Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Internet jede pomaleji, ale poskytovatel ho nechce opravit

Zdravím,
když jako zákazník platím internet a ten většinu času jede výrazně pomaleji, než by měl. Technici od nich přijdou dopoledne, kdy jsou všichni v práci a tak to jede rychleji a údajně naměří 8 Mbps, ikdyž normálně se naměří rychlost sotva 1,5 Mbps.
Tvrdí, že je problém v tom, z jaké stránky se stahuje a že nikdo jiný problém nemá. Jiný internet na tom místě není k dispozici.
Jak se proti tomuto vy*ebávání bránit? Dá se někde zavolat nějaký nestranný technik, který prokáže, že porušují smlouvu?

Předmět Autor Datum
Technici mají dost možná pravdu. Pokud jde o stránky, které jsou vytížené převážně odpoledne, tak ne…
Wikan 24.09.2012 16:34
Wikan
ZIadnu zmluvu neporusuju. Alebo si platis 8Mb garant? Pochybujem.
fleg 24.09.2012 16:37
fleg
A opravdu tam nemáš žádného jiného posktovatele? Zkus na těchto stárnkách zavolame-vam-zpet vyplnit…
petraa 02.10.2012 11:36
petraa
Opravdu sprostý pokus o reklamu?! O nás Jsme mladý tým a bojujeme na nepřehledném poli mezi operát…
ms 02.10.2012 11:51
ms
ty jsi vazne VUL!
ms-fiala 02.10.2012 12:37
ms-fiala
když jako zákazník platím internet a ten většinu času jede výrazně pomaleji, než by měl. To jste zj…
ms 02.10.2012 11:55
ms
Tak asi takhle. Mám internet od O2. Rychlost je 25Mb/s. Když mi šel internet ze začátku jen 15Mb/s t…
hovnous 02.10.2012 12:58
hovnous
pod nyžší sluzbu Ty jsi exot, takto napsane jsem to jeste nevidel :-D Sorry za OT, jinak souhlas, c…
borsuk 02.10.2012 13:05
borsuk
Budu krajně politicky nekorektní. Nutno se oprostit od představ typu: "Prd do vody je fuj!", všechn… poslední
ms 02.10.2012 13:27
ms

Opravdu sprostý pokus o reklamu?!

O nás

Jsme mladý tým a bojujeme na nepřehledném poli mezi operátory. Pravidelně se školíme, abychom vám uměli poradit a doporučit to nejvýhodnější internetové připojení, pevnou linku, mobilní volání či televizi.

Pomůžeme vám s portací internetu od stávajícího operátora kde platíte vysoké poplatky k levnějšímu.

Pomůžeme vám s přenosem vašeho mobilního čísla tak, že o číslo nepřijdete a budete volat levněji.

Měsíčně nás navštíví přes 70 000 unikátních návštěvníků

Okamžitě zvracím! Obzvláště ten "mladý kolektiv".
http://wwwinfo.mfcr.cz/cgi-bin/ares/darv_rzp.cgi?i co=29049571&jazyk=cz&xml=1&rozsah=0 Průměrně inteligentní jedinec by si měl umět sám vybrat z nabítky místních poskytovatelů připojení, případně se umět zeptat jiných na kvalitu poskytované služby. K tomu "mladý kolektiv" překupníků opravdu nepotřebuje...

když jako zákazník platím internet a ten většinu času jede výrazně pomaleji, než by měl.

To jste zjistil jak? A co praví smlouva? Nějaká garance rychlosti?

Neuvedl jste nic podstatného, např. typ konektivity, jak se rychlost projevuje a jak jste to vy měřil... Klidně může být na vině přetížený server, či dokonce Malwarem "zabraná" část pásma, atd...

Klidně můžete kontaktovat příslušné státní instituce jako ČOI, atd...

Tak asi takhle. Mám internet od O2. Rychlost je 25Mb/s. Když mi šel internet ze začátku jen 15Mb/s tak jsem hned zhavil drat. Nejakej technik me hned odbyl ze to proste takhle je a basta. Tak jsem jeste doma neco zkousel a nic jsem nevyresil. Tak jsem si dodal odvahu a zavolal znovu na techniky. Vzal to jinej kolega a hned to slo. Neco tam vyresetoval a hned to bezi tak jak melo.

Ptal jsem se ho, jak je to s tou reklamaci ohledne rychlosti internetu a bylo mi receno, kdyz internetova rychlost spadne pod nyžší sluzbu. To znamena, ze O2 ma internet 8Mb/s, 16Mb/s, 25Mb/s a kdyz budu mit 25Mb internet kterej mi spadne pod 16Mb tak uz mám nárok na reklamaci a oni s tim mohou neco delat. Jinak ne.

Budu krajně politicky nekorektní.

Nutno se oprostit od představ typu: "Prd do vody je fuj!", všechno je to dobytek! Digitalizace probíhala v 90. letech i se státní podporou, která najmě směřovala do tehdejšího státního Telecomu, ale ten tvořil též páteř komunikační sítě. Pak se to vlastně celé rozprodalo a z "technologicky zaměřených společností" se staly tzv. ""zákaznicky" zaměřené společnosti". V překladu to znamená, že infrastruktura se tak nějak udržuje a z vedení byli odstraněni jedinci s technickým vzděláním a nahrazeni nevzdělanou verbeží z ekonomek a podobných podřadných školiček a slovo mají markeťáci. Tuto sortu bych přirovnal k zákožkám svrabovým (mnozí mají obdobnou inteligenci). Výsledkem je, že technicky vzdělaní zaměstnanci jsou ten nejnižší póvl ve společnosti a podle toho vypadá jejich motivace a koneckonců, ti schopní již většinou utekli > i zde klesá pochopitelně úroveň.

Takže zákazník je postaven před rozhodnutím vybrat si cizopasníky, kteří aktuálně nejméně pijí krev.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru