Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jak dostat zvuk z TV do domácího kina?

Dobrý den,

prosím o radu, dnes jsem pořídil DK Samsung HT-F5550. K tomu vlastním televizi Samsung UE46F6340. Dnes jsem chtěl propojit TV s domácím kinem. Dle návodu, dle rad na internetu, nic nepomohlo. Ani za nic, se mi nepodaří propojit zvuk a to jak přes optický kabel, tak HDMI (ARC). Tím, že to nejde ani přes jedno se mi zdá malá šance, že by byly oba kabely vadné. V nastavení jsem taky zkusil vše, ale nic nepomáhá. Prosím, zda li má někdo nějakou radu, budu za ni vděčný, děkuji.

Předmět Autor Datum
Přes optický kabel to musí jít.
sambilionk 03.02.2014 23:37
sambilionk
Kabel mám zapojený, svítí ale prostě když dám TV sound, tak na DK svítí D.IN ale je ticho. Nejede to…
cejtomas 03.02.2014 23:40
cejtomas
Chybný nastavení v Tv nebo kině,nebo závada,zkus se zeptat tady u Tv http://forum.avmania.e15.cz/for…
sambilionk 04.02.2014 00:06
sambilionk
Díky, zkusím.
cejtomas 04.02.2014 00:09
cejtomas
HDMI kabel zapojenej, kvůli obrazu, ale když jsem se snažil to rozjet přes optiku, tak jsem v nastav…
cejtomas 04.02.2014 04:06
cejtomas
na mojom LG bolo nutne v tv este zapnut funkciu simplink aby to fungovalo. u tamtunga neviem, skus p…
Peter84 04.02.2014 09:17
Peter84
V nastavení nic, dle Samsungu vše v pořádku, takže receiver je aktuálně na reklamaci. Tak uvidíme je… poslední
cejtomas 04.02.2014 10:21
cejtomas

Kabel mám zapojený, svítí ale prostě když dám TV sound, tak na DK svítí D.IN ale je ticho. Nejede to z žádného výstupu. Už jsem opravdu zkoušel vše, prvně jsem si myslel, že bude kabel vadný, ale podle návodu se mi to nepodařilo rozchodit ani přes to HDMI.

HDMI kabel zapojenej, kvůli obrazu, ale když jsem se snažil to rozjet přes optiku, tak jsem v nastavení kina zakázal zvuk přes HDMI (ARC), i když by si to mělo přebrat automaticky. Zkoušel jsem vše, tudíž to mělo jet HDMI - obraz, optika zvuk. Ale nejede to nijak. Teď jsem ještě zkusil hodit do továrního nastavení TV i kino, nic jsem nezměnil a dle návodu by to mělo přes ARC jet a nic, je to úplně mrtvý. Takže to vidím, že se budu muset obrátit asi přímo na Samsung :-/

V nastavení nic, dle Samsungu vše v pořádku, takže receiver je aktuálně na reklamaci. Tak uvidíme jestli na něco přijdou, jen doufám, že problém nebude v TV, nechce se mi sundávat a táhnout do servisu:-/ každopádně za rady děkuji, dám vědět jak to dopadlo.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru