Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Antistatické rukavice

Antistatickou podložku i pásek na ruku mám. Trpím ale atopickým exémem, takže musím mít pořád nakrémované ruce, aby mi nepraskala kůže. Abych nezapatlal komponenty, používal jsem dosud obyčejné bavlněné rukavice. Hodně se ale zachytávají o vše možné a jsou nepohodlné, takže si chci koupit speciální antistatické. Jestli máte někdo s některými dobrou zkušenost, prosím doporučte.

Předmět Autor Datum
ty antistatické jsou taky bavlněné, jen obsahují pár kovových vláken. v tom nevidím mezi statickými…
lední brtník 01.05.2012 09:30
lední brtník
A co chirurgické (přírodní latex ISO 2004), v těch bys mohl mít dobrý pocit, z dobře vykonané práce.…
lesov 01.05.2012 10:39
lesov
Z vlastnej skusenosti taketo veci na exemy su naprd ptz sa v tom zbiera pot a ten vyziera kozu :) To…
MM.. 01.05.2012 11:16
MM..
Souhlasím ale předpokládám, že tazatel je použije jen jednou a umře. Vlastně co to kecám, sestaví to…
lesov 01.05.2012 11:25
lesov
tak hej skusit to moze. Antistaticke to ale asi nebude, co ale az tak nevadi ked necape po elektroni…
MM.. 01.05.2012 11:27
MM..
P.S> 90% lekarov su v tychto pirpadoch len komici, ich supermasticky co v 99% pripadoch nepomozu tre…
Bounty 01.05.2012 12:09
Bounty
37rokov vlastnych skusenosti :) Malo?
MM.. 01.05.2012 12:24
MM..
Něco takového jsem chtěl právě slyšet. Jestli je neodborná veřejnost tak znalá, nebo jsou v tom vlas…
Bounty 01.05.2012 13:15
Bounty
"90% lekarov su v tychto pirpadoch len komici". Ptz ano taketo kozne prejavy je velmi problematicka…
MM.. 01.05.2012 13:47
MM..
mast s nejakym hormonalnym sialenstvom Kortikoidy. Základ každé takové masti. Lokálně to ale není t…
Bounty 01.05.2012 13:58
Bounty
... je mozne ze dnesne masticky maju uspesnost lepsiu, ale vzhladom na dotaz by som povedal ze asi m…
MM.. 01.05.2012 12:32
MM..
Toto je ale pro tebe vyhoda, muzes koupit jejich akcie:-) (co je sen farma spolocnosti = nekonecny…
Radek 01.05.2012 12:49
Radek
ono niektore vyrobky farmafiriem su celkom dobre a aj potrebne (boj proti zakernym chorobam napr. mo…
MM.. 01.05.2012 13:11
MM..
Rozumim, zevseobecnil jsem to, samozrejme, ze jsou i dobre veci, ale v dnesni dobe prevazuje bohuzel…
Radek 01.05.2012 13:23
Radek
Obecne mas ale s doktorama bohuzel pravdu i s tema lektvarama, ktery predepisuji na pokyn farmaceuti…
Bounty 01.05.2012 13:15
Bounty
čili jestli dělá zisk jednomu koncernu nebo druhému tim dela zisk predevsim i sobe a vylet platim t…
Radek 01.05.2012 13:21
Radek
ak su ceny nejakej zltej a cervenej krabicky stejne, a vylet je len napr.za cervenu, tak ten vylet p…
MM.. 01.05.2012 14:17
MM..
Problem je uz v tej samotnej "účinné látce" a v tom ze ktoru lekar ma pouzit ked nevie vobec pricinu…
MM.. 01.05.2012 13:32
MM..
Já už zkusil všechno možné. Od západní medicíny až po tu východní. Mastičky jenom léčí následek a né…
forjoyrider 01.05.2012 16:35
forjoyrider
Tak hej no, snaz sa ale odsledovat na sebe ze kedy sa to zhorsuje, ja u seba som zistil ze akonahle…
MM.. 01.05.2012 16:49
MM..
Ok, díky za tipy. :-) Taky si myslím, že bavlněné (antistatické) budou nejlepší. :-)
forjoyrider 01.05.2012 17:06
forjoyrider
.. som zabudol zvyraznit to ze moje tipy nemusia fungovat na teba, kazda taka "nemoc" je ina a moze… poslední
MM.. 01.05.2012 17:11
MM..
jen to dotuním: žijeme ve stolení zamořeném čínskými krámy. nevadí mi že že číňani chcípají v okolí…
lední brtník 01.05.2012 17:08
lední brtník

Z vlastnej skusenosti taketo veci na exemy su naprd ptz sa v tom zbiera pot a ten vyziera kozu :)
To dotazovatel: bol si s tym uz pri mori? Taliankso alebo chorvatsko, tyzden, denne kupat sa alebo aspon mocit postihnute miesta aspon 3x denne, nekremovat alebo aspon nie vkuse. 2tyzdne po navrate kukat ci to mizne :) Pouzivat len obycajne neznackove mydlo ziadne s vytazkami z hovadin, pripadne ked znackove tak skusit nivea creme. A nejaky cas neumyvat riad rukami a vyhybat sa cistiacim chemikaliam, alebo aspon hubku na riad odrezat tu tvrdu stranu (zapichava sa to do pokozky mikroskopicky)
P.S> 90% lekarov su v tychto pirpadoch len komici, ich supermasticky co v 99% pripadoch nepomozu treba brat s humorom.

Něco takového jsem chtěl právě slyšet. Jestli je neodborná veřejnost tak znalá, nebo jsou v tom vlastní zkušenosti apod. Protože víceméně máš pravdu. Neřekl bych, že >90% lékařů jsou šašci, poněvadž je tato problematika docela šamanství. Ale i když má lékař k dispozici širokou paletu HVLP, tak předepisují zajeté přípravky, mnohdy ale i o 150 let staré receptuře (s černouhelným dehtem, ichtamolem, atd.). To je fakt.

Jinak pro tazetele: Z vlastní zkušenosti doporučuji toto.

"90% lekarov su v tychto pirpadoch len komici". Ptz ano taketo kozne prejavy je velmi problematicka problematika :) Mne raz kedysi davno sice pomohla nejaka (v poradi asi 150ta :) mast s nejakym hormonalnym sialenstvom, ale ina lekarka mi hovorila ze to neni dobre neviem ci vedlajsie ucinky ci co, ten pobyt pri mori mi kedysai davno (>10r rozadu) poradila tiez jedna lekarka a mala pravdu, t.j. su aj lekari co vedia aj poradit dobre. Odvtedy s tymto problemom k lekarom nechodim.

... je mozne ze dnesne masticky maju uspesnost lepsiu, ale vzhladom na dotaz by som povedal ze asi moc nie :) Mam na mysli vyliecenie a nie nekonecne mazanie (co je sen farma spolocnosti = nekonecny zisk :)
PS> odkedy som to zacal riesit pobytom pri mori raz za rok a vyhybanim sa cisticim prostriedkom, tak nepotrebujem ziadne masticky, resp. len raz za cas v minimalnej miere obycajny krem

ono niektore vyrobky farmafiriem su celkom dobre a aj potrebne (boj proti zakernym chorobam napr. mozme byt radi ze dnes uz nepozname mor apod), ale v pripade takychto koznych problemov lekari kukaju na to dost bezradne, pritom riesenie moze byt jednoduche a cisto prirodne.

Obecne mas ale s doktorama bohuzel pravdu i s tema lektvarama, ktery predepisuji na pokyn farmaceutickych spolecnosti.

Hm, na tohle mám rozporuplný názor. Z principu je to špatné, ale na druhou stranu se jedná v dnešní době už o generika, léky o stejné účinné látce, ale s jiným obchodním názvem/ barvou krabičky atd., takže nevidím zas tak nic zlého na tom, že lékař předepíše tento lék a ne tento, čili jestli dělá zisk jednomu koncernu nebo druhému. Ale jak říkám, co je tak špatného na tom, že předepíše růžovou krabičku a ne žlutou (o stejném obsahu) a jede zadarmo na rafting do Alp nebo na týden do Anglie? ~~ Ano, taky se mi to nelíbí.

čili jestli dělá zisk jednomu koncernu nebo druhému

tim dela zisk predevsim i sobe a vylet platim treba i ja z dani... a to nechci.

Ale jak říkám, co je tak špatného na tom, že předepíše růžovou krabičku a ne žlutou (o stejném obsahu) a jede zadarmo na rafting do Alp nebo na týden do Anglie?

Co je na tom spatneho? Jak jsem psal, dalsi diskuze nema cenu.

Problem je uz v tej samotnej "účinné látce" a v tom ze ktoru lekar ma pouzit ked nevie vobec pricinu toho kozneho prejavu (a moc sanci jak tu pricinu zistit nema, len davat pacientovi vsetky masticky jake existuju a kukat ci nejaka zabere). Navyse mnoho "ucinnych latok" na kozne choroby len tlmi prejavy ale neriesi ani nelieci pricinu (a ta pricina zvycajne vobec neni na tej kozi :)

Já už zkusil všechno možné. Od západní medicíny až po tu východní. Mastičky jenom léčí následek a né příčinu, ale zatím se mi příčinu úplně odstranit nepodařilo, takže musím užívat ty mastičky. :-( Příčina atopického exému z největší pravděpodobností tkví v přeplnění organismu jedy. (Ano moře pomáhá, protože pomáhá tělu rychleji se detoxikovat. A samozřejmě týden menusím dýchat jedovatý vzduch na karvinsku.) Takže i když jsem už vyzkoušel hodně detoxikačních metod (hladovka, klystýr, urinoterapie) je to nekonečný proces- nějaké jedy z těla dostanu, ale nějaké do nich zase vpravím jídlem, dýcháním. Nežijeme totiž v době kamené, ani bronzové ale v době "jedové". Ideální by bylo se odstěhovat někam do čistého panenského prostředí a jíst nechemicky upravované potraviny.

Tak hej no, snaz sa ale odsledovat na sebe ze kedy sa to zhorsuje, ja u seba som zistil ze akonahle pouzijem nejaky cilit bang a vypucujem kupelku tak som v prd a mozem ist zas k moru a uplne staci ze sa chytim len pouzitych rukavic ked ich davam z ruk dole, dokonca mam pocit ze uplne staci ked dycham ten cilit smrad a je to v haji :) Alebo ked vo firme upratovacka utiera stoly tymi jej handrami co predtym cistila WC :D tak si utrem stol potom papierovym kapesnikom :) Neni to perfektne ale pobyt pri mori dost dobre pomaha (efekt sa dostavi niekedy az par tyzdnov potom).
//p.s.: zabudol som vsimat si aj jake pouzivas pracie prasky na oblecenie prip. skusat ine znacky/typy.
.. inac ja uz nic nemazem len zriedkavo, vacsinou nechavm volny priebeh ono sa s tym telo nejak vysporiada obcas, hlavne ked davam pozor na vyssieuvedene veci tak to je OK a netreba mi kremy ani rukavice. A este nevrtat sa v zemi (ziadne vytahovanie buriny na zahradke apod. Nasiat travu a len kosit :)

Rukavice ako uz bolo pisane, ale skus rozne nemusi to byt nutne natistaticke ak dosky chytas len za hrany alebo PCI karty za kovovu krytku to je vsetko zem, podla mna ale bavlnene (idealne antistaticke k tomu) su lepsie jak kaucuk/guma co sa tyka statiky.

jen to dotuním: žijeme ve stolení zamořeném čínskými krámy. nevadí mi že že číňani chcípají v okolí těch jejich fabrik, protože dýchají a žerou koncentrát toho, to nám posílají a po částech tu používáme (takže oko za oko).
vadí mi, že kolikrát chytím do ruky čínský plastový krám (má to být polymer s ukončenou stabilní strukturou), a ten shit výrazně smrdí, je nepříjemný na omak - pokud už na toto nejsou citliví právě alergici, tak je to pro zbytek uživatelů jasný karcinogen. (proto mi nevadí že ti číňani chcípaj)
tyto krámy sice vyhazuju, ale u tisíců věcí tu závadnost nepoznám, a přitom nemám na výbět.
řešení: nějaká jiná planeta, nebo zpátky k medvědům.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru