Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Galaxy s3 - během provozu zamrzává

Dobrý den,
půl roku zpátky jsem reklamoval svůj Samsung Galaxy s3, protože mi během provozu zamrzával. Ke konci už dokonce skoro každou druhou minutu. Nereagoval na zamykání, home, a jediné možné řešení bylo telefon dlouhým podržení tlačítka na vypnutí restartovat. Posledních pár dní se mi samovolně vypínal, když byl přes noc na dobíječce, a to mělo za následek, že jsem ráno několikrát zaspal. Mobil putovat k O2 na reklamaci. Po měsíci mi jej vrátili přeinstalovaný. I přesto se jedenkrát týdně stalo, že mi zamrzl. Už je to asi 5 měsíců, co se vrátil z opravy, a jsou s ním zase problémy. Při aktivním používání zamrzá každých 10 minut, a já jsem nucen jej natvrdo vypnout. Četl jsem o jakési náhlé smrti, což by mohla být závada tohoto kusu. Záruka vyprší cca. 15. ledna příštího roku. V telefonu mám nanejvýše 10 mnou stažených aplikací, a nemám tam ani hudbu, či filmy a videa.

Zajímalo by mě, zda má někdo stejný problém, a potřeboval bych poradit co s tím. Obávám se, že pokud jim to znova pošlu, pouze telefon reinstalují a za dva měsíce tam poletím zas se stejným problémem. Nemáte někdo zkušenosti s reklamováním u O2, třeba konkrétně SG3? Slyšel jsem, že pokud jej přinesu potřetí, mám právo na vrácení peněz.

Děkuji mnohokrát, Martin

Změna nicneříkajícího předmětu, původně: Galaxy s3 (host)

Předmět Autor Datum
Zkusenost s O2 nemam, znama se snazila reklamovat neaky obycejny Samsung telefon u T-Mobile, taky ji…
RedMaX 07.02.2014 21:04
RedMaX
Podle popisu bych to videl na zmrsenou aktualizaci na JB 4.3 v prvni vlne, ona chybna aktualizace se… poslední
jezevec 07.02.2014 21:47
jezevec

Zkusenost s O2 nemam, znama se snazila reklamovat neaky obycejny Samsung telefon u T-Mobile, taky ji ho vzdycky preinstalujou a za mesic si pro nej dojde a za dva je tam zpatky, uz tam byla trikrat, vratit penize ji nechteli, prej je to tri reklamace a az pri ctvrte ji vrati penize. Nicmene zarucni doba se pomalu blizi ke konci a telefon jak na potvoru slape. Takze vychcanej operator asi zase zvitezi. Rikam to porad nekupovat u ceskych vychcanych operatoru, ale je to marny, lidi vidi 500,- "slevu" za dvoulety uvazek a uz bezi zase.

Co ti teda poradit, otravovat je a nedat se, dokud ti s tim vadnym kusem neco neudelaji (opravi nebo vymeni).

Podle popisu bych to videl na zmrsenou aktualizaci na JB 4.3 v prvni vlne, ona chybna aktualizace se projevovala prave tim zamrzanim a take napr. neumerne dlouhym odemykanim, vice k tomu zde. Pred pripadnou tahanici s prodejcem bych zkusil aktualizovat pochopitelne jiz opravenou verzi Androidu 4.3 pres OTA ci pres Kiess. Mozna bych veril i tomu ze tatari z Britexu tam zadnou novejsi opravenou verzi sw "nenahrali" pouze provedli obnovu tovarniho nastaveni.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru