Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Internet UPC

Ahojky všem,

Mám dotaz, asi sem ho dal do spatné sekce, tak se omlouvam..

Chci se zeptat, mám totiz internet od UPC, no a pouzival sem ho na jine adrese, kdyz jsem se mel stehovat, volal jsem do UPC linky, abych se zeptal, zda na nove adrese mohou zapojit internet, zda jsou tam dostupní, tam mi rekli ze ano, tak sem odeslal zadost na prevedeni internetu do jine lokality na novou adresu..

Za par dnu prijel technik s tim, ze zapojí internet, no a zjistil tu nejaky technicky problem.. Ze internet nemuze momentalne zapojit, tak pak odjel a ze mi z UPC zavolaji s resenim problemů..

Tyden mi nikdo nevolal a uz me to cekani nebavi, sem měsic bez internetu a nechci uz cekat..

Tedy bych chtel u nich smlouvu zrusit a nechci ani platit ted vyuctovani za sluzby, ktere mi oni nezapojili a ja je ani nevyuzivam, jelikoz jsem bez internetu a to je problem z jejich strany..

Jake kroky mohu podniknout abych zrusil smlouvu na zaklade toho, ze je chyba na jejich straně s tim, ze jim posledni mesic platit nebudu a ukoncim smlouvu bez jakychkoliv sankci apod..

S pozdravem

Veselý

Předmět Autor Datum
Predevsim jim zavolej a domluv se s nima. Zalezi, jestli mas smlouvu na dobu urcitou nebo neurcitou…
RedMaX 23.02.2014 15:47
RedMaX
Mám ji na dobu urcitou, asi jeste 4 mesice zbyvaji do konce smlouvy.. Vyjadrení mam, poslali mi ho e…
Martis 23.02.2014 15:54
Martis
funkčnost služby: v těch podmínkách není výpověď smlouvy z tvé strany? ani co jsou povinni zajistit?
lední brtník 23.02.2014 16:04
lední brtník
jinak v jejich podminkach sem nasel toto.. : 2.6. Na jak dlouho je Smlouva uzavřena Smlouvu s Vámi…
Martis 23.02.2014 16:00
Martis
Urcite, navic, kdyz s prevedenim souhlasili a sluzbu neodebiras, tak ji reklamuj, trvej na vraceni p…
RedMaX 23.02.2014 16:05
RedMaX
Takze sem to pocital, jeste 12 dnů do ukoncení smlouvy dle jejich podminek.. po této lhutě odesilam… poslední
Martis 23.02.2014 16:10
Martis

Predevsim jim zavolej a domluv se s nima.

Zalezi, jestli mas smlouvu na dobu urcitou nebo neurcitou a zda od nich mas nejake vyjadreni, ze ti povoluji prendat internet na novou adresu, pak by asi slo to oznacit jako chybu na jejich strane a smlouvu jednostrane ukoncit. Prostuduj hlavne samotnou smlouvu a obchodni podminky.

Mám ji na dobu urcitou, asi jeste 4 mesice zbyvaji do konce smlouvy.. Vyjadrení mam, poslali mi ho emailem a vyjadrili se tam pozitivně.. A s přendaním internetu na novou adresu souhlasili.. No, ve smlouve toho moc napsanyho neni.. Takze asi prostudovat jejich obchodní podminky na netu co? jenze tam tpho bude strasne moc.. =(

jinak v jejich podminkach sem nasel toto.. :

2.6. Na jak dlouho je Smlouva uzavřena
Smlouvu s Vámi uzavíráme na dobu neurčitou.

Podle nich ji mam uzavrenou ale na rok, viz na me smlouvě...

2.7.1. Výpověď Smlouvy
Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Smlouvy.

2.7.2. Výpověď jednotlivé Služby
Můžete nám také písemně zaslat výpověď jednotlivé Služby, a to bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Služby. Prosím vezměte na vědomí, že pokud ve výpovědi neuvedete, kterou konkrétní Službu chcete ukončit, bude to pro nás znamenat, že chcete ukončit celou Smlouvu.

2.7.3. Odstoupení
Smlouvu je možné ukončit také písemným odstoupením, ale pouze z uvedených důvodů.

2.7.3.1. Vy můžete odstoupit od Smlouvy nebo jednotlivé Služby:

v případě, že Vám neoprávněně nedodáváme Službu déle než 30 dní;
do 14 dnů ode dne, kdy jsme Vám poskytli písemnou informaci o obsahu Smlouvy, pokud jsme s Vámi Smlouvu uzavřeli prostředky komunikace na dálku (např. telefonem nebo po internetu)
do 14 dnů ode dne , kdy jsme Vám poskytli písemnou informaci o obsahu změny Smlouvy, pokud jsme se s Vámi na změně Služeb dohodli prostředky komunikace na dálku (např. telefonem nebo po internetu).

Takže pockam necely měsíc od zadosti o prevedení a zapojení internetu v jine lokalitě a budou mi muset vyhovět..

Takze sem to pocital, jeste 12 dnů do ukoncení smlouvy dle jejich podminek..

po této lhutě odesilam dopis s navracením plateb za poskytované sluzby v době neposkytování, tedy měsíc + ukoncení smlouvy s udaním duvodů + plus prílohy ze sem zadost o prenesení internetu na jinou adresu odeslal v tento a tento den..

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru