Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem GTA4 - po 10-15 min nastane sekání

zdravim, kdyz zapnu gta 4, tak 10-15 min to jede v poho ( 50-60 fps ) a pak se to zacne drhnout ze se to neda ani uz pak hrat,nevite nekdo cim by to mohlo byt??

PC:
*Windows XP Home SP3
*AMD Athlon II 240 2x 2.8 GHZ
*2GB RAM DDR2
*ATI HD 4550 512MB

-Nastaveni v gta mam vse na minimum ( abych mel vetsi FPS ), jinak mi to jede bez problemu i na "high detail",

-pomaha jen restart pc, po restartu zase muzu hrat 10-15 min bez jakehokoliv sekani, a pak to zase zacne drhnou a sekat se..

teploty: tempgy.png

..v PC neni zadny prach..
..programy, jako je icq,skype zadne pri hrani nemam zapnute

na windows xp mam vzhled win 7 stazenej
Změna předmětu, původně: HKILLER (L-Core)

Předmět Autor Datum
To jsou jenom teploty procesoru, jaké jsou teploty grafiky?
Wikan 01.12.2010 14:21
Wikan
ted jsem spustil gta 4 10 min hral a zacalo se to sekat nehratelne ( 2 - 3 sekundove sekani ) tak js…
HKILLER 01.12.2010 14:48
HKILLER
Šířka paměťové sběrnice [bit]: 64 Propustnost pamětí [GB/s]: 12,8 .S touhle kartou si prostě GTA ply…
paulpol 01.12.2010 15:08
paulpol
a jakto ze to ze zacatku de normal plynule?? 10-15 min.
HKILLER 01.12.2010 15:15
HKILLER
a jeste mi dou ostatni hry na v poho, napr: nfs shift, crysis
HKILLER 01.12.2010 15:16
HKILLER
v poho na MAX detaily
HKILLER 01.12.2010 15:17
HKILLER
Paměti karty prostě nestíhají.Jestli chceš hrát GTA,kup si lepší kartu,a dál to neřeš.
paulpol 01.12.2010 15:24
paulpol
ok dik a jakou tak kartu aby slo plynule ?
HKILLER 01.12.2010 15:36
HKILLER
Tak tohle nejde specifikovat bez znalosti zbytku tvého železa,s touhle hrou má problém i 5970.
paulpol 01.12.2010 15:43
paulpol
zdroj 350W mercury, Zakl deska AS-ROCK N68C-S ( 2 sloty pro DDR2 a 2 sloty pro DDR3 RAM ) procesor a…
HKILLER 01.12.2010 15:51
HKILLER
Chybí počítač na hraní GTA IV.
karel 01.12.2010 16:17
karel
Všechno špatně,pokud se ti jedná o hraní GTA,kup si na to vhodný počítač,málo RAM,slabý procesor,gra…
paulpol 01.12.2010 16:23
paulpol
Tvoje teorie je trochu mimo - pokud mu ta hra pár minut jede (je jedno jak moc plynule), tak to není…
Prasak 01.12.2010 17:37
Prasak
Má teorie není mimo,prostě ta karta to nestíhá,a tím pádem se začíná přehřívat,absolutně nevhodná ka…
paulpol 01.12.2010 20:37
paulpol
Chlazení musí pomoci. Není nic jednoduššího, než si na ty paměti sáhnout. A stejně je to trochu divn…
Prasak 01.12.2010 20:48
Prasak
4550 není herní grafika,každý kdo tuhle hru někdy hrál,byť se sebelepší kartou,měl problémy,nikoho n…
paulpol 01.12.2010 21:03
paulpol
To furt nevysvětluje efekt toho, že to chvilku jede a pak to začne blbnout. Proč je tu ta časová pro…
Prasak 01.12.2010 21:50
Prasak
Proč jede auto z kopce,a nepřehřívá se?Tahle hra vyloženě blbne i tam ,kde by to nikdo nečekal.Takže…
paulpol 01.12.2010 22:34
paulpol
Meleš blbosti.
r4m0s 02.12.2010 15:55
r4m0s
Nevidím tu nikde tvoje chytrosti.
paulpol 02.12.2010 19:31
paulpol
Ja nevidím důvod tady dělat chytrého. Jenom tvrdím, že ty nevíš o čem meleš.
r4m0s 02.12.2010 20:43
r4m0s
Tak o čem meleš ty?Poradils něco?Já mám s touhle hrou své zkušenosti,takže vím o čem melu.Řekni jedi…
paulpol 02.12.2010 21:32
paulpol
Muj názor je, že nemáš pravdu.
r4m0s 03.12.2010 16:00
r4m0s
Tak jo.V čem máš teda pravdu ty?
paulpol 03.12.2010 17:24
paulpol
V tom, že ty pravdu nemáš. Nebudu se tu s tebou nějak dětinsky dohadovat...
r4m0s 03.12.2010 17:40
r4m0s
Chceš mít poslední slovo,blbe?Přesně tak,dětinsky se dohaduješ, argument žádný.
paulpol 03.12.2010 20:38
paulpol
Ano, urážky jsou opravdu silný a přesvědčivý argument. Na úrovni IV. cenový.
Prasak 03.12.2010 20:49
Prasak
Jeho silné argumenty jsou na úrovni 1. cenové.http://hry.poradna.net/q/view/11976-gta4-po-10-15- min…
paulpol 03.12.2010 21:00
paulpol
A taky jak jsem tu na poradně zjistil,pokud nemá pravdu admin,tak ji nesmí mít ani nikdo jiný.
paulpol 03.12.2010 21:08
paulpol
Pravdu může mít kdokoliv, ale jde o to, že moderátoři jsou obvykle v problematice poměrně sběhlé oso…
Prasak 03.12.2010 21:17
Prasak
To máš pravdu.Já řekl že s kancl. grafikou si GTA nezahraje,ty si stojíš za foukáním do skříně.Pravd…
paulpol 03.12.2010 21:42
paulpol
Já tvrdím něco jinýho - když už to nějak rozjede, musí to tak jet furt, ne že se to po čase zhorší.…
Prasak 03.12.2010 21:51
Prasak
Hele,to nemá cenu se tu takhle dohadovat.Hraju hry už 20 let na různých sestavách,a pokud je grafika…
paulpol 03.12.2010 23:25
paulpol
Dohaduješ se tu jenom ty. Za každou cenu musíš mít pravdu. Kdyby ta grafika byla slabá, tak by se to…
r4m0s 04.12.2010 08:20
r4m0s
Tak dobře,je to velmi silná grafika,a můžeš ji klidně každému doporučit na hraní,obzvlášť na GTA IV.
paulpol 04.12.2010 10:07
paulpol
Nejspíš jsi nepochopil, že se nebavíme o výkonu grafiky... Kéž by ses těch 20 let radši věnoval něče…
r4m0s 04.12.2010 10:18
r4m0s
Zajisté máš větší zkušenosti,takže bys místo tvých nemístných keců mohl konečně fundovaně vysvětlit…
paulpol 04.12.2010 10:50
paulpol
V tobě. Prosimtě běž se dohadovat jinam.
r4m0s 04.12.2010 10:53
r4m0s
Už to konečně někdo smažte,tenhle člověk o tom nemá ani páru,akorát si zvyšuje své ego tím,že bude m…
paulpol 04.12.2010 11:06
paulpol
Jo, hra 15 minut jde v pohodě a pak se začne sekat. A to vše kvůi slabé grafice... Kdyby byla slabá,…
r4m0s 04.12.2010 11:09
r4m0s
Poukazování na prohřešky ostatních neospravedlňuje prohřešky vlastní.
Prasak 03.12.2010 21:15
Prasak
Tipuju to na to přehřívání nebo (zcela laicky) na "nějakou poruchu ve vyprazdňování pamětí" (RAM, VR…
L-Core 02.12.2010 05:30
L-Core
Souhlas, je to jedna z nejlevněji nabízených kancl karet. :-/
Fandar 01.12.2010 21:02
Fandar
Jak máš řešený chlazení bedny? Nemáš prehřátej chipset? Šáhni na něj, pokud se popálíš, je to špatně…
Prasak 01.12.2010 17:40
Prasak
bude to tim přehříváním jak píšete, mám podobní problem u mafie 2 a je to urcite prehrivanim.takže a…
tom.win 01.12.2010 17:45
tom.win
ok, vi budete profesyonal
FrantaNovák 01.12.2010 21:04
FrantaNovák
Taky se mi GTA 4 sekalo jak kráva - vyřešil jsem to koupí PS 3 a sekaní zmizelo :D
Michal P. 02.12.2010 01:24
Michal P.
To bude ono. Já taky hrál GTA4 (pár misí), nedařilo se mi ovládat auta a tak jsem hru odistaloval -…
L-Core 02.12.2010 05:27
L-Core
to fakt nejsem
tom.win 04.12.2010 15:03
tom.win
No spíš než na přehřívání bych to viděl na zdroj prostě tu kartu při zátěži neuživí nemá tak silnou…
TruckerOli 02.12.2010 19:47
TruckerOli
já hrál GTA4 na Geforce 8600GT 512MB, na horší sestavě a v poho na nízké detaily...a musim se smát,…
Tom12345 02.12.2010 22:35
Tom12345
Bída = poho? no GTA4 bída byla, ale ne taková, že by se to nedalo hrát
karel 02.12.2010 23:04
karel
no na nízké detaily = bída (škodovka vs mercedes abě tě dovezou z bodu A do B), ale hratelný (hejbal…
Tom12345 02.12.2010 23:40
Tom12345
8600 je jednou tak rychlejší než 4550,tak si ty koule vytrhni sám a sežer je ty debile.
paulpol 02.12.2010 23:16
paulpol
hehe, jsi vůl;)
Tom12345 02.12.2010 23:35
Tom12345
podle me to neni tim ze je slaba grafika, nfs shift mi jede na 65 fps, just cause 2 - 60 fps. nevim…
HKILLER 05.12.2010 17:48
HKILLER
Co to tu meleš ty antitalente ? Jak může být 8600 rychlejší než 4550. Osobní zkušenosti-Já mám 8600…
Yapiie 05.12.2010 18:23
Yapiie
:-D:-D:-D těch 50-60 fps na high na 4550 bych chtěl ty komediante vidět ! :-D Jinak debil seš asi ty…
Mates_RR 05.12.2010 19:29
Mates_RR
na 4550 To jede na High při 50-60 Fps Tak to bych teda rád viděl :-D takhle mi to nejede ani na HD4…
TruckerOli 05.12.2010 19:32
TruckerOli
lol cti pls :D na low detail jak pisu nahore mi to jeden na 65 fps... vse na max mi jede na 25-30 f…
HKILLER 05.12.2010 20:00
HKILLER
Já ale nereagoval na tebe :-D
TruckerOli 06.12.2010 08:57
TruckerOli
a v poho na nízké detaily...a musim se smát To se spíš smějeme mi :-D
Mates_RR 05.12.2010 17:53
Mates_RR
Tobě? Proč?
Prasak 05.12.2010 19:30
Prasak
Smějeme se ti...
r4m0s 05.12.2010 19:38
r4m0s
Protože máš Warez,a musíš si stáhnout všechny warez Patche a nebude to sekat,omg lidi nechápete prav…
siOnzee3 06.12.2010 13:34
siOnzee3
Já nemám nic.
r4m0s 06.12.2010 16:02
r4m0s
mam original ty warezz, btw de mi i Call of duty: Black Ops na max detaily a rozliseni... ( 25 fps…
HKILLER 06.12.2010 20:59
HKILLER
Ber v potaz, že GTA4 je sračka, která se může sekat na super kompech nebo jet docela dobře na low se…
Fandar 06.12.2010 21:02
Fandar
a mimimum je amd phenom X3 na black ops, a ja mam amd athlon II X2 3.4 ghz a de mi v poho zadny seka…
HKILLER 06.12.2010 21:04
HKILLER
Kámo,člověk se kvůli tobě rozhádá s půlkou poradny,a přitom ty jseš ťululum.
paulpol 06.12.2010 21:56
paulpol
Taky začínám mít pocit, že nás tahá za fifák. poslední
Prasak 07.12.2010 06:16
Prasak

Chlazení musí pomoci. Není nic jednoduššího, než si na ty paměti sáhnout. A stejně je to trochu divný, že by se to u GTA přehřívalo víc, než u jiných her, přičemž paměti furt běží na stejné frekvenci a plní stejný úkol - drží v sobě jedničky a nuly. Že by ty textury u GTA 4 byly nějaký speciální?
Pokus se stolním větrákem ukáže, kde je zakopaný pes. Nabádat někoho hned ke koupi nové grafárny, je trochu zvrlý, když ještě nemá jistotu, že je to opravdu tou grafárnou.

4550 není herní grafika,každý kdo tuhle hru někdy hrál,byť se sebelepší kartou,měl problémy,nikoho nenabádám ke koupi nové grafiky,jen se mu snažím vysvětlit že je to marné,k plynulému hraní potřebuje daleko lepší kartu a může mu do toho foukat Větrník i s Měsíčníkem.

To furt nevysvětluje efekt toho, že to chvilku jede a pak to začne blbnout. Proč je tu ta časová prodleva? Pokud se to přehřívá, stačí to chladit. Takže přestaň řešit to, že ta grafika není na GTA4, ale proč mu to začne po čase blbnout. Sám psal, že to má vše na minimum, aby to trochu jelo. Není vyloučený, že mu to jakš takš jede i na té slabé grafice, ale proč jen deset minut?

Já tvrdím něco jinýho - když už to nějak rozjede, musí to tak jet furt, ne že se to po čase zhorší. To není živý tvor, který se během unaví, tohle musí běžet furt. Diskuze tedy není o tom, jestli to rozjede, ale proč se to zpomaluje a na to tvoje argumenty nelze použít.

Hele,to nemá cenu se tu takhle dohadovat.Hraju hry už 20 let na různých sestavách,a pokud je grafika slabá na určitou hru,prostě začne blbnout,ať už je to z důvodu přehřívání,nebo zaplněné paměti,takových dotazů je tu denně x,víš to moc dobře.Jestli chceš tvrdit že tahle grafika je vhodná na tuhle hru,potom postrádám smysl téhle poradny(herní).Navíc tazatel řekl,že mu jiné hry jedou relativně v pohodě,a navícnavíc šel asi na ryby(praryby),takže se tu dohadujem úplně zbytečně.

Jak máš řešený chlazení bedny? Nemáš prehřátej chipset? Šáhni na něj, pokud se popálíš, je to špatně.
Zkus otevřít bednu a foukej do ní třeba stolním ventilátorem a pusť hru, pokud to bude fungovat, tak se něco přehřívá.
A ten zdroj taky nic moc, způsobovat zpomalení by neměl, ale na zkoušku si můžeš půjčit někde nějakej lepší.

já hrál GTA4 na Geforce 8600GT 512MB, na horší sestavě a v poho na nízké detaily...a musim se smát, co se tady někdy člověk dočte za rady. Na GTA4 slabý, kup si nový atd. Chytnout za péro a i s koulema vyškubnout, takové chytrolíny :D

Co to tu meleš ty antitalente ? Jak může být 8600 rychlejší než 4550. Osobní zkušenosti-Já mám 8600 GTS a GTA IV Mi na tom jede tak na 10 Fps a to na nejnižší Detaily a rozlišení a na 4550 To jede na High při 50-60 Fps (Dokud se nezačne přehřívat). Takže být tebou, když nevím o čem mluvím, tak bych zavřel hubu ;-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru