Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Alza.cz a czc.cz

Máte nějakou zkušenost s reklamacema a s obchodama alza.cz a czc.cz?
Četl jsem dost negativních recenzí ohledně objednávek a hlavně reklamací.

Předmět Autor Datum
Hlásím pozitivní zkušenost. V CZC jsem reklamoval grafiku nV8800, při třetí reklamaci mi vrátili pl…
L-Core 15.06.2014 21:02
L-Core
K zelenému skřetovi z principu nechodím. Potvrzuji. Čistě jen kvůli skřetovi.
mif 15.06.2014 21:05
mif
už mě tak nasral, že jsem ho vrazil do hosts.
lední brtník 15.06.2014 21:21
lední brtník
Proč vás nasral?
novej 15.06.2014 21:28
novej
příliš mi nevadí vyšší ceny alzy, které "akcemi" 300 dní v roce teprve snižuje na úroveň ostatních o…
lední brtník 15.06.2014 21:50
lední brtník
Na Alze jsem byl s reklamací vždy úspěšný a vše proběhlo bez problému včetně objednávek.
Wolve 15.06.2014 21:05
Wolve
I já se přidám , v alze naprosta spokojenost !! Reklamovane zbozi jsem mel do 14 dni zpatky doma ;)
morphiq 15.06.2014 21:11
morphiq
U skřeta jsem dřív nakupoval, ale posledních pár let jsou dražší než CZC a taky tam nechodím z princ…
Mayhem 15.06.2014 21:10
Mayhem
Tak u czc, "davide150", jsem i reklamoval a bez problémů. U zeleného úchyla jen pár "věcí" a bez rek…
ms 15.06.2014 21:10
ms
Ne jen tak obyčejný antivir, ty jsou k ničemu. Avast je ten, který zachrání svět. :)
Mayhem 15.06.2014 21:12
Mayhem
Stačí číst téma na co se ptám neptám se na vašeho přítele davida150 a nějaký antivir. Pokud máte něj…
novej 15.06.2014 21:19
novej
Měl jsem pouze dvě reklamace u CZC, v obou případech šlo o paměti, v obou případech mi vrátili peníz…
Wikan 15.06.2014 21:12
Wikan
dík, na heureka je to celkem všechno negativní, asi záleží na lidech a co se reklamuje a taky co stí…
novej 15.06.2014 21:20
novej
Klídek,Pan ms, je nemocný muž(nebo dítě, jak kdy),trpí syndromem Brouka pytlíka,pokud někdo něco nev…
orel420 15.06.2014 21:38
orel420
Pěkné
novej 16.06.2014 08:24
novej
Na CZC jsem byl pár let spokojený zákazník. Poprvé a naposled jsem u nich něco reklamoval, oni u mě…
ERASER 15.06.2014 22:29
ERASER
Reklamoval jsem vickrat u obou. Alza zatim vzdy OK, CZC tam mam vyhrady, respektive driv byli uplne…
RedMaX 15.06.2014 22:35
RedMaX
Jak říkáš CZC se rozlejzá => sere na zákazníky. Ono postup reklamace byva takovy, ze to doneses do…
ERASER 15.06.2014 22:54
ERASER
CZC 2x negativní zkušenost Notebook - první reklamace: Někdy nešel spustit chybu jsem ještě neznal p…
mojeodpoved 17.06.2014 19:51
mojeodpoved
reklamace neuznána neboť disk má stejnou kapacitu a jiné rozdíly je nezajímají Tak to priostrili, t…
RedMaX 17.06.2014 20:20
RedMaX
Ono v tu dobu tam asi byli jen dva technici, neboť když jsem tam znova volal o vyjádření, tak i když…
mojeodpoved 18.06.2014 19:42
mojeodpoved
To je stejný jako bys reklamoval ferrari A dostal zpět trabanta a CZC řeklo, že jsi reklamoval auto…
ERASER 17.06.2014 22:34
ERASER
Az na to, ze ten prodejce Ferrari by si to fakt netroufnul, CZC zda se, ze ano, nakonec mame oba pod…
RedMaX 17.06.2014 22:36
RedMaX
Máme zhruba 300 tisíc registrovaných zákazníků. Většina z nich přitom opravdu aktivně nakupuje. Mezi…
ERASER 17.06.2014 22:58
ERASER
Ono závada se neprojevila - to hlasaj zasr...servisy,reklamoval jsem myš Logitech a takto se vyjádři…
sambilionk 17.06.2014 23:14
sambilionk
Osobně nakupuji většinu věcí na Alze (50m od baráku), reklamací jsem měl asi 6. Všechny bez problému…
Eessencia 17.06.2014 20:14
Eessencia
V alze sou pekni ojebavaci, rikam z vlastni zkusenosti. Chtel jsem vratit klavesnici do 14 dnu bez u…
josebarao 18.06.2014 19:59
josebarao
Proc jsi ji tam obratem neposlal znovu? 14 dni ti bezi jen kdyz mas klavesnici u sebe, ne v Alze. poslední
RedMaX 18.06.2014 20:35
RedMaX

příliš mi nevadí vyšší ceny alzy, které "akcemi" 300 dní v roce teprve snižuje na úroveň ostatních obchodů.
ale jejich tv reklama nasere i medvěda, vyvolává u něj nefalšovanou nenávist k té firmě a vůbec - kazí rodinnou pohodu.
(o epizodě, kdy jsem jim za reklamu a za obtěžující maily s bezcennými kupóny vynadal do zmrdů, načež mě jejich zaměstnanec zaregistroval u spammerů, není třeba se šířit.)
teď co mrchosoft ukončil podporu xp, vyskakuje uživatelům přes text na každé stránce reklama, že si mají jít koupit zkurv... win8 - to byla poslední kapka.

ostatní krámy:
- czc: sortiment i ceny v pohodě. tragický dopravce je dpd, ještě jednou to poserou a czc udělám pápá. (alternativa česká pošta nepřipadá v úvahu, na středověk nejsem zvědavý)
- mironet: ve firmě bez problému. domů posílají ppl - zatím nevyzkoušeno.
- alfa: po anexi shitovou tsbohemkou a znefunkčnění nákupů "na otočku" jsem s nimi skončil.

U skřeta jsem dřív nakupoval, ale posledních pár let jsou dražší než CZC a taky tam nechodím z principu. Vadí mi jejich idiotské reklamy a taky to, že za vyzvednutí na JEJICH pobočce musím platit. jasně, když skládám počítač za 20k, čert vem 25 korun, ale když tam jdu pro kabel za stovku, je to sakra znát.
Ovšem co se týká reklamací, problémy žádné. Většinou rovnou vrátí prachy nebo dají bez keců nový kus. Kamarád tam dokonce nedávno reklamoval grafiku (podle mě byla funkční, mně šlapala bez problémů, on to nebyl schopný ani zapnout, což mě u něho ale nepřekvapuje) a dali mu nový kus i tak. Reklamace dobré.

Na CZC teď kupuji radši, mají to tam docela zásadně levnější a nikdy jsem tam zatím nepotkal frontu (třeba jen chodím ve správný čas). Reklamovat jsem tam zatím nemusel, takže nevím.

Co by mělo být ohledně objednávek za problémy?

Tak u czc, "davide150", jsem i reklamoval a bez problémů. U zeleného úchyla jen pár "věcí" a bez reklamace, a to v době, kdy jsem ještě nezahlédl to zeleného nahatého zezadu.
Opravdu umíte číst? A co že to čtete? Že tam jsou "zajímavosti" třeba o AMD a Intelu, jak jsou úplně stejní a jen blb nemá antivir, ale zvlášť omezený účet pro uživatelskou práci s počítačem?

Klídek,Pan ms, je nemocný muž(nebo dítě, jak kdy),trpí syndromem Brouka pytlíka,pokud někdo něco neví, na co se ptá (ironické co) nebo si nepřečetl technickou dokmentaci k součásti, ve které je podle jeho vznosného názoru problém, tak prské síru okolo sebe a peskeje tazatele, jaktože si dovolil na něco se zeptat, co přece odborník pozná na první pohled.

Na CZC jsem byl pár let spokojený zákazník. Poprvé a naposled jsem u nich něco reklamoval, oni u mě už skončily.
1. reklamace - vyjádření: závada se neprojevila
2. reklamace - vyjádření: Vada zboží je vlastnost
3. reklamace - bez vyjádření

Pokaždé čekali přesně 30 dní jen u poslední reklamace přetáhli, a tak mi peníze vrátili, jinak by nevrátili, protože po mě chtěli znalecký posudek. Škoda, že ČOI se žene jak splašený šnek (ještě se k tomu nevyjádřily - mají toho moc, což docela aji chápu). Dost ale zajímavé bylo, když CZC napsalo, že stejnou reklamací už řeší s dalším zákazníkem, a že reklamaci také zamítne. Natož po pár dnech produkt vyřadily z prodeje, když jsem jim na web napsal špatnou recenzi. Dále také začali doplňovat informace o produktu na web a odvolávat se na ně, že tam ty informace byly. Chápu, že každý může udělat chybu, ale dělat ze zákazníka IDOTA, to už je moc.
I když jsem reklamoval klávesnici do 6 měsíců od koupi, pořád se na něco vymlouvali nebo nereagovali.

http://pravo.poradna.net/q/view/4858-zamitnuta-rek lmamace-vada-zbozi-je-vlastnost

Reklamoval jsem vickrat u obou.

Alza zatim vzdy OK, CZC tam mam vyhrady, respektive driv byli uplne v pohode, ale posledni dobou, jak se zacali rozlejzat, tak uz na zakaznika kaslou jako vsude jinde.
Ono postup reklamace byva takovy, ze to doneses do obchodu, oni to preposlou do autorizovaneho servisu a ten bud reklamaci uzna nebo ne a obchod pak jen tlumoci vyjadreni servisu. Takze pokud je zavada jasna, neni co resit. Problem jsou sporne pripady.
Koupil jsem v Alze drazsi monitor (14.000,-), mel zaruku nula vadnejch pixelu, byly tam tri, reklamoval jsem to primo v servisu a po skoro mesici mi vratili ten samej monitor, ze je to opraveny, kdyz jsem to doma pustil, byly tam ty same tri vadne pixely. Napsal jsem email do Alzy, ty mi rekli at s tim prijedu a dali mi novej monitor, tamto ze si se servisem vyridi sami. Naopak CZC jsem reklamoval flashku, reklamace neuznana a flashka se vratila v polorozpadlem stavu, mel jsem i fotky, CZC se na me totalne vykvakli a nechteli s tim nic delat. Jenze bezte se s CZC soudit kvuli flashce ze necely dve stovky, ale na druhou stranu mi treba v CZC vratili penize za vadnej zdroj, coz jsem byl tenkrat rad, protoze uz jsem ten samej ani opravovanej nechtel, jednalo se o nejakej smeckovej Thermaltake.

Jak říkáš CZC se rozlejzá => sere na zákazníky.

Ono postup reklamace byva takovy, ze to doneses do obchodu, oni to preposlou do autorizovaneho servisu a ten bud reklamaci uzna nebo ne a obchod pak jen tlumoci vyjadreni servisu.

Při mé reklamaci to probíhalo tak, že autorizovaný servis z toho úplně vynechali, a udělali verdikt sami. Teprve při třetí reklamaci do toho servis zapojily (Computron) a ani se neobtěžovali servisu zdělit nějaké informace o vadě. Sám servis mě kontaktoval a zjišťoval, cože je tam vlastně za vadu, že mu CZC žádné informace neposkytlo! A Sám servis mi potvrdil, že s ním žádnou vadu ohledně daného produktu neřešily, prostě CZC je banda vychcánků. Jinak musím říct, že servis se snažil dát věci do pořádku, ale přišlo mi, že na něj CZC z vysoka ...

CZC 2x negativní zkušenost
Notebook - první reklamace:
Někdy nešel spustit chybu jsem ještě neznal přesně.
Asi po měsíci od koupi přijdu ho reklamovat na Háje, "technik" začal vypisovat různé neexistující škrábance a "odpovídá době používání", když celou dobu ležel na stole a přenášel se málo (18,4" kráva). Po měsíci! se vrátil, že se vada neprojevila.
Druhá reklamace: Donesu si ho domů, zkusím zapnout a ta stejná vada. To už jsem si našel příčinu a ten stejný den jsem ho šel znova reklamovat na Háje a popsat jsem jim tu chybu. Po 14! dnech a několika telefonátech přišel počítač zpět. (o poškrábání servisem nebudu mluvit).
Třetí reklamace: u počítače se rozlepoval displej, takže další reklamace
Nadiktuji přesně závadu, ale chytrý technik si to vysvětlí po svém (do protokolu) a opraví mi něco jiného s tím, že poškodí tzv. palmrest, který zlomí.
Tak říkám, že už opravu nechci, ale vrátit peníze a počítač jsem jim poslal. Samozřejmně mi počítač opravili a kurýr se mi ho snažil doručit. Po několika hodně dlouhých hodinách mi bylo slíbeno, že mi teda vrátí peníze. (A samozřejmně si na to nechali celou měsíční lhůtu)

Externí HDD
Poškozený řadič, takže s pc nefungoval
Reklamace vyřešena asi výměnou neboť jsem dostal jiný disk, než jsem původně měl. (měl jsem 7200 otáček WD a dostal jsem green 5400 seagate)
Posláno zpátky ať mi dají disk, který je inzerovaný s produktem, poslali zpátky že reklamace neuznána neboť disk má stejnou kapacitu a jiné rozdíly je
nezajímají tohle doslova mi bylo řečeno po tel. kontaktu. Kontaktováním ČOI mi bylo řečeno, že jediná možná cesta je soudní, takže mám doma produkt jiný, než
který jsem si původně vybral. (to znamená použitelný rámeček a nepoužitelný disk - rychlost jsem vybítal kvůli esatě)

Alza:
reklamován Ipod, sice to trvalo měsíc ale byl bez problémů vyměněn kus za kus bez nějakých vymyšlených "odpovídá době používání"

reklamace neuznána neboť disk má stejnou kapacitu a jiné rozdíly je nezajímají

Tak to priostrili, tohle je husty, zkousel jsi to dal nez na neochotneho reklamacniho technika nebo jsi se nechal odrbat hned? Chapu, ze se ti do soudu nechtelo, ale vyhral bys to, je to jednoznacne poruseni zakonne zaruky.

Ono v tu dobu tam asi byli jen dva technici, neboť když jsem tam znova volal o vyjádření, tak i když to zvedl jiný pán, tak o tom věděl od kolegy a prý s jeho vyjádřením souhlasí. Poté jsem tam pouze psal emaily a zkoušel jim pohrozit ČOI, ale i přes to neuznali chybu a odmítli disk vyměnit. Protože neznám jak soudně postupovat, a proto že disk stál pouze 2 318 Kč, tak jsem se na to radši vykašlal. Pro upřesnění, díval jsem se do reklamačního protokolu a "servisní technik" je Jakub Kobík, pokud to bude mít nějakou informační hodnotu.

Máme zhruba 300 tisíc registrovaných zákazníků. Většina z nich přitom opravdu aktivně nakupuje. Meziročně vzrostl počet registrovaných zákazníků o 30 procent. Více než 60 procent zákazníků nakupuje opakovaně.

Tak byl to viděl na oficiální postup s reklamacemi na:

Po měsíci! se vrátil, že se vada neprojevila.

Úplně totožné u mě, však ono je to jednoduché poslat zákazníka do sraček, když jich CZC má plnou prdel. Vymlouvat se, lhát a zdržovat, toť praktiky CZC, dodám, že mě ještě říkali, že je to má chyba, že jsem daný produkt nereklamoval v 14 denní lhůtě, ale já jsem produkt aktivně nepožíval. Když jsem začal daný produkt používat, tak jsem si začátku myslel, že mám něco s PC (však nová věc nebude přece rozbitá).

Osobně nakupuji většinu věcí na Alze (50m od baráku), reklamací jsem měl asi 6.
Všechny bez problému, buď výměna za nový kus (ještě ten den, max druhý), nebo standard do 30 dnů (většinou jen 2 týdny).

Ono dosti záleží na lidech, co tam pracují. Tady v Pardubické pobočce jsou docela na pohodu.

V alze sou pekni ojebavaci, rikam z vlastni zkusenosti.
Chtel jsem vratit klavesnici do 14 dnu bez udani duvodu, poslal sem to tam nechali si to 14 dni pak a rekli ze tam sou vypadany a rozbity nejaky klavesy ze to nelze vratit.
Poslali mi to nazpatek a klavecnice uplne v poradku... pak sem cet na netu ze tohle delaj uplne bezne...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru