Ctvrta reklamace - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Ctvrta reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Reklamace MAZDA 3Další informace |
Nekvalitní práce řemeslníka a reklamaceDalší informace |
Reklamace - vyrizena pozdeDalší informace |
Reklamace Pracka hotpoint aristonDalší informace |
REKLAMACE FOTOAPARATU BENQ GH650Další informace |
Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deskaDalší informace |
Musí prodejce vrátit zákazníkovi peníze, pokud proběhně měsíční reklamační lhůta a v té nedojde k dořešení reklamace?Další informace |
4 reklamace NOKIA 5530Další informace |
REKLAMACE-UNÁHLENÁ KOUPĚJe možné reklamovat boty od vietnamců? Boty jsou nové,(dnes koupené)pouze vyzkoušené, v originální krabici s lístečkem od pokladny. Jedná se o unáhlenou koupi (prostě mi nesedí). Ráda bych vrácení peněz místo jiného zboží. Mám na to vůbec právo?Další informace |
Pitomí Vietnamci...-ReklamaceTak jsem si koupil boty u Vietnamců, které mi praskly po týdnu chození-co s tím, když nepřijmou reklamaci?Doplňuji:Arygnoc: Laskavě se omluv ty hulváte!Další informace |
Máte zkušenosti s reklamací na alza.cz? Pokud ano, co jste reklamovali a jak reklamace proběhla?Ano.Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.Závada se opakovala 3x a nedala se odstranit.Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.Peníze mi byly vráceny do 30 dnů....Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, alebyla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměřvšem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali minovou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatímbez problému asi 3 roky :)Další informace |
Noťas od HP (Reklamace)Další informace |
Neuznaná reklamace GKDalší informace |
Externí disk - reklamaceDalší informace |
Reklamace Bakalářské práceDalší informace |
REKLAMACE fotbalového míčeDalší informace |
Polepený notebook samolepkami a reklamaceMyslíte že bude problém když mam notebook polepený samolepkami a dám do do reklamace s něčím uvnitř.?Další informace |
Odmítnutí reklamaceDalší informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?Dobrý den,nebyla mi uznána reklamace na telefon(vypadlo tlačítko na ukončování hovorů).Nyní po půl roce vypadlo znova a ještě tlačítko na přijímání hovorů.Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?DěkujiDoplňuji:Jedná se o telefon Nokia Asha 300.Výměna tlačítek je spojena i s výměnou displeje a stojí kolem 800 korun.Nijak jsem do toho nepíchala a ani nic podobného.Postupně odpadávají všechna tlačítka. HankaDalší informace |
|