Avatar uživatele
anonym

Archivace- jak dlouho mají povinnost fyz.osoby uchovávat doklady k daňové evidenci?

Doplňuji:
To Kropitko: to je pro ty co vedou ucetnictvi. Týká se to i vedení daň.evidence?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4505 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

Uchovávání účetních záznamů

Účetní jednotky mají povinnost uchovávat účetní záznamy po dobu, která je stanovena zákonem v §31 a 32, popř. zvláštním právním předpisem. Účetní závěrka a výroční zpráva se musí uchovávat 10 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají, účetní doklady a účetní knihy, odpisové plány, inventurní soupisy, účtový rozvrh apod. po dobu 5 let, stejně tak i účetní záznamy, kterými účetní jednotky dokládají formu vedení účetnictví.

Zdroj: http://www.pod­nikatel.cz/clan­ky/danova-evidence-nebo-ucetnictvi-2/

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Jakub Tlapal

Já to dělám tak, že všechny papíry schovávám deset let a pak je skartuju. 10 let je dlouhá doba a to se mi toho vždycky nahromadí, že to je hrozný 😁 . Mám různé plastové boxy z https://www.ra­japack.cz/sac­ky-plastove-nadoby/boxy_C2080­.html a už je mám zase plný, tak budu muset přikoupit další. Ty papíry zabírají hroznýho místa 😁 .

Nový příspěvek