Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Fleky na monitoru notebooku

Dobrý den,

Před 5 měsíci jsem si koupil notebook TOSHIBA a od té doby jsem ho měl 3x na opravě se základní deskou. Notebook se nenačítal, nezapínala se ani obrazovka ani BIOS nešel načíst. Jak bývá zvykem tak mi to vždycky opravili a neposlali mi nazpátek peníze. Jak jsem řekl na začátku, mám ho 5 měsíců a hned po 3 týdnech se začaly objevovat tmavé fleky na monitoru. Jsou perfektně vidět proti bílé/modré tapetě na monitoru a mají velikost zhruba 1 cm. Napočítal jsem jich celkem 5 v horní části monitoru v jedné rovině.

Tak se ptám, co to je za vadu LCD displaye? samozřejmě jsem to nechal reklamovat ale profíci od TOSHIBY mi řekli, že jsou to "mechanické protlaky". Co to znamená? že jsem do toho píchal prstem bo co? nechápu... nejsem si vědom, že bych na monitor působil nějakou silou, že bych ho úmyslně poškodil, špatně zaklápěl a tak. Můžete mi poradit? co mám jako s tím dělat? Celkem se těším až mi po čtvrté pojde na závadu základní desky. Těším se, protože bych podle nároku měl dostat peníze nazpět...

Předmět Autor Datum
Žiadaj vymeniť kus alebo vrátiť peniaze, ak predajca nesúhlasí, daj si urobiť "Znalecký posudok" .…
Joseph 26.02.2010 18:06
Joseph
Dobře, děkuju za radu. Přemýšlel jsem o znaleckém posudku a možná se k němu časem i přikloním, jenom… poslední
Sirrek 26.02.2010 18:55
Sirrek

Žiadaj vymeniť kus alebo vrátiť peniaze, ak predajca nesúhlasí, daj si urobiť "Znalecký posudok" .

Bez "Znaleckého posudku" to bude tvrdenie proti tvrdeniu, mlátenie prázdnej slamy.

Niet čo riešiť, buď si "neznalý user" - kverulant alebo vada objektívne existuje, stojíš si za svojím tvrdením - posudok to potvrdí a prípadný spor s predajcom vyhráš.

Dobře, děkuju za radu. Přemýšlel jsem o znaleckém posudku a možná se k němu časem i přikloním, jenomže aby se sám znalecký posudek nepřehoupl přes cenu notebooku...

Celkem mě to zklamalo, doufal jsem, že TOSHIBA vyrábí dobré notebooky, jako ten můj předchozí, ale časy se asi mění...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru