Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem GIGABYTE Radeon HD 5770 + GTA 4 = Sekání ?

Dobrý den, dnes jsem si koupil novou grafickou kartu Gigabyte Radeon HD 5770 1024 Mb ,vložil do Pc, nainstaloval originální grafické ovladače ale hra se mi hrozně seká-jak na vysoké, tak na nízké nastavení... A Přitom by to na téhle grafice mělo jet na Max.GTA IV Mám originální.Prosím, porad'dtě .. Na tuhle hru jsem se těšil nejvíc :-) ..

Předmět Autor Datum
Co říká správce úloh? Co ti žere strojový čas?
mif 08.01.2011 14:19
mif
Ještě dodám svůj HW: Rozlišení: 1280x1024 Procesor: Intel Core 2 Quad Q6600 @2,4 Ghz Grafická karta…
Yapiie 08.01.2011 14:27
Yapiie
To ani náhodou. Mně to "dává" Q9400 + HD6870 + 4GB RAM taktak hratelně na střední rozlišení při 1920…
touchwood 08.01.2011 16:10
touchwood
Asi Ti chybí procesorový výkon ? (na max.to stejně nepůjde) Otestuj PC v 3D Mak 06 - pokud je vše v…
M-Pol 08.01.2011 14:26
M-Pol
Ještě doplním u GTA 4 se dole zobrazuje, kolik ještě můžu využít nastavení.Já tam mám xxx/999Mb A Kd…
Yapiie 08.01.2011 14:34
Yapiie
To je využití grafické pamětí. Ten procesor na 2.4 GHz je "pomalý", bylo by potřeba ho "popohnat" ta…
M-Pol 08.01.2011 14:43
M-Pol
Ano, Ten procesor není žádná sláva, ale je dostatečný na doporučené HW Nároky hry. :-) Já bych spíš…
Yapiie 08.01.2011 14:44
Yapiie
Nároky jsou nároky , skutečnost je jiná. Otestuj to a uvidíš, jestli to přibližně odpovídá. Pokud an…
M-Pol 08.01.2011 14:54
M-Pol
Dobře, otestuju to na tom 3D Mark 06 A Pak napíšu, jak jsem dopadl:-)
Yapiie 08.01.2011 14:57
Yapiie
Tak jsem to otestoval a dostal jsem asi 13000 Bodů. Výsledky > 15263306 Nevím, jestli je to dobrý, n…
Yapiie 08.01.2011 15:25
Yapiie
Dokonce ani Battlefield:Bad Company 2 Nerozjedu plynule :-| Kamarád má také HD 5770 se silnějším 2 J…
Yapiie 08.01.2011 15:41
Yapiie
já to s Geforce GTS 450 2GB Ram M4A1-75M AMD athlon X2 245 rozjedu to na max s DX 11 a 1920 x 1080 a…
siOnzee 08.01.2011 15:43
siOnzee
Tak potom už to vůbec nechápu, proč byla HD 5770 Nejlepší grafická karta roku 2010 v poměru Cena:Výk…
Yapiie 08.01.2011 15:46
Yapiie
jednoduše proto, že to byl po valnou část roku nejlepší kup v poměru cena/výkon. Jenže ty požaduješ…
touchwood 08.01.2011 16:12
touchwood
Jó, kamaráde, cena/výkon a výkon, to je něco naprosto odlišného ;-)
L-Core 10.01.2011 16:53
L-Core
Proč by to zrovna na 5770 mělo jet na max ????? Na tos přišel kde proboha ? O té kartě bych řekl max…
MM_tank 08.01.2011 15:45
MM_tank
Neříkám, že by mi to mělo jet NA MAX s vyhlazováním Atddd .. Jenom říkám, že by mi to s touhle karto…
Yapiie 08.01.2011 15:47
Yapiie
Ta karta "umí" s dvoujádrem (3,2GHz) v tom testu 15000 bodů.
M-Pol 08.01.2011 15:53
M-Pol
A Jaktože jsem já dostal s čtyřjádrem (2,4GHz) jenom 13000 bodů ? Btw- tak si říkám, nemůže to být t…
Yapiie 08.01.2011 15:55
Yapiie
Znovu Ti píšu, ten procesor je už prostě "pomalý". Přetaktuj ho a uvidíš sám.
M-Pol 08.01.2011 15:59
M-Pol
Takže mi tu grafickou kartu brzdí "Pomalý 4 Jádrový procesor" ?
Yapiie 08.01.2011 16:00
Yapiie
Jestli ano, tak jak někteří můžou grát s touto grafikou a 2 Jádrovým procesorem bez problému ?
Yapiie 08.01.2011 16:01
Yapiie
1.ovladače grafiky zaktualizuj (na CD jsou zajisté nějaké staré) 2.výkon procesoru nemůžeš porovnáva…
M-Pol 08.01.2011 16:06
M-Pol
to přece záleží na tom, zda ta či ona aplikace opravdu umí využít 4 jádra. Chápeš? Prostě u single-t…
touchwood 08.01.2011 16:14
touchwood
Ano, já to chápu.Ale proč by hry GTA IV / Battlefield bad company 2 Neuměly využít více jader, když…
Yapiie 08.01.2011 16:24
Yapiie
to, ze nejaky gaspar napise do poziadaviek ze 4jadrovy cpu vobec neznamena, ze ta hra vyuzije 4jadro…
shiro 08.01.2011 16:33
shiro
Ještě mě napadlo, není to třeba tím, že mám v počítači staré ovladače pro nVidii a zároveń pro ATI?…
Yapiie 08.01.2011 16:33
Yapiie
Staré ovladače jsi měl odinstalovat jako první. (zbytky dočistit Driver Sweeper- em)
M-Pol 08.01.2011 16:41
M-Pol
Asi to nemá cenu. "pomalý" nerovná se, vytížený ! A ty opravy (petche) do hry jsi zkusil?
M-Pol 08.01.2011 16:38
M-Pol
Ne, Patche jsem nezkusil.Kdyby to bylo hrou, tak by se mi nesekaly i ostatní hry.Kamorád mi řekl, že…
Yapiie 08.01.2011 17:36
Yapiie
kamarád se v tom prd vyzná. je to zralý na čistou instalaci a zkusit to přetaktovat.
MM_tank 08.01.2011 21:56
MM_tank
s Touto grafikou by to měl na jeho rozlišení a directX 9 rozjet i bez taktování.
SefaroS 08.01.2011 22:11
SefaroS
myslel sem přetaktování cpu
MM_tank 08.01.2011 22:59
MM_tank
když to nemáš opatchovaný, tak nevím nač čekáš. Co jsem zaregistroval na diskuzí, o trochu to snad h…
Redsnake 08.01.2011 22:15
Redsnake
Já si teda myslím, že na téhle sestavě by si to měl rozjet s přehledem a nikde nevidím rozdíl, pokud…
SefaroS 08.01.2011 21:21
SefaroS
Dovolím si přidat se diskuse - ostatní ti radí dobře. Nainstaluj ideálně všechny vydané patche a vyz…
Radic 08.01.2011 22:42
Radic
Dobře, zkusím to.. Ale pořád se mi zdá divný, že to s tougto grafikou nerozjedu i bez patchů. :-|
Yapiie 09.01.2011 11:06
Yapiie
že Tobě něco přijde divný je fuk. GTA IV je jednou z nejnáročnějších, možná nejnáročnější hra součas…
Redsnake 09.01.2011 11:14
Redsnake
Dobře, já to chápu, ale kdyby šlo jen o GTA 4 , ale včera jsem zkoušel i Battlefield:Bad Company 2 A…
Yapiie 09.01.2011 13:19
Yapiie
Nebude to nakonec problém ovladačů? Jakou kartu jsi měl předtím? Po změně grafiky je někdy potřeba p…
vlk56 09.01.2011 13:33
vlk56
Window's jsem přeinstalovával přes Noc :-( Takže systémem to nebude. Zkusil jsem do toho GTA 4 Nain…
Yapiie 09.01.2011 13:40
Yapiie
možná "ťápu" ale nebrzdí to prostě ten procesor?
Redsnake 09.01.2011 13:43
Redsnake
Je to možný :-/ Ale na nový procesor zrovna namám finance.Ale stejně... Kdyby mi to brzdil procesor,…
Yapiie 09.01.2011 13:53
Yapiie
netuším, nicméně GTA IV co vím je právě hodně náročná na procesor... Pokud tam nemáš nějakou jinou z…
Redsnake 09.01.2011 14:02
Redsnake
Dobře, dejme tomu, že s GTA 4 se časem nějak poperu ... Ale jaktože se mi seká i Battlefield : BC 2…
Yapiie 09.01.2011 14:10
Yapiie
To nebyl odborník, ale trotl. (pokud Ti tam nechal staré ovladače od původní nV karty) Oni asi nové…
M-Pol 09.01.2011 14:23
M-Pol
hlavně sosni nejnovější ovladače ze stránek výrobce, žádné pochybné stránky..
Redsnake 09.01.2011 14:26
Redsnake
Dobře, už to stahuju.Ale pochybuji, že nárůst výkonu bude něják extra velký... :-/
Yapiie 09.01.2011 15:37
Yapiie
Stáhl jsem nejnovější G.Ovladače a nezaznamenal jsem žádnou změnu...
Yapiie 09.01.2011 16:40
Yapiie
Jelikož jsi nijak na moji poslední odpověď nereagoval, tak moje poslední rada je. Hru odinstaluj a z…
M-Pol 09.01.2011 17:33
M-Pol
Dobře, zkusil jsem to a NIC .. Už vážně nevím, co by to mohlo být.Dnes počítač předém odborníkovi, t…
Yapiie 10.01.2011 14:47
Yapiie
Další problém s tím procesore bude asi v ARMA II, Gothic 4.... Tady je herní porovnání výkonu toho…
M-Pol 10.01.2011 15:00
M-Pol
Dobře, Dejme tomu, že si ten procesor nechám přetaktovat na 3,2 Ghz (Př.).Pojede mi ta grafika tak,…
Yapiie 10.01.2011 15:14
Yapiie
Kartu nic "nebrzdí" ale "nejede" na plný výkon. (touž jsi viděl v tom 3D Marku) Grafika je nejdůleži…
M-Pol 10.01.2011 15:31
M-Pol
Tak co mám udělat pro to, aby tak karta "Jela" na plnej výkon?Včera jsem se bavil s odborníkem a ten…
Yapiie 10.01.2011 15:46
Yapiie
Zeptej se odborníka odkud ta karta bere "žrádlo" které má spracovat,jak rychle to dostane a kolik. (…
M-Pol 10.01.2011 16:15
M-Pol
Máš vše správně zapojené?Přídavné napájení?Zdroj stíhá?Můžeš zkusit i jiný slot na desce(pokud máš).
paulpol 09.01.2011 17:08
paulpol
Vše mám správně zapojené, zapojoval mi to odborník.Nápájení mám taky.Zdroj mám 550W Asus, takže v ně…
Yapiie 10.01.2011 14:51
Yapiie
Mám Phenom X2 550BE@4 jádra, 3,1Ghz, 4GB Ram (DDR2@800Mhz) a Ati HD5770/1GB. GTA IV mi fungovalo 168…
gullman 10.01.2011 16:01
gullman
Právě jsem si psal s kamarádem, kterej toho ví o Pc víc, než já..Říkal, že mi to určitě pojede líp n…
Yapiie 10.01.2011 16:11
Yapiie
No určitě tomu rozumí :-D pojede to stejně jedině rozumí warezu
TruckerOli 10.01.2011 16:14
TruckerOli
Prej, že mi ta grafika "žere" Ramky a proto se snižuje její výkon :-|
Yapiie 10.01.2011 16:19
Yapiie
No tak tomu kamarád moc nerozumí. Tvůj 32bitový OS umí od přírody mapovat DOHROMADY přibližně 4GB r…
gullman 10.01.2011 16:29
gullman
Tak ted' už to nechápu vůbec... :-x No Dobře já prostě jen chci, aby mi ta grafika jela, tak, jak má…
Yapiie 10.01.2011 16:47
Yapiie
mrkni tady: http://www.ddworld.cz/blogy/software-a-hry/32-bit- vs.-64-bit-operacni-system.html Vždy…
gullman 10.01.2011 16:50
gullman
Né, asi jste to pochopili špatně :-D Já jsem nesmírně rád a oceńuji to! :-) Jenom .. Mě štve, že jse…
Yapiie 10.01.2011 17:27
Yapiie
Kdyby "nešla", tak v 3D Mark nebudeš mít 13000 bodů. Jinak - Hru jsem hrál na 2GB RAM, dvoujádrovém…
M-Pol 10.01.2011 17:34
M-Pol
Tak v tom případě už to vůbec nechápu, jak můžu dosáhnout tak Otřesných výsledků 3-[
Yapiie 10.01.2011 17:35
Yapiie
Asi je to blbost, ale zkus stáhnout CPU-Z a tam uvidíš na jaké frekvenci procesor běží.(Coore Speed)…
M-Pol 10.01.2011 17:47
M-Pol
Btw: Zdá se mi, že ty 64-Bity ty 32-Ky celkem drtí :-) Jak v testu, tak v komentářích dole
Yapiie 10.01.2011 17:30
Yapiie
Co to je za kravinu RAM paměť ti nežere grafika ale berou si jí a využívá jí systém a programy v něm…
TruckerOli 10.01.2011 16:29
TruckerOli
zajdi na stranky GTA IV a stiahni si opravne patche. Ta hra je spravena sproste a potrebuje nejake o…
kozmik 10.01.2011 21:16
kozmik
Dobře, ale proč by se mi sekaly i ostatní hry?Např.Ten Battlefield, kterej jsem už jmenoval.Zkusím s…
Yapiie 11.01.2011 15:49
Yapiie
Díval jsem se na testy procesorů a myslím, že ten můj "Netaktovanej" nedopadl zas tak špatně :-| > h…
Yapiie 11.01.2011 18:48
Yapiie
Brutálně se mi seká i "nenáročné" CoD:Black Ops ... Už nevím, co s tím :-|
Yapiie 12.01.2011 19:58
Yapiie
Pořád se na to snažím přijít... Marně, tak jsem si prohlížel Everest Tohle a zdálo se mi "Podezřelý"…
Yapiie 12.01.2011 21:15
Yapiie
To je úsporný režim ve 2D.
paulpol 12.01.2011 23:16
paulpol
Při zatížení karty se to dá na originál toto je jen úsporný režim
TruckerOli 13.01.2011 06:04
TruckerOli
Ty si prostě říct nedáš.(zkontroloval jsi ten procesor v CPU-Z ?) Tak se podívej na "kolegu" - to sa…
M-Pol 13.01.2011 06:57
M-Pol
přidám se...mám Dvoujádro 3,0Ghz (AII X2 250) na 3,2Ghz a ASUS 5770 a taky mi to nejde. Vždy to jde…
storny 13.01.2011 09:10
storny
http://www.youtube.com/watch?v=GXKXAv3nW14&feature =related Procesor, chce to pořádnej procesor.
Tuky 13.01.2011 10:42
Tuky
no to nevim...na predesle sestave co jsem mel (stejny procesor jako ted, 2GB ram a 8let stary disk a…
storny 13.01.2011 10:50
storny
Zkus nastavit v ovladačích grafiky/ na výkon. (tedy pokud máš na kvalitu)
M-Pol 13.01.2011 12:46
M-Pol
podlemě v tomto nebude zakopaný pes... ta grafika má chvílema i 50fps kdyby jela málo tak to nepřesá…
storny 13.01.2011 13:00
storny
Pokud TI vše ostatní,funguje normálně, v 3D Mark o6 máš okolo 15000 bodů (což karta umí), Tak se na…
M-Pol 13.01.2011 14:22
M-Pol
v 3dmark 06 mám 13000 (karta umí..procesor v defaultu ne) když dám cpu na 3,5 na začátku leze fps do…
storny 13.01.2011 14:35
storny
Ted', když mám reinstalovaný Window's, tak ještě jednou zkusím ten 3D Mark 06 ,ale moc tomu nevěřím.…
Yapiie 13.01.2011 17:47
Yapiie
Zkoušel jsem ... Žádná větší změna :-|
Yapiie 13.01.2011 17:48
Yapiie
RE: Zkoušel jsem v ovladačích dát vše na výkon
Yapiie 13.01.2011 17:49
Yapiie
Zkoušel jsem to GPU-Z a CPU-Z .. Tady jsou výsledky, moc se v tom nevyznám :-| GPU-Z > fwf.png CPU-…
Yapiie 13.01.2011 18:00
Yapiie
No, tak CPU-Z si porovnej při zátěži/ kolik tam máš mít je napsáno někde nahoře. (uvidíš jestli ten…
M-Pol 13.01.2011 18:09
M-Pol
Promiń, ale nějak jsem Tě nepochopil. :-D Napadlo mě, nemůže tam být nějáký "výkonnostní zámek" ? Tř…
Yapiie 13.01.2011 19:39
Yapiie
Ne, Nezdá .. On je stejnej :-D
Yapiie 13.01.2011 19:39
Yapiie
Jak karta, tak procesor jedou bez zátěže na snížený výkon, (tedy karta v2D režimu) Proto v těhc prog…
M-Pol 13.01.2011 19:59
M-Pol
Já to chápu, ale NEVÍM ,jak mám "dokopat" grafiku k tomu, aby jela na Maxmimální výkon .. A To se tu…
Yapiie 13.01.2011 20:28
Yapiie
nové grafiky od ATI nikdy nejedou ve winu na max... Jedou v "IDLE" režimu. Nemáš třeba v ATI Overdri…
storny 13.01.2011 20:33
storny
Já mám kmitočet CPU-400Mhz a kmitočet paměti-900Mhz.Máš stejnej Win , jako já ale tobě to asi jede n…
Yapiie 13.01.2011 20:49
Yapiie
V Overdrive je Autoladění-trvá to,ale můžeš to zkusit.
paulpol 13.01.2011 21:09
paulpol
Zkus to ještě projet FurMarkem,porovnat to v tvém nastavení na netu,pokud to bude hodně odlišné,pak…
paulpol 13.01.2011 21:52
paulpol
počkej to se mi nezdá!! vůbec!! defaultní frekvence jsou 850Mhz GPU a 1200Mhz paměti!!
storny 13.01.2011 23:21
storny
Mě se to taky nezdá :-D Ted' mám zase jiné hodnoty, vůbec se v tom nevyznám :-| 8613331702628825800…
Yapiie 14.01.2011 14:53
Yapiie
Jak mi poradil paulpol, tak jsem dal Autoladění a takt se mi posunul o pár Mhz. :-) Ale žádný rozdíl…
Yapiie 14.01.2011 15:47
Yapiie
100 MHz je pár?Tady bych rozhodně ubral,měl jsem takovou kartu,nad 900 už to bylo nestabilní.Na druh…
paulpol 14.01.2011 16:12
paulpol
Dal jsem Autoladění a toto mi to vyhodilo. :-) Ne, sekat by se to nemělo ani se základním taktem :-|…
Yapiie 14.01.2011 16:21
Yapiie
Furt k tobě chodí ,,odbornící,, a ***** po tom .. asi to budou odbornící jak svina ..
GrcaPGCC 14.01.2011 16:24
GrcaPGCC
Byl u mě 2x stejnej "odborník" z rodiny.Tentokrát můj Pc předám odborníkovi, kterej se tímto živí...…
Yapiie 14.01.2011 16:38
Yapiie
No nic, tak já Vám mockrát děkuju za pomoc a snahu vyřešit to.Pokud se to vyřeší, tak sem napíšu. :-…
Yapiie 14.01.2011 20:50
Yapiie
ufff celý jsem to četl, ne že bych tomu moc rozumněl, ale stálo to jistě spoustu práce a námahy, tak…
FarmingSimulator 15.01.2011 00:35
FarmingSimulator
Mám ten stejný problém :( mám hd5770 a to od sapphire vapor-x tudíž oc verze a ktomu mám procesor Ph…
Jero 18.03.2011 13:14
Jero
Já mám 5770 od MSI, procesor mám dvoujádrový C2D E7500, který má základní frekvenci 2,93 Ghz, po zak…
Desty 19.05.2011 16:40
Desty
gta 4 na 5770 (asusí) se mi o hodně zrychlilo (dual-core 3.0Ghz) po přeinstalování ovladačů. Dále p… poslední
storny 19.05.2011 18:42
storny

Ještě dodám svůj HW:

Rozlišení: 1280x1024
Procesor: Intel Core 2 Quad Q6600 @2,4 Ghz
Grafická karta: Gigabyte Radeon HD 5770 1024 Mb.
Pamět´: 2 x 2Gb Ram 800Mhz DDR2 (3,2 Gb (Win XP 32 Bit))
OS: Windows XP 32-bit (Service Pack 3)

Podle mě mám víc než dostatečný stroj na tuto Hru .. ]:(

To ani náhodou. Mně to "dává" Q9400 + HD6870 + 4GB RAM taktak hratelně na střední rozlišení při 1920x1200

Nic proti HD5770, ale na GTA4 je potřeba co nejvýkonnější PC, a to jak procesorově (4-jádro, okolo 3GHz), tak graficky (tj. grafika s 256bit sběrnicí a dostatkem výkonu)

Proč by to zrovna na 5770 mělo jet na max ????? Na tos přišel kde proboha ? O té kartě bych řekl max že se mi jeví jako předražená proti 6850.

to přece záleží na tom, zda ta či ona aplikace opravdu umí využít 4 jádra. Chápeš? Prostě u single-threaded aplikace ti budou 4 jádra k ničemu a "předjede" tě i Sempron 140...

A 2-jádra jsou obvykle taktována výše než 2,4GHz...

BTW už jsi zkusil tu Q6600 přetaktovat?

Ano, já to chápu.Ale proč by hry GTA IV / Battlefield bad company 2 Neuměly využít více jader, když je to v doporučených HW Nárocích ? Tzn. že tyto hry ty jádra využít umí

Nové grafické ovladače jsem stáhl, ale žádný rozdíl jsem nezaznamenal.v GTA 4 Jsem dělal Banchmark a CPU bylo využito na 70% . Takže procesorem to taky nebude

Ne, Patche jsem nezkusil.Kdyby to bylo hrou, tak by se mi nesekaly i ostatní hry.Kamorád mi řekl, že na to může mít velký vliv to, že mám pouze DDR2 Ramky... Už vážně nevím, zkoušel jsem všechno
btw když spustím ten Driver Sweeper a dám odinstalovat původní ovladače od nVidie, hodí to tak ve 3/4 Error: "Access violation at address 004FE489 in module "Driver Sweeper.exe"Read of address 00000000" :(

Dovolím si přidat se diskuse - ostatní ti radí dobře. Nainstaluj ideálně všechny vydané patche a vyzkoušej to. I já jsem se dočetl, že přinášejí zlepšení. Hlavně 1.0.4.0. Ten opravdu přináší určitou optimalizaci pro využítí výkonu PC. Já mám GTA 4 také a také jsem ho zkoušel (jen ze zvědavosti), protože mám zatím jen integrovanou grafiku ATI Radeon HD 4200 (která mi ale na vše ostatní i všechny hry, mimo GTA 4, stačí) a opravdu po instalaci patchů se chod zlepšil.

že Tobě něco přijde divný je fuk. GTA IV je jednou z nejnáročnějších, možná nejnáročnější hra současnosti, nejde ani o její grafickou stránku, ale spíš o to, že je špatně optimalizovaná. Na hraní na plné detaily bys musel mít řádově lepší PC než máš teď a kdoví jestli by to šlo..
Prostě nelaboruj, nainstaluj patche a uvidíš..

Window's jsem přeinstalovával přes Noc :-( Takže systémem to nebude.

Zkusil jsem do toho GTA 4 Nainstalovat 2 Patche, Ten 1.0.3.0 + 1.0.4.0 ... A narostlo to asi o 1 FPS
Udělal jsem Benchmark, tak nevím .. Byl bych nerad, že jsem vyhodil 3400,- Jen tak ... :-|

Statistics
Average FPS: 6.31
Duration: 37.56 sec
CPU Usage: 71%
System memory usage: 63%
Video memory usage: 74%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (60 Hz)
Texture Quality: High
Texture Filter Quality: High
View Distance: 32
Detail Distance: 70

Hardware
Systém Microsoft Windows XP Professional
Service Pack 3
Video Adapter: ATI Radeon HD 5700 Series
Video Driver version: 6.14.10.7060
Audio Adapter: Realtek HD Audio output
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

Dobře, dejme tomu, že s GTA 4 se časem nějak poperu ... Ale jaktože se mi seká i Battlefield : BC 2 ?Btw odborník, který mi měnil grafiku mi říkal, at' tam nechám originální ovladače, které byly přibaleny ke grafice ... Tak jsem je tam nechal a nestahoval žádný novější :-|

To nebyl odborník, ale trotl.
(pokud Ti tam nechal staré ovladače od původní nV karty)
Oni asi nové ovladače vydávají skoro každý měsíc pro srandu.
Jinak ten test je hrůza, ani s tím procesorem, by to takto nemělo dopadnou.
Dej to nastavit v testu na automaticky a napiš výsledek.

Jelikož jsi nijak na moji poslední odpověď nereagoval, tak moje poslední rada je.
Hru odinstaluj a znovu nainstaluj (máš originál tak to není problém), ne šťourej do nastavení nechat to na automatickém nastavení - pustit Benchmark a potom se "pochlubit".

Dobře, Dejme tomu, že si ten procesor nechám přetaktovat na 3,2 Ghz (Př.).Pojede mi ta grafika tak, jak by měla, nebo mi ji bude brzdit ten procesor ?Vždycky jsem myslel, že grafika je na hraní to Nejhlavnější a Procesor nemá až takovej "Význam" .. Jenom pořád nemůžu uvěžit tomu, že mi ten procesor brzdí tu grafiku o tolik ! :-(

Vše mám správně zapojené, zapojoval mi to odborník.Nápájení mám taky.Zdroj mám 550W Asus, takže v něm by taky neměl být problém.Desku mám dělanou na CrossFire, takže můžu zkusit jiný slot, ale pochybuju, že se něco změní.. :-/

Mám Phenom X2 550BE@4 jádra, 3,1Ghz, 4GB Ram (DDR2@800Mhz) a Ati HD5770/1GB. GTA IV mi fungovalo 1680x1050 bez potíže +/- 40 FPS. Pokud máš přeinstalovaný windows, všechny ovladače aktuální a na svém místě, přídavné napájení v grafice zapojené a celý počítač je odborníkem zhodnocený jako bezva atd., tak bych řek že 4jádro na 2.4Ghz je málo a je potřeba procesor přetaktovat nebo vyměnit.

Pokud ti ale cukají i jiné hry, tak spíš nemáš něco obecného (viz předchozí text) v oukeji :-)

Právě jsem si psal s kamarádem, kterej toho ví o Pc víc, než já..Říkal, že mi to určitě pojede líp na Window's 7 64-Bit A říkal, že mi pučí DVD s Windowsem 7.Myslíte si, že to tomu pomůže?
Ted' mám XP 32 Bit

No tak tomu kamarád moc nerozumí.

Tvůj 32bitový OS umí od přírody mapovat DOHROMADY přibližně 4GB ram.
Tzn. máš fyzicky 4GB ram v desce, 1GB ram na grafice, atd (tzn. 5 giga celkem). S winXP to znamená, že systém operační paměti
vidí jen cca 3GB (je to tak?) a dál vidí že grafika má 1GB ram. To jedno gigo ram kamsi zmizí (na úkor grafické paměti).

Když nainstaluješ win7 64bit, tak ta paměť bude vidět celá (4GB). O něco líp to možná bude fungovat taky a nebo taky ne.
Podle mých zkušeností chodí hry ve winXP a 7 zhruba stejně nebo v rozdílech jednotek procent.

edit: nehledě na to že legálně se windows "půjčit" moc nedají.

zajdi na stranky GTA IV a stiahni si opravne patche. Ta hra je spravena sproste a potrebuje nejake opravne patche aby nesekala. Mal som ten isty problem a tie patche to vyriesili a to som hral na ovela pomalsej zostave. A ak pouzivas WIN7 tak ti mozno ani patche nepomozu. Je to problem hry, nie hardwaru

Pořád se na to snažím přijít... Marně, tak jsem si prohlížel Everest Tohle a zdálo se mi "Podezřelý" ..

Vlastnosti grafického procesoru
Grafický adaptér Gigabyte Radeon HD 5770
Kódové jméno GPU Juniper XT (PCI Express 2.0 x16 1002 / 68B8, Rev 00)
GPU takt 157 MHz (originál: [ TRIAL VERSION ] MHz)
Takt paměti 300 MHz (originál: 1200 MHz)

Když je originál 1200Mhz, tak proč mám takt pouze 300Mhz ?

přidám se...mám Dvoujádro 3,0Ghz (AII X2 250) na 3,2Ghz a ASUS 5770 a taky mi to nejde. Vždy to jde 5 vteřin a potom zásek tak na 3 fps a potom zase v pohode trba i 45fps. To dělá i když mam cpu na 3,6Ghz... disk mám rychlý a ram 4GB patche jsem zkoušel a taky nevim co dál.

v 3dmark 06 mám 13000 (karta umí..procesor v defaultu ne) když dám cpu na 3,5 na začátku leze fps do 100 když mám defaultních 3.0 tak mám 89 a když kartu nataktuju o 25% tak rozdíl neni žádnej...nojoo však už taky plánuju nějakého krasavce se čtyřmi jádry.

Ted', když mám reinstalovaný Window's, tak ještě jednou zkusím ten 3D Mark 06 ,ale moc tomu nevěřím...Ono totiž nejde jen o tuhle hru (Gta 4) ,jde i o ostatní hry.Př.Call Of Duty black Ops, který se strašně seká i na nejnižší rozlišení na nejnižší detaily a přitom to není něják Extra náročná hra.Na staré grafice jsem dokonce rozjel Call Of Duty:MW 2 .Sice ne nějak luxusně, ale rozjel...Tato grafika by to měla zvládat s přehledem.

Btw: Na hru může mít každý jiný názor ;-) Mě se tahle hra líbí, ale zkousnul bych to, kdybych se s ní musel "rozloučit" . :-)

Promiń, ale nějak jsem Tě nepochopil. :-D Napadlo mě, nemůže tam být nějáký "výkonnostní zámek" ? Třaba, že by ta grafika nemohla přektočit určitej výkon?Protože toto není normální, mám 3x tak lepší grafiku, než kterou jsem měl (256Mb nV 8600) a zdá se mi, jakoby ten výkon byl naprosto stejnej. :.(

Jak karta, tak procesor jedou bez zátěže na snížený výkon, (tedy karta v2D režimu)
Proto v těhc prográmcích vidíš "málo",až v PC spustíš třeba test(zatížíš) tak tam budou, nebo by měli být hodnoty max.psaného výkonu.
(no a to je ta kontrola že je vše v pořádku)

nové grafiky od ATI nikdy nejedou ve winu na max... Jedou v "IDLE" režimu. Nemáš třeba v ATI Overdrive nastavené minimální hodnoty? (může to způsobovat i jinej program) mně to udělá když v ASUS EPU-4 přepnu na maximální úsporu tak podtaktuje CPU na 900Mhz a grafiku pro 3D režim nastaví na minimum co de... takže je šíleně pomalejší.

ufff celý jsem to četl, ne že bych tomu moc rozumněl, ale stálo to jistě spoustu práce a námahy, tak mě zajímá, jak to dopadne, je to jako detektivka normálně tohle...

já hrál GTA4 na minimální detaily na 2jádru 3800, 2GB RAM a Geforce 8600GT512, podívaná to sice nebyla, ale nesekalo se:D držím palce, ať ti to dobře dopadne a nemusíš se trápit...

Mám ten stejný problém :( mám hd5770 a to od sapphire vapor-x tudíž oc verze a ktomu mám procesor Phenom II X4 na 3,4GHz a můžu říct že se mě to taky z nepochopitelných důvodů seká jak na low, tak high detaili, na jediný co se to dá zkousnout je medium ale je to nic moc má to nějakých 30fps cca a jde jasně vidět jak se to seká a odezva klávesnice je taky příšerná, v pc se vyznám ale toto mě nejde do hlavy, mám nejnovější ovladače jak na grafiku tak na všechno a všechny patche na gta 4, jo ještě abych dodal tak mě to dělá jen gta 4, docela tě lituju že ti to dělá i BlOps a BadComp tyto mě jedou na max. Jo jen tak podle mě musí být nějaká chyba v grafické kartě, protože můj kamarád měl sice taky 4 jádrový procesor ale na 2.4Ghz a k tomu 4870 a na high/very high mu to jelo plynule kolem 40-50 fps když tohle dám já mám ani ne 20fps

Já mám 5770 od MSI, procesor mám dvoujádrový C2D E7500, který má základní frekvenci 2,93 Ghz, po zakoupení grafické karty jsme ho vytaktoval na 3,7 Ghz a s tou kartou mi běhají nejnovější hry na max detaily a 1680x1050 nad 45 FPS... Dokonce i Crysis 2 na max beha vice nez pekne, takze budto mate blbe ovladace a nebo slabe procesory, takt procaku taky neni vsechno, zalezi na cache a dalsich vecech :-)

gta 4 na 5770 (asusí) se mi o hodně zrychlilo (dual-core 3.0Ghz) po přeinstalování ovladačů.

Dále pak 5770 mi dělala to, že když jsem měl zapnutou operu a v ní video a u toho jsem zapl hru, tak mi karta jela pořád na takty IDLE. (možná je to tím, že jsem měl na kartě 2 monitory. Musel jsem nejdříve vypnout operu a potom karta běhala, dříve ne.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru