Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem 02 nová sim karta

Dobrý večer, nebo spíše ráno.

Dnes jsem obdržel od kurýra novou sim od společnosti o2 s tarifem Free. V telefonu jí mám už asi 4 hodiny a pořád nelze nějakým způsobem zaktivovat . Ať zavolám na 4603 nebo cokoli, vždy to napíše: není registrován v síti. Sms nejdou odeslat a to mám sms bránu nastavenou na správné číslo tj. +420 602 909 909. Jsem z toho totálně odvařenej. Potřebuju volat a napsat si. Co s tím mám dělat ? naví jsem chtěl přenos telefoního čísla. Na to samozřejmě potřebuji PAC ID, jenže v účastnické smlouvě je kolonka u této položky nevyplněna. Vůbec tomu nerozumím

Předmět Autor Datum
viděl bych to na kontaktování providera: http://www.o2.cz/osobni/forum/?forum_id=25&topic_i d=2744
kmochna 30.07.2013 01:54
kmochna
nova sim 111618 usim128n.cz poslední
8942020622 3012 8343 20.08.2015 20:32
8942020622 3012 8343
Pokud pise, ze karta neni registrovana, nedoslo k aktivaci karty. Je treba kontaktovat o2 a nahlasit…
Jan Fiala 30.07.2013 07:57
Jan Fiala
jen technická - číslo 4603 se z o2 sítě asi vytočit nedá (je to zkrácenka), musel bys volat 603 124…
touchwood 30.07.2013 09:11
touchwood
Oficialne trva aktivacia novej sim karty 24 hodin,realne pokial toho nemaju vela trva aktivacia par…
audax 30.07.2013 11:51
audax
Mne se stalo, ze mi slibili aktivaci behem nekolika hodin. Po 8 hodinach nic, telefon na *11, tam on…
merlouska 30.07.2013 13:41
merlouska
Dobrý den, aktivace nové SIM je do 3 pracovních dní od doručení kurýrem. Václav Brožek Konzultant C…
Václav Brožek 30.07.2013 14:15
Václav Brožek

Oficialne trva aktivacia novej sim karty 24 hodin,realne pokial toho nemaju vela trva aktivacia par minut/hodin...je dovolenkove obdobie,takže možeš mat smolu.....navštiv pobočku o2 a popožen to osobne/už len kvoli uprave zmluvy,ktora neobsahuje všetko,čo mala/

Mne se stalo, ze mi slibili aktivaci behem nekolika hodin. Po 8 hodinach nic, telefon na *11, tam oni, ze pry to muze trvat az 24 hodin. Po 24 hodinach nic, dalsi telefon na *11, tentokrat ze pry tam je nejaky technicky problem a ze se na to musi podivat a ze na to maji az 5 dni. Po tech 5 dnech furt nic, az 6. den to naskocilo, ale pro zmenu s nefunkcnim internetem, takze dalsi volani na *11. Az 7. den uz to konecne vsechno fungovalo, jak melo :-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru