Artisteer-chyba při ukládání rozpracované šablony.
Zdravím,
mám problém při ukládání rozpracované šablony v artisteeru.
Rozpracuji šablonu kliknu uložit jako.... napíši název šablony a uložím jako Artisteer(*.artx)
Po té když ji chci otevřít a pracovat na ní dále neukáže se ta moje rozpracovaná ale nějaká náhodná šablona vytvořená artisteerem.(ta uložená rozpracovaná prostě není)
Nemáte nebo nevíte někdo řešení tohoto problému?
Díky za rady.
Proč problém neřešíš s technickou podporou výrobce, když sis program koupil?
www.artisteer.com
Za prvé neumím eng, za druhé zkouším to zde jestli neměl někdo podobný problém.
Od toho přeci poradna je nebo se mýlím??
Pokud se mýlím tak to rovnou přejmenujte na rejpárna :D (nic ve zlém)
Ano, mýlíš se - jediný kdo rejpe seš ty. Je logické, že když mám problém s konkrétním programem (za který jsem zaplatil), tak se nejdříve obrátím na výrobce, který by měl být schopen podat nejlepší odpověď. Že neumíš anglicky za to já nemůžu.
Fakt nechci rejpat a je to mimo můj dotaz. Ale když si přečteš co jsem napsal, tak si mi odpověděl že se mýlím v tom že jde o poradnu.
Ale teď znovu k mému dotazu. Vím že ty za to nemůžeš že neumím eng ale vtip je v tom že pokud jim to asi napíšu česky tak mi určitě neodpoví.
Prosím nech prostor i pro jiné kteří tenhle problém měli a nějakým způsobem ho vyřešily. O nic jiného mi nejde.
A abych upřesnil zda jde o koupený program, tak ano jde o koupený program za $130.
Buď je admin hňup nebo neumí číst, případně obojí. Gizzer se normálně zeptal a byl přitom slušný, je vhodné mu slušně odpovědět a ne do něj rýpat. Snažil se slušně vysvětlit, že neumí anglicky, což se může stát a proto položil dotaz na této poradně. Nevidím nic špatného v tom, že ten dotaz položil a chtěl českou pomoc nebo zkušenost od někoho, kdo třeba má podobný problém. Na dotazu nevidím nic špatného. Způsob, jakým komunikuje admin mě odrazuje položit tu někdy další otázky. Dotazující aby se pak málem omlouval, že se na něco na "poradně" zeptal.