• Elektromotor na 400V - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Elektromotor na 400V. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Elektromotor na 400V

  • Redukce 400V->230V



    Další informace


    Elektromotor na 400V



    Další informace


    Elektromotor 7,5 kw



    Další informace


  • Spojky a vidlice na 400V



    Další informace


    Kde se dá sehnat časový vypínač třífázový na 400 V?



    Další informace


    Jaký elektromotor aby utáhl alespoň 1KW nářadí ???



    Další informace


    Fazy 400V



    Další informace


    Elektromotor pro pohon byciklu



    Další informace


    Elektromotor identifikace



    Další informace


    DC elektromotor jako výrobník proudu



    Další informace


  • Potřebuji řidičák či technickou kontrolu na kolo, na které si přidělám motor (třeba elektromotor)?

    Technickou na tom nikdo neudělá, protože taková úprava by nebyla povolená pro provoz na pozemní komunikaci. Tím pádem na toto není potřeba ani řidičák, protože pro takovouto skupinu oprávnění není. Za předpokladu, půjde-li o spalovací motor, neměl by být větší než 49ccm, u elektromotoru to sotva někdo pozná.Takže stačí helma.

    Další informace


  • Stejnosměrný elektromotor

    Na čem je založen stejnosměrný elektromotor?

    Další informace


    Na čem je založen stejnoměrný elektromotor?

    Stejnosměrný! Jednoduše řečeno na síle působící na vodič protékaný proudem nacházející se v magnetickém poli. Toto magnetické pole lze vytvořit buď permanentním magnetem nebo elektromagnetem tvořící stator (tj. nepohyblivou část motoru), v jehož dutině se otáčí cívka tvořící rotor, neboli kotvu motoru. Tato cívka je napájena stejnosměrným proudem ze zdroje el. energie přes kluzné kontakty (uhlíkové kartáče) dosedající na lamely. Kartáče jsou součástí statoru a nepohybují se. Lamely jsou součástí rotoru, se kterým se otáčejí a na každou z nich je připojen jeden vývod cívky rotoru. (hovoříme o nejjednodušším uspořádání - dvoupólovém stroji). Soustavě skládající se z kartáčů a lamel říkáme komutátor. Jeho úkolem je zajistit během otáčení rotoru správný směr proudu procházející cívkou, aby elektromagnetická síla působící na její aktivní hrany ji uváděla do otáčivého pohybu. S cívkou se samozřejmě otáčí celý rotor opatřený hřídelí uloženou na obou koncích pomocí ložisek v ložiskových štítech dosedajících z obou stran na stator. Volný konec hřídele pak využíváme k pohonu nějakého dalšího strojního zařízení. Mrkni se na nějaký obrázek v učebnici! Dobrý obrázek nahradí často celou stránku slov.Záměrně jsem se vyhnul matematice a snažil jsem se o co nejsrozumitelnější vyjadřování. Nevím jestli se mi to podařilo, ale snažil jsem se. Jinak je to problematika dost rozsáhlá a mohl bych o tom psát do rána, ale asi by to nemělo smysl. Máš-li na mysli pouze princip funkce, mělo by to stačit.

    Další informace


  • Chci si koupit sklokermaickou desku. Muzu zapojit desku do klasicke zasuvky?

    Dobry den, chci si koupit sklokermaickou desku. U desky je napsano napeti 230v, doporucene pripojeni k siti 400V 3N ~ V.230v je klasicka zasuvka ze? Znamena to ze muzu zapojit desku do klasicke zasuvky? Nebo budu muset do 400v, tzn ze bych desku musel pripojit pres primo pres kabel?DekujiPW

    Další informace


  • Štípačka na dřevo(elektromotor)



    Další informace


    zapojeni kabelu 400V



    Další informace


    který spotřebič odebírá více elektřiny ten co je připojen na 400v,nebo ten na 230?



    Další informace


    elektromotor



    Další informace


    Pripojeni varne desky a trouby k 400V



    Další informace


    Jede indukcni deska na 400V nebo na 230V?



    Další informace