Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemZamknutoVyřešeno GTX 660 vs HD7770

Ahoj potřeboval bych poradit s grafickou kartou můj limit kolik za ní chci dát je 5600,-

a mám 2 konkurenty , ale chtěl bych poradit co je lepší na poměr cena/výkon

http://www.czc.cz/msi-n660-tf-2gd5-oc/114558/produ kt

http://www.czc.cz/sapphire-hd-7770-ghz-edition-oc- vapor-x-1gb-gddr5/107281/produkt?utm_source=heurek a.cz&utm_medium=cpc&utm_campaign=Graficke_karty&ut m_term=Sapphire_HD_7770_GHZ_Edition_OC_Vapor_X_1GB _GDDR5

Díky ..

Lock. Viz M-Pol (touchwood)

Předmět Autor Datum
Lepší je určitě gtx 660, ale spíše bych koupil hd 7850. Je o něco výkonnější než ta gtx 660 (7850 je…
macek1234 13.12.2012 16:18
macek1234
přesně tak. HD7850 1GB (nebo klidně i 2GB, pokud je to na delší dobu). edit: tuto: http://www.czc.c…
touchwood 13.12.2012 16:27
touchwood
Mám stejnou a s Phenomem II x4 945 @ 3.6Ghz Bf3 na max se 45FPS, Crysis 2 na max neklesne pod 50 (be…
macek1234 13.12.2012 16:39
macek1234
(7850 je výkonem srovnatelná s gtx660ti) Zajisté jsi měl na mysli srovnání s HD 7950.
M-Pol 13.12.2012 16:46
M-Pol
A co je tedy lepší HD 7850 nebo GTX 660 ??
ConnorCZ 13.12.2012 17:28
ConnorCZ
V referenčních kartách/základních je to + - autobus. Ono dost záleží jak se zeleným - červeným poved…
M-Pol 13.12.2012 17:36
M-Pol
Prosím mě jenom zajímá jaká je lepší jestli 7850 nebo GTX 660 z poměru cena/výkon ...
ConnorCZ 13.12.2012 17:49
ConnorCZ
Nebo jakou jinou by jste mi doporučil do cenové hladiny 5600 kč ...
ConnorCZ 13.12.2012 17:51
ConnorCZ
Tak to potom Sapphire HD 7870 GHz Edition 2GB DDR5 http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514…
M-Pol 13.12.2012 18:03
M-Pol
Tak pátrej - http://extrahardware.cnews.cz/test-recenze-review- srovnani-sapphire-radeon-hd-7850-1g…
M-Pol 13.12.2012 17:56
M-Pol
Promiň, spletl jsem se. Ta hd 7850 je na tom podobně jako gtx 660 jen za nižší cenu. GTX 660 ti je o…
macek1234 13.12.2012 18:04
macek1234
Jj díky macku .. Jenom mě vážně zajímá jestli se vyplatí koupit GTX 660 nebo ATI hd 7850 .. Jakej má…
ConnorCZ 13.12.2012 18:07
ConnorCZ
Nech si poradit od m-pol, to je odborník, navíc už ti dotaz zodpověděl
icepower32 13.12.2012 18:32
icepower32
Z těch co jsi vyjmenoval je to určitě ta HD 7850. Jak jsem řekl, stojí o 1000Kč míň a je naprosto to…
macek1234 13.12.2012 18:37
macek1234
Napíšu sem celý PC : Intel Core i3 3240 GTX 260 892MB 8GB Ram 2TB HDD 600W zdroj
ConnorCZ 13.12.2012 19:01
ConnorCZ
napiš sem celý PC. Kde máš třeba zdroj? (těch "600W" je nicneříkající údaj)
touchwood 13.12.2012 19:12
touchwood
Ten procesor by tu hd 7870 limitoval tak o 30% výkonu. Pokud si chceš ale místo té 7850 připlatit na…
macek1234 13.12.2012 19:15
macek1234
A na tu GTX 660 bude stačit procesor ? Možná jsem ten i3 napsal špatně , ale je to druhý nejlepší i3…
ConnorCZ 13.12.2012 20:46
ConnorCZ
Druhá nejlepší i3 co se vyrábí je pořád i3 (Pokud se ti tam nevyklubaly dvě jádra navíc :) ) A po u…
AngryM4rty96 14.12.2012 01:52
AngryM4rty96
Je to vidět! Pan je znalec. Nevadí ti, že ten šrot i3 umí čtyři vlákna a kdejaký "traktorový čtyřhrn…
M-Pol 14.12.2012 06:45
M-Pol
Já jen vím,že za pár korun mám něco,co mi stačí na to,co potřebuji... nemám rád Intel,a nemám rád,kd…
AngryM4rty96 15.12.2012 12:33
AngryM4rty96
Kdyby jsi měl slabé GPU tak jen nepatrně.
macek1234 14.12.2012 06:49
macek1234
Jo, ale o proti hd 7850, která je naprosto stejně výkonná, nepoznáš rozdíl. Akorát si připlatíš o 10…
macek1234 14.12.2012 06:52
macek1234
Ano, s tímto řešením plně souhlasím a doporučuji.
M-Pol 14.12.2012 07:05
M-Pol
počkat..proč to je vlastně na Herní Poradně ? o.O
AngryM4rty96 14.12.2012 01:53
AngryM4rty96
Já mám http://www.czc.cz/msi-r7850-twin-frozr-2gd5-oc/104 886/produkt a myslím, že je více než dosta…
Rainy 14.12.2012 02:30
Rainy
tak pro mě je těžké se rozhodnou , protože jsem byl dolouhodobě věrný Nvidii , ale snad ATI (AMD) ta…
ConnorCZ 14.12.2012 14:33
ConnorCZ
Když už chceš tu HD, tak 7870... Ale na druhou stranu ta GTX 660 taky není vůbec špatná a podporuje…
GTS 14.12.2012 14:42
GTS
nechápu co by mi mělo zbýt když HD 7870 je ještě dražší než GTX 660 :-D
ConnorCZ 14.12.2012 14:55
ConnorCZ
Jo pardon, moje chyba :-), ale stejně bych bral rači ji....
GTS 14.12.2012 15:07
GTS
O pár stovek a za to je asi o 35% výkonnější. Ber jí, nevim nad čim se furt rozhoduješ.
macek1234 14.12.2012 16:07
macek1234
Koho mám tedy vzít 7870 nebo GTX 660 ?? :-D
ConnorCZ 14.12.2012 19:28
ConnorCZ
CO chceš, i ta 660 ti vystačí na hoodně dlouho....
GTS 14.12.2012 19:48
GTS
660 je dnes už meinstream. Kup tu hd 7870.
macek123456 14.12.2012 19:49
macek123456
7870 je ale také meinstream :-D
ConnorCZ 14.12.2012 19:53
ConnorCZ
Jo je, ale je to ten vrcholový meinstream, nebo jak bych to měl říct.
macek1234 14.12.2012 20:56
macek1234
Ale já se omlouvám , ale beru GTX 660 , protože se bojí ATI ovladačů grafiky .. Všude píšou , že jso…
ConnorCZ 15.12.2012 10:40
ConnorCZ
Tvoje chyba a tvoje demence. Problémy s ovladači. Takovou ptákovinu jsem nezažil :D. Žádné problémy…
macek123456 15.12.2012 10:57
macek123456
Tvoje chyba a tvoje demence Co ti do toho vůbec je? Je to jeho volba, jediná výhoda AMD je cena, ji…
GTS 15.12.2012 11:46
GTS
Souhlasím s GTS . Co ti je do toho ? Někomu se líbí Nvidie někomu AMD . Někomu se líbí červená a něk…
ConnorCZ 15.12.2012 12:43
ConnorCZ
A nutim ti něco bože? Říkám jen, že je to tvoje chyba. Což je pravda. Chceš poradit, tak jsem poukáz…
macek1234 15.12.2012 19:36
macek1234
V tom případě jde vidět, že zkušeností moc nemáš. Já měl gtx 450, hd 5750, teď mám hd 7870. Není v t…
macek1234 15.12.2012 19:39
macek1234
Hele jen taková otázka. Když si tak pevně stojíš za nvidií, tak proč si vůbec zakládal téme "gtx 660…
macek1234 15.12.2012 20:02
macek1234
Když si vzal místo hd 7870 za stejnou cenu méně výkonnou gtx 660, tak proč sis nepořídil rovnou hd 7…
macek123456 15.12.2012 11:00
macek123456
GTX660 Má výhodu jako je: Nvidia PhysX a to ti u her zatraceně donese o 20+% víc FPS než je u Radeon…
HonzaTT 15.12.2012 11:19
HonzaTT
Nvidia PhysX a to ti u her zatraceně donese o 20+% víc FPS Hovadina, zlepší to fyziku, fps to nijak…
GTS 15.12.2012 11:48
GTS
Co to meleš? :D Physix je jedno z nejnáročnějších nastavení. Vizuálně to nic nepřidá, jen pár papírů…
macek123456 15.12.2012 12:30
macek123456
Ale já jsem tu kartu ještě nekoupil . Jenom jsem napsal , že beru GTX 660 , protože mi píšete , že j…
ConnorCZ 15.12.2012 12:40
ConnorCZ
Nemluvili jsme, že ti to ten procesor neutáhne. Utáhne, ale karta bude v zátěži využita tak na 70%.…
macek123456 15.12.2012 13:21
macek123456
Vždyť jo, ale nevyužije ji na 100% a jestli chce vůbec ten procesor upgreadovat, no je to jen na něm…
GTS 15.12.2012 13:43
GTS
A nebo ještě přemýšlet o lepší GTX 660ti/670/680 pak drahá 690 até žádné AMD nesahá ani na paty :-)
GTS 15.12.2012 13:46
GTS
za cenu GTX690 máš 2xHD7970 do CF a jejich výkon je někde úplně jinde. Když už teda je řeč o poněkud…
touchwood 16.12.2012 12:29
touchwood
Já ten procesor budu upgradovat co nejdříve ... Až budu mít peníze přejdu na i7 nebo i5 .. Uvidím po…
ConnorCZ 15.12.2012 14:09
ConnorCZ
Tak by jsi ale mohl koupit něco lepšího, buďto tu zmiňovadou HD 7870, nebo lepší GTX - třeba GTX 680…
GTS 15.12.2012 14:31
GTS
Co máš ty za PC , že mě nutíš si kupovat gtx 680 za 10000,- ??? mě by 660 normálně stačila , ale vez…
ConnorCZ 15.12.2012 14:35
ConnorCZ
Nic si z toho nedělej. GTS má takovéhle rady vždycky. Jen chce ukázat jaký je to PC znalec.
macek123456 15.12.2012 14:37
macek123456
Na cenu jsem nekoukal, navíc já aspoň nechci "poradit" za každou cenu....
GTS 15.12.2012 14:45
GTS
Vždyť jo, ty chceš totiž jen ukázat, jaký jsi zkušený ajťák :).
macek123456 15.12.2012 14:50
macek123456
Bože ty vůbec nevíš. GTX 680 stojí od 11k. Ty máš ke každýmu threadu vždycky zvláštní rady :D. Jinak…
macek123456 15.12.2012 14:36
macek123456
mas skype macku aby jsi mi to mohl psát ? Hodně mě to zajímá a tady na odpověď čekám půl hodiny
ConnorCZ 15.12.2012 14:37
ConnorCZ
No, moc skype nepoužívám, ale jestli si dobře pamatuju, tak je to miky..11 :).
macek123456 15.12.2012 14:40
macek123456
Bože a co jsem asi napsal? Tyhle tvé zbytečné komentáře, kterýma chceš ukázat jaký jsi znalec, si mů…
macek123456 15.12.2012 14:38
macek123456
Cože já ? Já si na znalce nehraju já tomu nerozumím a nechám si poradit , ale né od GTS , kterej mě…
ConnorCZ 15.12.2012 14:40
ConnorCZ
To bylo samozřejmě na GTX.
macek123456 15.12.2012 14:42
macek123456
Teda GTS.
macek123456 15.12.2012 14:42
macek123456
Reagoval jsem na jeho "Vždyť jo, ale nevyužije ji na 100%" což jsem přesně napsal. Jen chce dokázat…
macek123456 15.12.2012 14:46
macek123456
Pane bože, když chceš Nvidii, tak ti nic jinýho nezbyde, tvůj boj....
GTS 15.12.2012 14:46
GTS
Bože bože... :D Jasně, nezbyde mu nic jiného než kupovat 680/690. Fakt už radši nepiš. :D
macek123456 15.12.2012 14:47
macek123456
Ježiš jdi radši spamovat jinam . Sám hraješ na nějakém AMD procesoru a tady mě nutíš do GTX 680
ConnorCZ 15.12.2012 14:48
ConnorCZ
Ty jsi chtěl GTX a já řekl, že jestli chceš za každou cenu Nvidii, tak lepší třeba 680, návrh nic ví…
GTS 15.12.2012 14:49
GTS
Bože neeee!!! Víme že znáš i lepší karty, že máš doma atomové PC a já nevim co všechno... Ale už sta…
macek123456 15.12.2012 14:51
macek123456
Jdi do hajzlu macku, to že navrhnu tu HD a pak jedině lepší GTX jako je například 680 neznamená, že…
GTS 15.12.2012 15:08
GTS
Tahle poradna přeci neprovedla nikomu nic špatného, tak proč je sakra trestána dvojicí pubescentních…
aaaaaaaaaa 15.12.2012 15:12
aaaaaaaaaa
Ne, on prostě hledá záminku k hádce, myslí si jak je prostě chytrý, tak proč mu tu ideu brát...
GTS 15.12.2012 15:27
GTS
Ne, radši se nevyjadřuji... Ty budeš říkat něco o vyznávání chytrosti... To sedí od někoho, kdo tu r…
macek1234 15.12.2012 16:09
macek1234
Ty budeš říkat něco o vyznávání chytrosti... To sedí od někoho, kdo tu radí gtx680 do 5000 nebo koli…
GTS 15.12.2012 18:21
GTS
Já na něj odpovím jen tehdy, když je to např. to co jsi napsal zde :D. A ne neradil jsi. Neříkám že…
macek1234 15.12.2012 19:22
macek1234
Jenže je to daleko za cenovou relací. Ano, pouze jsem říkal co lepšího je pak na výběr, a nehleděl…
GTS 15.12.2012 19:26
GTS
Říkla jsem už předtím, že na tebe kašlu. Jenže ty si strejda rejpálek. Zamýšlím se a ano. I přesto,…
macek1234 15.12.2012 19:42
macek1234
Macku, seš trapnej. Každého jenom napadáš a kam napíšeš, tam je flamewar. Sám h-vno víš, umíš jenom…
VojtaCZ 15.12.2012 18:34
VojtaCZ
like
Eduard Žanony 15.12.2012 19:35
Eduard Žanony
Na co tím narážíš? Jediný pubescent je tu 13ti letý, známý masový znalec GTS.
macek1234 15.12.2012 16:06
macek1234
Jediný pubescent je tu 13ti letý, známý masový znalec GTS. Nevím jestli jsi byl ve 13 letech kaniba…
GTS 15.12.2012 18:18
GTS
Řekni mi, kde jsem napsal že jsi kanibalista :D. Tvé argumenty nedávají smysl a o to víc jsou beznad…
macek1234 15.12.2012 19:25
macek1234
Chceš další větný rozbor? :-) Můžeš, já ale stejně končím.
GTS 15.12.2012 19:28
GTS
Vlastně ani nechci, když jak tak vidím nejsi ani způsobilý to odůvodnit. Masový neznamená kanibal. J…
macek1234 15.12.2012 19:49
macek1234
Na co narážím? Snad na koho narážím? Na tebe, představ si to. :-)
VojtaCZ 15.12.2012 19:26
VojtaCZ
To nebylo na tebe. Tvého komentáře jsem si vůbec nevšiml. Nikoho nenapadám. Nebo spíš, řekni mi čím…
macek1234 15.12.2012 19:43
macek1234
Já říkám, že ne. Ale dál sem nebudu psát, bláznum se nemá odporovat.
VojtaCZ 15.12.2012 19:46
VojtaCZ
No vidíš. Tak mi teď řekni, čím jsem tě tak urazil? Nebo proč jsem blázen? To o tobě také můžu říct.…
macek1234 15.12.2012 19:50
macek1234
Třeba tím, že se chováš jako blázen? :-)
GTS 15.12.2012 19:53
GTS
Mi to upřesni. To, že odpovím na komentář, který má jasný cíl tak, že je zbytečný, když radíš GPU 2x…
macek1234 15.12.2012 19:56
macek1234
Už jsem.... kolikrát to bylo? Řekl jen fakt. (nenuť mě to psát znovu) Jediná pravda je na tom ta, že…
GTS 15.12.2012 20:38
GTS
Fakt že je gtx 680/690 na vrcholu dnešních GPU? Jasně, máš pravdu, ale na to se neptal. Jediná prav…
macek1234 15.12.2012 20:44
macek1234
Mě jsi opravdu neurazil, jenom píšeš příspěvky, které neustále vyvolávají flamewar. Také jsem se zas…
VojtaCZ 16.12.2012 09:01
VojtaCZ
Řekni mi kde jsem napsal, že mu jí vnucuješ ty chytráku? :D A nemaskuj tady tu tvojí snahu si vymazl…
macek1234 15.12.2012 16:12
macek1234
Sám sem zvědav jak tato hádka dopadne. Osobně fandím GTS. Kdo si de vsadit :beer: ?
aaaaaaaaaa 15.12.2012 16:19
aaaaaaaaaa
Davam dvacku na GTS :puff:
Eduard Žanony 15.12.2012 19:37
Eduard Žanony
Pade na GTS:x:
icepower32 16.12.2012 11:19
icepower32
Tý jo :-D
GTS 16.12.2012 11:33
GTS
Ty bys prohrál všechno svoje jmění :puff:.
macek123456 16.12.2012 11:36
macek123456
Nebo si trochu přividělal že? :-D
GTS 16.12.2012 11:43
GTS
To těžko, leda že by tohle mělo konce. Konec vidím jedině v tom, že tu bude lock. Takže žádná výhra…
macek123456 16.12.2012 11:50
macek123456
Tak konec bude ten, až Ti/mně/jemu dají BAN. ;D
VojtaCZ 16.12.2012 11:55
VojtaCZ
Spíš oskara za nejlepší scenérii :D.
macek1234 16.12.2012 12:00
macek1234
To nemůže být výhra, protože když to okomentuju, tak okomentuješ zase ty můj komentář, nechť kdo ust…
GTS 16.12.2012 11:58
GTS
Přesně, já mít takového tatíka tak... Vlastně ani nevim :D.
macek1234 16.12.2012 12:00
macek1234
Napsal jsem že lepší než GTX 660 je buď ta HD, nebo nějaké to lepší lepší GTX- například 680, nic js…
GTS 15.12.2012 18:17
GTS
Já to řeším nejvíc? Zatím to tu nejvíc pitváš ty :D.
macek1234 15.12.2012 19:23
macek1234
Bitkuuuuuuuu!
icepower32 16.12.2012 11:19
icepower32
Jasně, na poradně. Virtuální bitku dáme ne?...
macek123456 16.12.2012 11:29
macek123456
když si to nepochopil tak nereaguj, děláš pak ze sebe hlupáka.
icepower32 16.12.2012 11:49
icepower32
Radu už si dostal M-pol ti to už řekl, tak se rozhodni podle něj. Navíc to tu každej potvrdil, tak n…
icepower32 15.12.2012 14:47
icepower32
Přesně. HD 7870 je jasná volba.
macek123456 15.12.2012 14:48
macek123456
To třeba GTX 680 - byla připomínka k lepšímu GTX, navíc ti tu všichni řekli že ta HD 7870 bude lepší…
GTS 15.12.2012 14:48
GTS
ze svejch důvodu bych bral GTX 660
HonzaTT 15.12.2012 14:54
HonzaTT
Důvod ?
ConnorCZ 15.12.2012 15:04
ConnorCZ
To, že ji máš neznamená, že je nejlepší....
GTS 15.12.2012 15:23
GTS
Přesně.
macek1234 15.12.2012 19:28
macek1234
Celý tento blázinec jsi způsobil sám. Nejprve si chtěl vědět kterou nV 660 nebo HD 7770, jasně ti by…
M-Pol 15.12.2012 16:26
M-Pol
Ale pochopte mě , že je to těžké . To není záležitost za 1000,- , ale za 5500,- .. Takže si musím po…
ConnorCZ 15.12.2012 16:32
ConnorCZ
Ač nerad - Hoď si korunou nic jiného nezbývá!
M-Pol 15.12.2012 16:36
M-Pol
To doufám nemyslíš vážně ?
ConnorCZ 15.12.2012 16:42
ConnorCZ
Za dnešek jsem navrhoval tři sestavy a kdybych se měl takto dohadovat, tak už mě vezou. (jinak nějak…
M-Pol 15.12.2012 16:55
M-Pol
Co furt řešíš? HD 7870 je jasná volba. Ty jsi jen zažraný jedinec nvidie, jelikož jsi AMD nikdy nemě…
macek1234 15.12.2012 19:27
macek1234
neboj se toho*. Jen orpava, aby jsi mě dobře pochopil :).
macek1234 15.12.2012 19:27
macek1234
Záleží na něm, jestli chce hrát hry s PhysX proto mam rád Nvidii :) v tomhle AMD nikdy nevyhraje. Já…
HonzaTT 15.12.2012 19:38
HonzaTT
AMDECKA tiež môžu využívať psychx. Je to sice technológia nVidie, ale umožnila ju aj pre amd, ale to…
Eduard Žanony 15.12.2012 19:41
Eduard Žanony
Přesně tak :) Pro tazatele: http://pctuning.tyden.cz/component/content/article /1-aktualni-zpravy/2…
HonzaTT 15.12.2012 19:42
HonzaTT
Jo fyzika je lepší určitě u nvidie. Ale za cenu tak 15FPS dolu. Minimálně.
macek1234 15.12.2012 19:45
macek1234
Ale tá ich fyzika je aj tak iba manier. Napr. pri Mafia 2 som si ani nevšímal že odstrelené kusy nie…
Rogalo 15.12.2012 20:57
Rogalo
zavírám. Rada zazněla, váhavý střelec nechť si to přebere jak umí. Více se k tomu říct a napsat ned… poslední
touchwood 16.12.2012 12:31
touchwood
Aby jsme se pohnuli od té nesmyslné hádky. Jak sis vybral? :)
macek1234 15.12.2012 19:52
macek1234
No vybral jsem si Nvidii . Možná jsem hloupej , ale rozhodl jsem se už :-D
ConnorCZ 15.12.2012 20:51
ConnorCZ
Jak chceš, tvoje blbost. Přišel si o 35% výkonu a lepší možnost OC.
macek1234 15.12.2012 21:28
macek1234
Já vím , ale nejsem dospělý a můj otec s ATI nesouhlasí tak se nedalo nic dělat
ConnorCZ 15.12.2012 21:31
ConnorCZ
Tak tohle nechápu :D :D. Zeptej se ho, s čím s AMD nesouhlasí. Jen abych se poučil (hlavně bez urážk…
macek1234 15.12.2012 21:45
macek1234
Říká , že jsou poruchové .. Dříve asi před pěti lety jsme měli sapphire a úplně odešla tak se do boj…
ConnorCZ 15.12.2012 21:55
ConnorCZ
Takové problémy byli dřív ne jen s AMD kartami. AMD se za tu dobu dostalo úplně někam jinam. No mně…
macek1234 15.12.2012 22:55
macek1234
Je pravda, že atička boli poruchové, ale odkedy to prevzalo amd tak je to podstatne lepšie.
Eduard Žanony 15.12.2012 23:19
Eduard Žanony
I ATIny se mohli dříve pochlubit HD 5700 serií, nebo hd 4800 serií (dříve, teď už jsou tyto modely n…
macek1234 16.12.2012 00:57
macek1234
Takže po všech těch tahanicích, argumentech - pro/proti, vysvětlování, rozhodne tatík se zastaralými…
M-Pol 16.12.2012 07:42
M-Pol

Z těch co jsi vyjmenoval je to určitě ta HD 7850. Jak jsem řekl, stojí o 1000Kč míň a je naprosto totožná. Mezi gtx660 a hd 7850 je to u her 50 na 50. Nepoznáš ve výkonu rozdíl. Někdy je v nějaké hře o 2FPS více snímků u ATI, někdy u nvidie. Ale jak už bylo řečeno od M-pola, ta hd 7870 stojí podobně jako gtx 660 a je o hodně výkonější. Takže bych bral do té tvé cenové relace tu. Každopádně jaký máš procesor? Aby tu kartu zbytečně nelimitoval.

Ten procesor by tu hd 7870 limitoval tak o 30% výkonu. Pokud si chceš ale místo té 7850 připlatit na tu hd 7870, tak máš ale zase jistotu, že až upgraduješ procesor třeba na nějaký quad core i5, tak se ti navýší i výkon GPU (grafické karty). Takže budeš mít rezervu do budoucna, aůe nebude využitá na max. Osobně bych do té 7870 šel, protože jak jsem řekl. Až koupíš nový procesor, tak bude nárůst výkonu hodně znát.

Já jen vím,že za pár korun mám něco,co mi stačí na to,co potřebuji... nemám rád Intel,a nemám rád,když se míchá AMD/NVIDIA a Intel/ATI když už má intel,ať si koupí NVIDII,to je vše,co jsem tím chtěl říct :) + mě se cenová politiky Intelu nikdy nelíbila x)

BTW Mě PC šlape a šlape víc než dobře... S ohledem na to,že se vším všudy stál kolem 15 000 a zvládá všechny hry na max,Render ve vegasu je rychlý,plynulý,bez padání,Photoshop šlape dobře... navíc díky Win8 jsem se nadobro rozloučil s BSOD ... nevím co proti všemu pořád máte :)

Jo, ale o proti hd 7850, která je naprosto stejně výkonná, nepoznáš rozdíl. Akorát si připlatíš o 1000 víc, jelikož nvidie mají oproti AMD horší poměr cena/výkon. Jak jsem ale řekl, kup tu 7870. Sice tě bude procesor limitovat, ale pořád tam bude asi stejný výkon jako kdyby jsi měl hd 7850. Výhoda bude ale v tom, že až upgraduješ procesor, tak tam ten nárůst výkonu bude hooodně znát.

Ale já se omlouvám , ale beru GTX 660 , protože se bojí ATI ovladačů grafiky .. Všude píšou , že jsou s nimi problémy tak jsem radši vzal tu 660 . 7870 je přeci jen AMD a já se bojím do toho jít .. Už léta důvěřují Nvidii a bojím se přecházet na jinou GK firmu , ale díky za rady . )

Díky všem .

Tvoje chyba a tvoje demence. Problémy s ovladači. Takovou ptákovinu jsem nezažil :D. Žádné problémy s nimi nejsou, problém může být jak u nvidie, tak i u AMD. Problém je spíš mezi monitorem a židlí. Je to jen a jen tvoje demence. Jinak blahopřeju, koupil jsi si kartu asi o těch 35% méně výkonnou za velkou nad cenu, jen že je to nvidia. V testech ta 7870 drtí gtx 660 na plné čáře. Ale jak říkám, je to jen tvoje demence koukat na značku. Nejspíš zaujatost vůči AMD. Proč sem teda píšeš? :D

Souhlasím s GTS . Co ti je do toho ? Někomu se líbí Nvidie někomu AMD . Někomu se líbí červená a někomu zase modrá . Sice bych možná prodělal 1000,- ale radši si připlatím za kvalitu , protože AMDčkám nevěřím . Nikdy jsem je sice neměl , ale nechci přecházet k AMD . Je to pro mě riziko a bojím se aby nevypadávaly textury ...

A nutim ti něco bože? Říkám jen, že je to tvoje chyba. Což je pravda. Chceš poradit, tak jsem poukázal na to, že kupuješ kartu která má velkou nad cenu za stejný výkon. Víš co? Kašlu na tebe. Chtěl si poradit poradil jsem. Nevím co furt řešíš. Předtím jsem byl platný, najednou jsem velký de*il. Tohle miluju.

V tom případě jde vidět, že zkušeností moc nemáš. Já měl gtx 450, hd 5750, teď mám hd 7870. Není v tom rozdíl. Tyhle pochybnosti vycházejí jen z nezkušenosti. Vypadávání textur. Takové chyby může mít jak karta od nvidie, tak AMD.

Když si vzal místo hd 7870 za stejnou cenu méně výkonnou gtx 660, tak proč sis nepořídil rovnou hd 7850 naprosto totožně výkonnou? A asi o 1500 míň? Docela by mě zajímalo kde jsi vzal ty kraviny co píšeš. Spíš to vidím tak, že si měl vždycky jen nvidii, tak tě neznalost dohnala k takové ztrátě peněz.

Ale já jsem tu kartu ještě nekoupil . Jenom jsem napsal , že beru GTX 660 , protože mi píšete , že je i3 slabý na 7870.
ale spíš neru GTX 660 , protože navíc dostanu AC 3 .. A myslím si , že mi GTX 660 bude stačit , když teď mám GTX 260 a celkem mi stačí , ale mám problémy s přehříváním (přehřívá se mi kvůli nedostatečnému výkonu).. Když stačí GTX 260 tak GTX 660 bude stačit až moc .

Nemluvili jsme, že ti to ten procesor neutáhne. Utáhne, ale karta bude v zátěži využita tak na 70%. Což bude asi tak stejný výkon, jako kdyby jsi měl tu gtx 660. Jde o to, že ta hd 7870 je o hodně výkonnější za stejnou cenu. Takže až budeš měnit procesor a koupíš si tu gtx 660, tak si pak řekneš "že já jsem je neposlech a nekoupil tu hd 7870", protože tam bude o hooodně víc výkonu, když osadíš lepší procesor, než kdyby jsi tam měl gtx 660. Takhle když koupíš hd 7870, tak tam budeš mít možná i o malinko větší výkon a jak jsem řekl. Až přejdeš na lepší procesor, tak s tou gtx 660 by se ti zlepšil výkon jen toho procesoru. Kdežto s HD 7870 by se ti najednou využila na 100%, takže by tam vzrostl i výkon té grafiky. A bylo by to sakramentsky znát.

za cenu GTX690 máš 2xHD7970 do CF a jejich výkon je někde úplně jinde. Když už teda je řeč o poněkud nesmyslných CF/SLI řešeních.

Jak nvidia tam AMD mají "řešení" na všechny karty konkurence, jen v určitých případech je levnější/výhodnější řešení jednoho nebo druhého.

Bože ty vůbec nevíš. GTX 680 stojí od 11k. Ty máš ke každýmu threadu vždycky zvláštní rady :D. Jinak např. 7970 je o hodně lepší v taktování, o proti 690. Ale to je fuk. Jinak pro connora. Když budeš kupovat nový procesor, tak je jasná volba ta hd 7870.

Ne, radši se nevyjadřuji... Ty budeš říkat něco o vyznávání chytrosti... To sedí od někoho, kdo tu radí gtx680 do 5000 nebo kolik byla stanovená hranice. A už to tu zase začíná... Kde je GTS tam začne nějaká hádka.

Ty budeš říkat něco o vyznávání chytrosti... To sedí od někoho, kdo tu radí gtx680 do 5000 nebo kolik byla stanovená hranice.

Už jsem řekl, neradil jsem jí, a ty to zdůrazňuješ 10x

A už to tu zase začíná... Kde je GTS tam začne nějaká hádka.

Já bych to připisoval na někoho jiného, 90% témat, kde odpovím jsou v pohodě, pokud na můj komentář neodpovídáš ty...

Já na něj odpovím jen tehdy, když je to např. to co jsi napsal zde :D. A ne neradil jsi. Neříkám že jo, jen jsi dokazoval svojí chytrost. Ale my víme, že je gtx 680/690 samozřejmě lepší. Jenže je to daleko za cenovou relací. A neříkej že to nevíš, nebo že jsi to naspal z jiného důvodu. Tím mě nekrm. Nebudu řešit takovou kravinu jak už jsem řekl. Tož že to furt pitváš fakt jen dokazuje, že jen chceš mít poslední slovo. Už to neřeš bože.

Jenže je to daleko za cenovou relací.

Ano, pouze jsem říkal co lepšího je pak na výběr, a nehleděl jsem na cenu stačí 10x?

Nebudu řešit takovou kravinu jak už jsem řekl

Řešíš tu vůbec někdy něco jiného?

chceš mít poslední slovo.

Hmm, zamysli se...

Už to neřeš bože.

Hurá, konečně sme se shodli, takže končíme. (nebo aspoň já)

Říkla jsem už předtím, že na tebe kašlu. Jenže ty si strejda rejpálek. Zamýšlím se a ano. I přesto, že jsem napsal konec, tak jsi stejně napsal. Teď jen píšu proto, aby bylo jasno kdo chce mít to poslední slovo.

Řekni mi, kde jsem napsal že jsi kanibalista :D. Tvé argumenty nedávají smysl a o to víc jsou beznadějné a ubohé. Už to neřeš. Jestli to budeš dál pitvat, takovou stupidní koko*inu, tak jen dokazuješ svojí debi*itu. Od teď tě budu ignorovat. Protože takhle by tu bylo zase 100 komentářů o hov*ě.

To nebylo na tebe. Tvého komentáře jsem si vůbec nevšiml. Nikoho nenapadám. Nebo spíš, řekni mi čím jsem koho napadnul? Jen jsem řekl, že víme už z tisícovky předchozíš tématů, že se v tom vyzná, ale radit gtx 680/690 so 5k. To nemůže mít jiný důvod než povyšování se nad ostatní svojí znalostí. A neříkej že ne. Je mi to jedno.

Mi to upřesni. To, že odpovím na komentář, který má jasný cíl tak, že je zbytečný, když radíš GPU 2x nad už tak docela vysokou cenovou relací, je bláznovství? To můžu o tom tvém prvním komentáři říct také.

Řekni mi kde jsem napsal, že mu jí vnucuješ ty chytráku? :D A nemaskuj tady tu tvojí snahu si vymazlit ego tím, že mu začneš radit karty, které jsou 2x nad cenovou relací. Prostě si se chtěl ukázat, jak to všechno víš, ne že ne... Nebudu to dál řešit.

To nemůže být výhra, protože když to okomentuju, tak okomentuješ zase ty můj komentář, nechť kdo ustoupí vyhraje! (ale teď už vážně..., nechápu proč se tu dál hádápe, když tatík, který je jistě chytřejší, než všichni tady dohromady prostě jednal podle sebe, pak ani nechápu tenhle dotaz, když pak tatík žekne "No tak radili AMD, ale stejně berem Nvidii" proč tedy?)

Napsal jsem že lepší než GTX 660 je buď ta HD, nebo nějaké to lepší lepší GTX- například 680, nic jsem neradil, pokud myslíš že GTX 660 je lepší než 680, tak tě lituju :-)

Nebudu to dál řešit.

Najednou? Většinou býváš ty tím, kdo to tady řeší nejvíc, a hlavně nejvíc ty největší kraviny.

Celý tento blázinec jsi způsobil sám.
Nejprve si chtěl vědět kterou nV 660 nebo HD 7770, jasně ti bylo řečeno, že u AMD je výkonnější HD 7850.
Jenže za ty prachy je HD 7870 a ta je výkonnější jak nV660 a je na tobě co si koupíš.
Jsi váhavý střelec a osobně bych to tu dávno zavřel, neboť to nikam nevede!

Co furt řešíš? HD 7870 je jasná volba. Ty jsi jen zažraný jedinec nvidie, jelikož jsi AMD nikdy neměl. Což je také důvod na 2 věci. Ale věř mi, nebo se toho. Na nějakou značku koukají jen ubožáci, kort, když AMD si vede v grafických kartách slušně.

I ATIny se mohli dříve pochlubit HD 5700 serií, nebo hd 4800 serií (dříve, teď už jsou tyto modely někde jinde). To neni že ATI byla špatná značka. Každá značka má svoje triumfy i fakt šitozní karty. Tady jde spíše často o to, kdo má jakou kartu. Jasně, že ten co má nvidii a neměl za život nic jiného, bude říkat že je nvidie nejlepší. To samé naopak. Já nic nemám proti žádné značce, vystřídal jsem už od první ATI x1650, gtx260,HD 5750 , gtx550ti a teď HD 7850. A rozdíl je jen v poměru cena/výkon, v čemž vyhrává AMD.

Takže po všech těch tahanicích, argumentech - pro/proti, vysvětlování, rozhodne tatík se zastaralými názory a jistě úžasnou zkušeností na poli HW.
Prostě není nad to se dobře poradit, další pokračování je bezpředmětné a zbytečné!
(už jedou jsem psal, osobně bych to zamkl)

Zpět do poradny Nahoru