• Airbagy vystřeleny - reklamace? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Airbagy vystřeleny - reklamace?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Airbagy vystřeleny - reklamace?

  • Reklamace auta



    Další informace


  • Reklamace auta dle NOZ



    Další informace


    Reklamace auta autobazaru



    Další informace


  • Reklamace - vyrizena pozde



    Další informace


  • Reklamace - problém se záručním listem



    Další informace


    Jaká je pravděpodobnost úspěchu reklamace iPhonu 7, má-li baterie malou výdrž a ve sluchátkách po přejetí látkou praská?



    Další informace


  • Máte zkušenosti s reklamací na alza.cz? Pokud ano, co jste reklamovali a jak reklamace proběhla?

    Ano.Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.Závada se opakovala 3x a nedala se odstranit.Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.Peníze mi byly vráceny do 30 dnů....Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, alebyla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměřvšem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali minovou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatímbez problému asi 3 roky :)

    Další informace


    Musí být reklamace zboží uplatněna neprodleně po projevení vady?

    Jedná se pouze o doporučení, nebo je ze zákona nutné vadu nahlásit ihned? Dnes mi byla zamítnuta reklamace s odůvodněním, že jsem reklamaci odložil a nereklamoval jsem zboží již při prvních známkách vady. Najdu oporu v zákoně? Jedná se o zboží v ceně 5000 kč/ks, a proto mám potřebu to řešit. Děkuji za každou odpověď.

    Další informace


    Je uznatelný důvod reklamace, když mi bota dře nohu do krve? Opatenka nepomáhá. Btw: A3 sport

    Boty jsou neposkozene, kupovane v srpnu, nevhodný dárek :(

    Další informace


    Jak v praxi probíhá reklamace bot, které člověk koupí v akci?

    Pokud dejme stály boty 1500 Kč v akci a byly zakoupeny zákazníkem, ovšem v záruční době došlo k poškození, tak lze vyměnit boty, i když třeba momentálně stojí 2000 Kč? Nebo zákazník musí doplácet 500 Kč? Jak to funguje prosím?

    Další informace


    Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.

    Dobrý den,na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat přes ně anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?Díky,kajicek94DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?Původní dotazNeuznaná reklamce holícího strojku

    Další informace


    Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?

    Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.

    Další informace


  • Reklamace - flash Patriot USB X-Porter



    Další informace


    Přeinstalace OS/ reklamace



    Další informace


    HTC Sensation spatny fotak/reklamace



    Další informace


  • Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkem

    Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?

    Další informace


    Pozastavuje se během vyřizování reklamace záruční lhůta?

    Reklamovala jsem telefon 2 týdny před vypršením záruční lhůty, po měsíci mi telefon přišel, ale našla jsem na něm další závadu. Chci se zeptat, jestli mám ještě 2 týdny právo telefon reklamovat, nebo jestli mi během opravy telefonu záruční lhůta vypršela. Děkuji.

    Další informace


    Jaké jsou zákonné důvody zamítnutí reklamace?

    Řeším jednu reklamaci na boty (Mustang). Boty jsou v záruce, praskla podrážka (podešev), krom toho se začala loupat i umělá kůže, z které jsou vyrobeny. V krámě to sepsali a následně zamítli s tím, že jsem boty nosil, i když měly závadu (boty fakt denně nekontroluji). Navíc jsem to loupání kůže neřešil, nějak zvlášť mi to nevadilo, ale když mi začalo téct do bot, tak to už bylo i na mě moc. A oni se teď točí na tom, že tam je víc závad, přitom spolu nijak nesouvisí a já to olupování kůže zkrátka neřešil. V podstatě by mi stačilo, kdyby mi vyměnili ty prasklé podešve. Prý je to tak dle občanského zákoníku. Přijde mi to, jako kdybych si koupil nové auto, loupal se na něm lak, to by mi nevadilo, následně se pos*al motor a v servise mi řekli, že to nemůžou uznat tu reklamaci motoru, že mám oloupaný lak. :-)Můžete mi někdo poradit, jak to tedy je? Díky.

    Další informace


    30denní lhůta reklamace



    Další informace


  • Jak řešíte reklamace na cokoliv co koupíte?

    já většinou neodcházím dokud to není vyřešeno a už tam byla párkrát policie ale vyhrál jsemDoplňuji:policie to nevyřešila ale jelikož jsem nadával tak ji volali a potom kvůli tomu že lidi koukali tak raději kvůli kšeftu peníze vrátili

    Další informace