• Evolve Survivor - reklamace - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Evolve Survivor - reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Evolve Survivor - reklamace

  • REKLAMACE NEMOVITOSTI



    Další informace


  • Plynový ohřívač vody a reklamace baterií



    Další informace


  • Mp4 evolve dream



    Další informace


    Evolve FX400 duo nefunkční GPS



    Další informace


    Euronics reklamace



    Další informace


    Dobrý den prosilá by kontak na soudni znalce ktery posuzuje mobilni reklamace děkuju



    Další informace


  • Proč není uznána reklamace, kdyz vypadne kaminek z hodinek nebo prstynku?

    Pokud je to způsobeno při běžném užívání, tak by reklamace měla být uznána

    Další informace


    Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?

    Dobrý den,ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?Děkuji Eliška

    Další informace


    Jak potupovat při komplikovaná reklamace tiskárny a zaslání nové?

    Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci. Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení, i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce prodloužilo. Když jsem novou tiskárnu konečně obdržela, zjistila jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy 30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce i když se předání zdrželo vinou výrobce.DěkujiPozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl

    Další informace


  • case Evolve Tornado WBS - půjde do ní Gigabyte GA-945GCMX-S2?



    Další informace


    Zdroj evolve 550w



    Další informace


    Problém s tabletem-reklamace



    Další informace


    Notebook - Nejde spustit/Reklamace



    Další informace


    Multimediální centrum: Umax vs Evolve?



    Další informace


    Jaký je zdroj Evolve ?



    Další informace


    Evolve cooltraxx 3D



    Další informace


    Doba reklamace desky u MSI



    Další informace


    Analogový audio výstup Evolve Arcadia



    Další informace


  • Odmítnutí reklamace II.



    Další informace


  • Jak řešíte reklamace na cokoliv co koupíte?

    já většinou neodcházím dokud to není vyřešeno a už tam byla párkrát policie ale vyhrál jsemDoplňuji:policie to nevyřešila ale jelikož jsem nadával tak ji volali a potom kvůli tomu že lidi koukali tak raději kvůli kšeftu peníze vrátili

    Další informace