Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Hraje pouze jedno sluchatko-Koss porta pro

Dobrý den,

Už jsem po 3tí dodělal sluchátka-hraje mi pouze 1 sluchátko, tedy pokuď správně s tím nezakroutím, doufám že to znáte a chtěl bych se zeptat čím to je, čím by to mohlo být. Kabel? Konektor? Ty sluchátka mne asi nemají rádi nebo mám smůlu, protože s nima nijak nerajtuju, ani netahám za kabel takže jsem v koncích. Šlo by to opravit?

Děkuji

Předmět Autor Datum
Ano šli by opravit, jsou v záruce?
load 16.05.2012 15:38
load
Koss porta pro mají doživotní záruku.
Jozzo 16.05.2012 15:45
Jozzo
V tom případě je to jednoduché, stačí je reklamovat. Slyšel jsem, že tyto sluchátka jsou opravdu nác…
load 16.05.2012 15:50
load
Bohužel jsem stratil obal ach já blbec. Bez toho to asi samozřejmě nebude, že? Navíc by to asi ani n…
Zizala 16.05.2012 16:29
Zizala
Obal pro reklamaci nepotřebuješ. Pokud Koss deklaruje doživotní záruku, je jedno, kde jsi je koupil.
Jan Fiala 16.05.2012 16:42
Jan Fiala
To mi připomíná ten vtip: Chlapík naběhne do obchodu reklamovat zboží a rozčiluje se: "Když jsem to…
host 16.05.2012 17:15
host
No na stránkách KOSS stojí, že se musím registrovat na www.dozivotnizaruka.cz a zadat kod uvedený ze…
Zizala 16.05.2012 17:59
Zizala
A co ti brani pouzit kod z tech dobrych a vyreklamovat ta spatna? Navic Kossy jsem kupoval pred spou…
Jan Fiala 17.05.2012 14:22
Jan Fiala
No oni to uplatnili až od 1.6.2007 . Četl jsem že někdo se pokoušel s kodem na jinych kossech uplatn… poslední
Zizala 18.05.2012 17:13
Zizala
Jak na to: koss.htm
lesov 17.05.2012 15:02
lesov

To mi připomíná ten vtip:

Chlapík naběhne do obchodu reklamovat zboží a rozčiluje se:
"Když jsem to tady u vás před měsícem kupoval, sliboval jste doživotní záruku!"
Prodavač jen omluvně krčí rameny: "Promiňte, když vy jste tenkrát vypadal tak špatně...".

A co ti brani pouzit kod z tech dobrych a vyreklamovat ta spatna?
Navic Kossy jsem kupoval pred spoustou let a zadna nalepka, ktera by se tykala dozivotni zaruky tam nebyla, To je vec az aktualni doby.

Vubec bych se nebal, obratil bych se na servis a tvrdil, ze v dobe, kdy jsi to kupoval jeste zadne nalepky na obalu nebyly.

Jen tak mimochodem, je docela mozne, ze se doctes, ze dozivotni zaruka se tyka jen casti sluchatek a ne primo privodnich kabelu.

No oni to uplatnili až od 1.6.2007 . Četl jsem že někdo se pokoušel s kodem na jinych kossech uplatnit kod na těch rozbitých a prý mu to přijali, ale po 2 týdnech mu napsali, že výrobek je jiný. Kolik by stála oprava? Za ty sluchátka jsem dal 400,- takže kdyby to byla cena "pod" tak bych zainvestoval

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru