• Chyba na stránkách e-shopu. Musím zrušit objednávku nebo se stačí jen omluvit? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Chyba na stránkách e-shopu. Musím zrušit objednávku nebo se stačí jen omluvit?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Chyba na stránkách e-shopu. Musím zrušit objednávku nebo se stačí jen omluvit?

  • Proč přepravní služby (PPL, DPD, GP, GLS, pošta) nepřepravují balíky např. z e-shopů i přes víkend?



    Další informace


    Myslíte že by 12leté dítě zvládlo vyřídit objednávku ?



    Další informace


    Cvičíte nějak na udržení kondičky nebo vám stačí jen občasný pohyb na nákup či krátké procházky s pejskem a pod.?



    Další informace


  • ahoj stačí mi na babetu řidičák na auto?nebo musím mít na motorku?děkuju všem!!!čusík



    Další informace


  • Kupujete spojovacího materiál na e-shopu?



    Další informace


  • Pravidla e-shopu



    Další informace


    Dobrý den, musim umět chorvatsky nebo mi stačí čeština k práci a povídáni s lidmi v Chorvatsku



    Další informace


  • Je důležitý mít prostříhaný vlasy, nebo stačí jen zastřihnout konečky?

    Není důležitý ani jedno.

    Další informace


  • Co nosí žena muži jako omluvu, např. kdyby se mi přišla omluvit úřednice z úřadu práce? (pro ženu=automaticky kytka)

    U muže to nevím.To s tou úřednicí je jen příklad, nic jiného mě teď nenapadlo.

    Další informace


  • Proč někteří lidé, platí v e-shopu převodem na účet, když bankovní převod trvá 2 pracovní dny ?

    E-shopy zboží vyexpedují až když jím příjde platba na účet.Když objednáte ve čtvrtek, tak zboží vyexpedují často až v úterý a příjde Vám to ve středu.Když objednáte na dobírku ve čtvrtek tak někdy už to máte v pátek doma.

    Další informace


    Otázka pro obchodníky - jak byste vyřešili vysokou objednávku...

    Jak byste řešili, kdyby vám přišla poměrně neobvykle vysoká objednávka (na e-shop), jedná se v tomto případě o jeden produkt, který má cenu 3,5tis a dotyčný jej chce na dobírku a nemá kontaktní telefon. Obvykle se totiž objednávky pohybují max do 2000,- Kč a to velmi zřídka. Co byste mu napsali e-mailem? Protože se může jednat o člověka, který si střílí a nebo také to může být skutečně člověk bez telefonu a myslí to s objednávkou vážně. Díky za případné rady.Doplňuji:Tak ještě poupravím otázku .. poštovné je při této vyší (částky) za zboží již zdarma. :)))

    Další informace


    Nevíte někdo kde sehnat v Praze nějaké extravagantní barvy na vlasy? Bez kadeřnice a nechci objednávat z e-shopu.

    tyto barvy mají v nově otevřené kamenné prodejně v Praze ve Vršovicích a href"http://www.redraven.cz/gothic-metal-shop/barvy-na-vlasy" rel"nofollow" http://www.redraven.cz/ hellip /a RedRaven.czNa Královce 7101 00 Praha 10pondělí - pátek : 10-18hsobota : 12-18htel.: (+420) 775 695 835

    Další informace


    Jak to je se clem, DPH a dopravou při objednání z levných zahran. on-line shopů?

    Např Wish apod.Je něco, třeba clo, omezené celkovou výší ceny? Je potřeba zboží převzít na celnici?Dobírka asi nefunguje, je platba pouze on-line kartou?

    Další informace


  • netbox staci to - staci rychlost internetu pro dva bezne uzivatele?

    Ahoj, stehuji se pritelem a chceme si poridit internet od netboxu - staci to : Tarif Rychlost tarifů ve tvaru příchozí/odchozí rychlostNETBOX Internet STAČÍ to 25/25 Mb 40/10 Mb 10/40 Mb . Muj dotaz zni, staci tato rychlost na bezne (bezproblemove/rychle) pouzivani internetu pro dva uzivatele? Tedy internet hlavne na emaily, skype, par flash aplikaci, obcas youtube a stahnuti nejakeho filmu. Predem dekuji za odpoved.p.s. Jeste bych chtela poprosit o vysvetleni rychlosti, jednotkam rychlosti rozumim, ale proc jsou udavany, 3 sloupce a ne jen jeden, resp. co znamenaji?

    Další informace


    Znáte nějaký program nebo nějakou mapu na internetu, kde by se dal vkládat neomezený počet bodů?, stačí jen ČR...

    A šlo to uložit, aby tam ty body zůstali...

    Další informace


    Proč se na stránkách FB načtou jen po straně velkým písmem odkazy a nic víc stránka nereaguje co se s tím dá dělat?

    Doplňuji:Technická podpora se taky nenačetla.

    Další informace


    Chyba na stránkách e-shopu. Musím zrušit objednávku nebo se stačí jen omluvit?

    Chyba se stala na naší straně. Na našem e-shopu byla chybně zadána cena zboží (překlepem vypadla číslice a cena byla výrazně nižší, cca pětinová!). Zákazník naše zboží za tu nízkou cenu objednal, automat mu poslal automatické potvrzení objednávky. Omluvili jsme se mu za chybu. Je to tak v pořádku? Nemůže si odeslání zboží ještě nějak nárokovat?V obchodních podmínkách totiž máme:Zrušení objednávky ze strany prodávajícího:Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její části v případech kdy:- kupující zadal v objednávce neúplné údaje nebo údaje neodpovídající skutečnosti- objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává- změnila se výrazným způsobem cena- bez udání důvoduZákazník neplatil předem.Díky za odpovědi.

    Další informace


  • Dobrý den, zapoměl jsem na termín soudu a chci se zeptat zda je možno se omluvit dodatečně a požádat o nový termín? Děku

    Dobrý den, zapoměl jsem na termín soudu a chci se zeptat zda je možno se omluvit dodatečně a požádat o nový termín? Děkuji

    Další informace


  • Na internetových stránkách Liveshow-TV.com se mi objeví chyba 403 Forbidden - přístup odepřen

    Neobjevuje se stránka od 11. května 2015. Jinak se objevovala a fungovala. Jedná se o obdobu televizní stanice Eurotic.TV

    Další informace


  • Chci si pořídit brýle. Stačí, aby mi změřil dioptrie oční optik, nebo musím k očnímu lékaři?

    Ja mám taký poznatok, že pokiaľ sa jedná o ďalekozrakosť ( + ) tak jedine u oftalmológa. Sú aj iné parametre, nielen dioptrie.

    Další informace