Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Hlášení SMTP RCPT TO: 550 Administrative prohibition

Ahoj, svůj problém popíšu v bodech:
- do čtvrtka náš sw posílal mail (např. potvrzení objednávky) programově
- od čtvrtka se nám vrací hlášení : ERROR #6033: Error response to SMTP RCPT TO: 550 Administrative prohibition ( opatrnou formulací "se nám vrací" naznačuji, že nevím, zda hlášení vrací SMTP server)
- schránka, přes jejíž ověření se připojujeme, přes Outlook funguje s úplně stejnou autentifikací - nic se neměnilo(port,heslo atd.)
- samozřejmě jsem požádal o pomoc hosting SMTP serveru. Odpověděli: nevidíme logování na SMTP server

Děkuji za tipy, co bych měl zkusit - jsem dost bezradný. Nemůže být nějaké nové blokování u providera (O2) ?
Má smysl zkusit pokusně přesunout server na jiné místo s jiným providerem?

Předmět Autor Datum
jsi zablokovaný (permanentně, chyba 5xx). Proč a jak, to je za tím textem, který jsi už (nejspíše) n…
touchwood 17.11.2013 11:42
touchwood
Jenže já podrobnější hlášení nemám. Hlášení obdržím jako výsledek metod systému, po nímž to posílám…
hynajs 17.11.2013 11:54
hynajs
tak v první řadě si to snad otestuj ručně z daného hostitele přes telnet, zda ti projde odeslání mai…
touchwood 17.11.2013 13:08
touchwood
Telnet: hlášení Administrative prohibition naskočí vždy po příkaze RCPT TO:<adresa>
hynajs 17.11.2013 17:44
hynajs
jasně, jiné adresy jsi zkoušel? edit: ideálně adresu/doménu, kterou ten SMTP server obsluhuje. Aby…
touchwood 17.11.2013 18:43
touchwood
Ano, jiné adresy jsem zkoušel, včetně z té samé domény. Je to opravdu komerční SMTP hosting, bohužel…
hynajs 17.11.2013 20:18
hynajs
a ten outlook spouštíš ze stejné IP adresy?
touchwood 17.11.2013 22:31
touchwood
Ano. Kromě toho mám nainstalovaný systém (Caché Intersystems) i doma a chová se mi to stejně. Server…
hynajs 17.11.2013 22:37
hynajs
v tom případě je chyba v té rutině, např. špatná autentikace.
touchwood 18.11.2013 06:41
touchwood
Tyhle věci jsem prověřoval nejdřív. Dnes ráno jsem vstával s odhodláním obořit se na podporu, ať se…
hynajs 18.11.2013 08:19
hynajs
Maily už třetí den odcházejí bez problému. S podporou hostingu jsme si vyměnili nevlídné maily - kaž…
hynajs 20.11.2013 08:47
hynajs
pokud se ti vrací chybová hláška, tak jsi dostal odpověď od nějakého SMTP serveru. Nejde tedy o to,… poslední
touchwood 20.11.2013 10:11
touchwood

Ano. Kromě toho mám nainstalovaný systém (Caché Intersystems) i doma a chová se mi to stejně.
Server zkrátka pozná, že se pokouším odeslat e-mail programově.
Je možné, že ve funkci je chyba nebo nedokonalost, ale navlas stejné funkce chodí u ostatních klientů (a jejich hostingech) už roky. No a na tomto hostingu bylo vše v pořádku do 13.11.

Tyhle věci jsem prověřoval nejdřív.

Dnes ráno jsem vstával s odhodláním obořit se na podporu, ať se mnou konečně spolupracují.
Jenže ono vše chodí, jak má (ještě o půlnoci ne) - jak testovací rutina, tak i ostrá (kam jsem vůbec zatím nezasahoval).

Každopádně děkuji za trpělivost.

Věc samozřejmě nepovažuji za uzavřenou. Dám vědět.

Maily už třetí den odcházejí bez problému.
S podporou hostingu jsme si vyměnili nevlídné maily - každá strana tvrdí, že nic nemění a neměnila.

Jelikož já bezpečně vím, že ve skriptech na naší straně se nic neměnilo, rád bych se zeptal:
Existují ještě nějaké jiné faktory, než skript odesílající žádost s autentifikací na straně jedné a SMTP server na straně druhé ?
Nemám úplně pod kontrolou síťové prostředí v oné klientské firmě - tento motiv mě už napadá ze zoufalství. Odpověď 550 Administrative prohibition vždy přece musel vracet SMTP server.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru