Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Hledám externí hdd kompletně v češtině? Můžete mi doporučit?

Chtěl bych si koupit nový externí hdd, znáte nějaký, který je kompletně v češtině?

Mám Samsung, tam se taky pslo, že je k tomu český návod a nakonec to bylo jen o tom, jak strčit kabel do pc a to je všechno.

Ostatní jsem musel zkoušet pokus/omyl a do dnes s ním pořádně neumím. A několik dnů hledání na internetu mi nepomohlo.

Proto si chci teď koupit ext. hdd, aby bylo komplet v čěštině.

Jestli někdo máte nějaký takový, budu rád za doporučení.

Předmět Autor Datum
A co přesně má umět česky? Disk můžu mít klidně kompletně v čínštině, protože na něj ukládám data, n…
Potkan007 25.03.2014 14:53
Potkan007
Proboha na co potřebuješ češtinu k ext HDD?
jezekhifi 25.03.2014 14:53
jezekhifi
Jsou to grázlové, takové věci vůbec nebrat. Já si pořídil podložku pod myš a taky k tomu není český…
karel 25.03.2014 15:01
karel
:-):-)
jezekhifi 25.03.2014 15:01
jezekhifi
Pokud bych pouze ukládal např.filmy, tak to samozřejmě stačí. Ale na disku mám program Samsung Driv…
David007 25.03.2014 15:10
David007
Disk s nejakym programom nema nic spolocne, nikto ta nenuti pouzivat nejaky samsung program. Nemusis…
MM.. 25.03.2014 15:17
MM..
Čěština pro Samsung Drive Manager není. Několik týdnů jsem hledal i amatérské návody a nic jsem nena…
David007 25.03.2014 16:54
David007
translator neexistuje? kusok osobnej iniciativy by ozaj nezaskodilo. A zabudni na to, ze taketo veci…
shiro 25.03.2014 15:18
shiro
samozřejmě, že translátor existuje, ale neumí rozhodně všechno ,,kusok osobnej iniciativy by ozaj n…
David007 25.03.2014 16:44
David007
Programy dodávané spolu s diskem jsou většinou tzv. ShitWare. ;-) To, že si vytvářejí složky jak je…
MachR55 25.03.2014 16:51
MachR55
Ano, potřebuji mít některé soubory na ext.disku chráněné. Je na to extra složka Security drive a kd…
David007 25.03.2014 17:00
David007
veci ktore chces mat chranene si spakuj do zaheslovaneho RAR archivu a mas vybavene. Ano, je to nepo…
shiro 25.03.2014 19:51
shiro
S tím archivem plně souhlasím, ale mám ještě další, dost podstatný důvod. Někdy kolem roku 2005 jsem…
Potkan007 25.03.2014 20:16
Potkan007
Ty jsi výborný, akorát dokážet napadat člověka a přitom o tom nic nevíš! ,,co tam potrebujes stale…
David007 25.03.2014 20:30
David007
Za tu dobu, co tady naříkáš by sis stačil prosvištět těch pár anglických slovíček nebo odstranit och…
karel 25.03.2014 20:34
karel
Respektuji názor druhého, i když já mám opačný. Tohle mám za sebou, když jsem se po koupi tomu skut…
David007 25.03.2014 21:22
David007
Chci koupit NOVÝ disk. Disk zná pouze houfec všelijak putujících zelených kuliček! Nezná žádný jazy…
ms 26.03.2014 07:59
ms
tych 120 stran su na 95% blbosti o nejakych medzinarodnych zarukach a podobne veci, ktore su kazdemu…
shiro 26.03.2014 08:55
shiro
Disk v cestine je logicka blbost. Disk nema jazyk, nekomunikuje s tebou, disk je disk a ukladaju sa…
fleg 25.03.2014 16:13
fleg
Nevím, jaký máš disk ty, ale to není přece fleška. Já tam mám i Security drive a tam se nastavuje ve…
David007 25.03.2014 16:53
David007
Ziaden SW nemusis pouzivat. Odkopiruj si tie zasifrovane subory niekam inam a odinstaluj ten softwar…
MM.. 25.03.2014 17:03
MM..
A to právě ten problém. Ty složky mi nejdou smazat. Mám 3 zašifrované a dalších 10 prázdných a ani t…
David007 25.03.2014 17:18
David007
Ja neviem o ziadnom vyrobcovi ktory by sa unuval kvoli miniaturnemu ceskemu trhu robit software. Ale…
MM.. 25.03.2014 17:21
MM..
T.j. kup si obycajny disk bez softwaroveho balastu, a ak nutne potrebujes sifrovat tak napr. http://…
MM.. 25.03.2014 17:23
MM..
No jo tak uvidím, on by stačil aspoň návod v češtině http://www.ulozto.cz/x8WvYH6z/samsung-m3-ext-h…
David007 25.03.2014 18:07
David007
A co jsi nám tím obrázkem (navíc na UložTo - přitom existují obrázkový hostingy) jako chtěl říct? Vy…
Zdenál 25.03.2014 18:41
Zdenál
Dobře, podívám se na ten TrueCrypt, jestli to je česky...
David007 25.03.2014 19:22
David007
TC nemusi mat na kazdom pc, proste si hodi priamo na disk a bude sa prenasat spolu s datami (samozre…
fleg 26.03.2014 08:25
fleg
PC je jedno, ci je to plotnovy disk alebo SSD flash. Takze neviem naco si to sem zatiahol. Este raz,…
fleg 26.03.2014 08:31
fleg
tady se člověk i pobaví :D kup si disk jakej chceš, vytvoř si oddíly např. i ty 4GB na foto atd. pou… poslední
Rubby 26.03.2014 09:08
Rubby

Pokud bych pouze ukládal např.filmy, tak to samozřejmě stačí.

Ale na disku mám program Samsung Drive Manager a tam je takových věcí, kterým vůbec nerozumím.

Např. Security, mám své osobní věci uložené pod heslem ve složce Security drive, ale ovládání je složité, navíc se mi tam udělalo několik složek a nejdou odstranit, na fotkách mám 8GB nastaveno a stačí mi jen 4G, zbytečně mi to ubírá volné místo na disku mimo soukromé složky a nejde mi to změnit apod. Je toho skutečně víc, takže kdybych ty problémy neměl, nehledal bych disk v čěštině...

Disk s nejakym programom nema nic spolocne, nikto ta nenuti pouzivat nejaky samsung program. Nemusis ho pouzivat vobec. Neni to disk ale nejaky program. Tak si najdi nejaky program v cestine na kryptovanie obsahu disku alebo co to tam vlastne potrebujes nechapem naco. Alebo si hladaj cestinu pre samsung drive manager.

samozřejmě, že translátor existuje, ale neumí rozhodně všechno

,,kusok osobnej iniciativy by ozaj nezaskodilo.""

to nebyl kousek, ale mraky iniciativy, co jsem všechno dělal, kolik týdnů jsem hledal na netu informace, volal prodejcům, informační linky výrobce apod.

škoda mluvit a zbytečně se tady obhajovat a vysvětlovat.

prostě hledám informaci, zda je hdd v čestině, nebo není...

přímo na disku je i pdf s návodem, ale pouze činsky, německy, holandsky apod.

rád bych nějaký disk, kde to bude i ČESKY...

Programy dodávané spolu s diskem jsou většinou tzv. ShitWare. ;-) To, že si vytvářejí složky jak je nějaký divoký Číňan naprogramoval je naprosto normální a logiku v tom nehledej.
Pokud potřebuješ něco jiného než jen kopírovat soubory (třeba je mít zaheslované), najdi si na to nějaké free programy v češtině a na programy dodávané k diskům se vykašli.

Ano, potřebuji mít některé soubory na ext.disku chráněné.

Je na to extra složka Security drive a když do ní vlezu, už tam je spousta věcí, které musím číst a psát, abych to do toho souboru mohl vlézt a ukládat a heslovat...

Proto mě zajímá, jestli je nějaký disk, který má tuto Security složku na vytváření, ukládání a heslování soukromých složek v češtině...:?::-)

veci ktore chces mat chranene si spakuj do zaheslovaneho RAR archivu a mas vybavene. Ano, je to nepohodlne, vkuse to rozpakovavat, ale uvedom si, co chces - bezpecnost alebo pohodlie? Oboje naraz neexistuje, resp. ak existuje, tak ani jedno z toho nieje poriadne spravene. Na tvojom mieste by som radsej rozpakovaval, ako pouzival nejaky softwarovy, chaoticky sa spravajuci smejd....
Alebo proste nedavaj citlive veci na prenosny disk a drz si ich doma.

Je na to extra složka Security drive a když do ní vlezu, už tam je spousta věcí, které musím číst a psát, abych to do toho souboru mohl vlézt a ukládat a heslovat...
Proto mě zajímá, jestli je nějaký disk, který má tuto Security složku na vytváření, ukládání a heslování soukromých složek v češtině..

ako ti cestina vyriesi problem s cinnostami, ktore potrebujes spravit aby si sa k suborom dostal? Omg, raz sa naucis (ked uz si tak lenivy ze sa nechces naucit par terminov po eng), ze tuna je login, tuna password...co tam potrebujes stale dookola citat? Nic. Rozhodne sa cely svet neposerie kvoli tvojej cestine, lebo ty si lenivy sa ucit. Svet sa obecne neposerie kvoli nikomu ci uz z CZ alebo SK, pretoze sme tak male trhy, ze sa nikomu neoplati robit nejake preklady. Je to rovnake, ako keby si chcel BIOS PC v CZ/SK jazyku = zabudni.

S tím archivem plně souhlasím, ale mám ještě další, dost podstatný důvod. Někdy kolem roku 2005 jsem používal program na zaheslování na flash disku a aby to bylo bezpečnější, úmyslně jsem jeho instalačku na flashku nedal. Program roky nemám, ale zůstala mi na ní hromada šifrovaných dat, na která jsem se chtěl ze zvědavosti podívat (nějaké kraviny do školy - prima osmiletého gymnázia). Přemýšlel jsem nad tím hodinu, hledal jsem, kde šlo, heslo jsem určitě věděl, ale už jsem nedohledal program, který mi data kdysi zahesloval. Ta samá data jsem našel o týden později jako zaheslovaný RAR a bez jediného problému jsem je otevřel prvním programem, který mi přišel pod ruku.

Ty jsi výborný, akorát dokážet napadat člověka a přitom o tom nic nevíš!

,,co tam potrebujes stale dookola citat? "

Pro tvou informaci teda, tak ten manuál k Samsung Drive Manager, který je na disku, je cca v deseti jazycích, korejsky, čínsky, portugalsky apod. Je v PDF, má 120 stránek !!! plus dalších 14 nejčatější otázky a odpovědi.

Tak mi tady nepiš nesmysly, že je to o lenosti a o dvou slovíčkách jako pasword a login. Nebo tam mají dvě slova na 120-ti stránkách návodu..?

A když jsme tak malý trh a nikdo se z nás neposere, tak proč mám televizi v češtině, proč mám dvd v češtině, proč mám mobil atd. v češtině..?

Asi proto, že to bude v něčem jiném...

Za tu dobu, co tady naříkáš by sis stačil prosvištět těch pár anglických slovíček nebo odstranit ochranu proti kopírování a ten návodek si přes Google Translate přeložil :) V tom manuálu jsou většinou nepodstatné kidy, jako že po kliknutí na ikonku se něco spustí.

Respektuji názor druhého, i když já mám opačný.

Tohle mám za sebou, když jsem se po koupi tomu skutečně intenzivě věnoval přes dva týdny, možná déle.

Na hodně věcí jsem přišel, ale ještě na daleko větší část vůbec.

Ale to je minulost. Tohle jsem absolutně řešit nechtěl. Chci koupit NOVÝ disk.

A otázka byla jednoduchá, jestli někdo nezná nějaký, který by byl česky, nebo aspoň měl návod v češtině. Samozřejně hledám opět nějaký s tím jako mám to secret zone. K tomu jsem chtěl návod v češtině, jinak by nebyl potřeba.

Protože jak jsem pochopil, ostatní disky jsou jako obyčejná fleška, akorát větší...

Takže to vypadá, že asi s českým návodem nic není, takže podle toho se musím zařídit při koupi nového.

VŠEM DĚKUJI ZA REAKCE a mějte se.:-)

Chci koupit NOVÝ disk.

Disk zná pouze houfec všelijak putujících zelených kuliček! Nezná žádný jazyk našeho druhu Primátů a je mu zcela šumafuk!
Jedinec, co nerozezná hardware od aplikačního software, by se snad neměl k výpočetní technice ani přibližovat. Celé to vypadá jako provokace...

tych 120 stran su na 95% blbosti o nejakych medzinarodnych zarukach a podobne veci, ktore su kazdemu cloveku na prd. Ak je tam komplet navod na tie programy, tak sa spytaj vyrobcu, preco tam nedal cz. A nic ti nebrani pouzit vlastny sw, ktory ti vyhovuje.

proč mám televizi v češtině, proč mám dvd v češtině, proč mám mobil atd. v češtině..?

pretoze zariadenia, co si vymenoval niesu externe disky. tam je situacia uplne ina.

Za tu dobu co tuna reves o blbostiach si to mohol mat davno vyriesenie.
Neviem co mas za problem s nasledujucou logickou postupnostou a vyberom jedneho z nasledujucich:
- disk nema sw v cz, mam s tym problem = nepouzivam taky sw
- nedavam na disk citlive data, ked to neviem zasifrovat ako chcem
- pouzivam heslovany RAR (ako som pisal vyssie)
- pouzijem truecrypt, sko ti tu bolo navrhnute
- naucim sa pouzivat dodany sw a kaslem na cz, kedze ako vidis, cz software neexistuje
- kupim si disk s obsluznym sw v cz (na 99% neexistuje)

...a nie sa chovat ako decko na piesocku, ktore tvrdohlavo dookola stale melie svoje.
A tiez, co ti brani si obehnut weby predajcov hardwaru a poslat im mail s otazkou?

Disk v cestine je logicka blbost. Disk nema jazyk, nekomunikuje s tebou, disk je disk a ukladaju sa nan data. To, ze pouzivas nejaky sw, co dodal vyrobca disku je tvoja vec a nikto ta k tomu nenuti. Pokial ti dany sw vadi sformatuj cely disk a ziadne sw ta obtazovat nebude (predpokladam, ze sa spusta cez autorun z disku).

Nevím, jaký máš disk ty, ale to není přece fleška. Já tam mám i Security drive a tam se nastavuje velká spousta věcí a všechny tyto věci jsou přece logicky v nějakém jazyce. Kde chceš udělat složku, jak se má složka jmenovat, jakou chceš mít velikost dané složky, musíš zadat heslo, heslo se může automaticky zadávat samo, nebo ho pokaždé zadávat ručně a spousta dalších věcí.

Pokud máte disk pouze jako flešku, tak to nemáte, ale já toho mám hodně.

A bohužel ten sw musím používat. Nevím jak, ale mám tam navíc asi 10 složek navíc v Security drive. Takže když kliknu na složku Security, tak bez sw mi to načte pouze omezený počet složek. Asi 8. A když mám první složky úplně na začátku, nemám šanci se k nim dostat. Musím si nainstalovat ten sw a přes něj pak můžu rolovat, i kdybych měl složek 100.

Ale jak píšu, i bez něj bych potřeboval čěštinu na všechny ty věci...

A to právě ten problém. Ty složky mi nejdou smazat. Mám 3 zašifrované a dalších 10 prázdných a ani ty prostě nemůžu dostat pryč.

Hlavně mně se jedná o budoucnost, tento disk a tyto problém vem čert. Ale mám disk plný a chci si koupit nový.

Ale nechci znovu řešit ty samé problémy, proto se tu dotazuji, zda je nějaký jiný, kde je čeština, případně aspoň návod v češtině a ne jen čínsky, holandsky apod.:-)

Ten RAR jsem nikdy nezkoušel, to by mohlo být řešení, ale myslel jsem, že existuje nějaký disk, kde i je náš jazyk a mohl jsem disk používat plnohodnotně, tak jak se správně má...

Ja neviem o ziadnom vyrobcovi ktory by sa unuval kvoli miniaturnemu ceskemu trhu robit software. Ale truecrypt by mohol mat cestinu, alebo proste rozsirene podobne univerzalne softwary, ak nutne potrebujes sifrovat.

Tie zlozky pojdu urcite zmazat nejak z toho programu, pripadne ak sa tam da nastavovat velkost sifrovanej a nesifrovanej oblasti tak sa to tam da aj uplne vypnut ta sifrovana oblast. program sa da odinstalovat a nasledne disk sformatovat (ak si odzalohujes data inam) apod.

A co jsi nám tím obrázkem (navíc na UložTo - přitom existují obrázkový hostingy) jako chtěl říct? Vypadá to, že seš jedinej, kdo tyhle přibalený prográmky používá dobrovolně ...
Jednou jsem koupil nějakej disk od WD, kterej mě po připojení snažil vnutit nějakou instalaci - to jsem mu nemilosrdně zatrhl, komplet znova naformátoval a bylo to. Tobě radím to samý. A pokud potřebuješ šifrovat data, použij třeba TrueCrypt.
Přesně stejně bych zacházel s libovolným diskem, kterej by obsahoval nějaký programy, disk má bejt po zakoupení prázdnej. Takže Ti bohužel ani nemůžu říct, jestli má nějakej disk tyhle obslužný prográmky v češtině.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru