns (starter, msconfig)

pro kontrolu odchozích spojení netstat (nestat -a -b -v) nebo tcpview.
nemá smysl neustále monitorovat připojení tvým nejlepším firewallem, ale je důležité vědět co ti běží, pak zakázat/odinstalovat co nepotřebuješ.

pokud automaticky odklikáváš dotazy spyware z prohlížeče, nebo potřebuješ instalovat cracklý soft, pak můžeš mít obavy co ti nahlíží pod prsty. máš proto vědět co ti běží v paměti, co komunikuje ven - to je pozdě zastavovat až odchozím firewallem.

ochranu proti příchozím útokům zastane i nenáročný firewall z xp - u něj nehrozí že si naklikáš nesmyslné výjimky jako u aplikačních firewallů. a pokud jsi i s veřejnou ip alespoň za domácím routerem, kromě slídilů ze stejné domácí sítě nemáš co řešit.
čili žádné zjednodušené sdílení, žádné zbytečné služby pro dálkový přístup.

pokud to pro tebe není problém - není špatné si udělat vlastní detailní kontrolu - projít si celý log z hijackthis (combofix) - a zdůvodnit si všechny položky proč tam jsou. pokud hledáš příčiny zpomalení, nemusí jít zrovna o spyware.

nastavení sítě je ok? žádný soft co si hraje na proxy?
žádný monitor všeho v jednom? netunil někdo "vista look"?
vytížení procesů je ok?
v prohlížeči událostí žádné červené chyby?
a do počtu: autorun z výměnných médií zakázán? žádný rootkit z flashky není nainstalován?

ale vykládat něco o neadminském připojení, a pak potřebovat dva antimalware, k tomu operovat uživatelskými recenzemi ze stahuj - děláš si srandu nebo přicházíš ze živě?

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru