Elektromotor 7,5 kw - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Elektromotor 7,5 kw. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Elektromotor - dokáže vyrobit elektřinu?Další informace |
Poradí někdo? Elektromotor 220VDalší informace |
Elektromotor na 400VDalší informace |
Elektromotor MEZ MohelniceDalší informace |
Elektromotor 7,5 kwDalší informace |
Elektromotor - obsah mědiDalší informace |
Jaký je nejvhodnější elektromotor pro pohon kovové motokáry?Další informace |
Jak rozpohybovat elektromotorDalší informace |
Jak prohodit fáze (a které), aby se mi elektromotor točil obráceně?Další informace |
Elektromotor pro pohon bycikluDalší informace |
Elektromotor na 220V nebo na 380VDalší informace |
Elektromotor identifikaceDalší informace |
Elektromotor generátorem, jak to provést?Další informace |
Elektromotor 7,5kw - jaký jistič?Další informace |
DC elektromotor jako výrobník prouduDalší informace |
Potřebuji řidičák či technickou kontrolu na kolo, na které si přidělám motor (třeba elektromotor)?Technickou na tom nikdo neudělá, protože taková úprava by nebyla povolená pro provoz na pozemní komunikaci. Tím pádem na toto není potřeba ani řidičák, protože pro takovouto skupinu oprávnění není. Za předpokladu, půjde-li o spalovací motor, neměl by být větší než 49ccm, u elektromotoru to sotva někdo pozná.Takže stačí helma.Další informace |
kdo a kdy vynalezl elektromotor?a href"https://www.google.cz/?gws_rdssl safeoff qvynálezce+elektromotoru" rel"nofollow" https://www.google.cz/ hellip /a . Jak snadné.Další informace |
Na čem je založen stejnoměrný elektromotor?Stejnosměrný! Jednoduše řečeno na síle působící na vodič protékaný proudem nacházející se v magnetickém poli. Toto magnetické pole lze vytvořit buď permanentním magnetem nebo elektromagnetem tvořící stator (tj. nepohyblivou část motoru), v jehož dutině se otáčí cívka tvořící rotor, neboli kotvu motoru. Tato cívka je napájena stejnosměrným proudem ze zdroje el. energie přes kluzné kontakty (uhlíkové kartáče) dosedající na lamely. Kartáče jsou součástí statoru a nepohybují se. Lamely jsou součástí rotoru, se kterým se otáčejí a na každou z nich je připojen jeden vývod cívky rotoru. (hovoříme o nejjednodušším uspořádání - dvoupólovém stroji). Soustavě skládající se z kartáčů a lamel říkáme komutátor. Jeho úkolem je zajistit během otáčení rotoru správný směr proudu procházející cívkou, aby elektromagnetická síla působící na její aktivní hrany ji uváděla do otáčivého pohybu. S cívkou se samozřejmě otáčí celý rotor opatřený hřídelí uloženou na obou koncích pomocí ložisek v ložiskových štítech dosedajících z obou stran na stator. Volný konec hřídele pak využíváme k pohonu nějakého dalšího strojního zařízení. Mrkni se na nějaký obrázek v učebnici! Dobrý obrázek nahradí často celou stránku slov.Záměrně jsem se vyhnul matematice a snažil jsem se o co nejsrozumitelnější vyjadřování. Nevím jestli se mi to podařilo, ale snažil jsem se. Jinak je to problematika dost rozsáhlá a mohl bych o tom psát do rána, ale asi by to nemělo smysl. Máš-li na mysli pouze princip funkce, mělo by to stačit.Další informace |
výkon, otáčky elektromotorDalší informace |
elektromotorDalší informace |
|