• Jak je to s reklamací na e shopu? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jak je to s reklamací na e shopu?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jak je to s reklamací na e shopu?

  • Proč se i prodejci jídla brání e-shopu ? Nemuseli by to vozit stačilo by předání přepravky na filiálce a zaplacení.



    Další informace


    Jaký máte názor na můj notebook který byl 3x v na opravě (reklamaci) a všechny chyby se nevyřešili.



    Další informace


  • Jak postupovat, když při reklamaci řemeslník nebere telefony?



    Další informace


  • Neuznali reklamaci



    Další informace


    Jak na neuznanou reklamaci



    Další informace


  • Jsou tohle oprávněné důvody k reklamaci mobilného telefonu ?



    Další informace


  • Jak podat reklamaci proti vyučtování vody?

    Příliš velké vyučtování vody

    Další informace


    Jak funguje u e-shopu objednávka?

    Klient si v mém e-shopu objedná určitý druh zboží. Potom objednám u svého dodavatele toto zboží, které mi přijde domů, nebo na adresu firmy a já ho pošlu přímo zákazníkovi poštou nebo zásilkovou službou? a nebo jde zboží přímo od dodavatele zákazníkovi? předem moc děkuji za odpověďDoplňuji:Děkuju moc za odpověď. Jenomže já budu mít obchod se sportovními potřebami a kdybych měl mít ze svého sortimentu po jednom kuse z každého druhu tak by to byla investice možná kolem milionu a toho se trochu bojím. ale moc vám děkuju za odpověď, protože mi ještě nikdo na tuhle otázku neodpověděl.

    Další informace


  • Používáte někdo kartu smskonto? Prý se na ní připisují provize z nákupů vybraných obchodů, jak kamených tak e-shopů.

    A peníze tak získané lze převést na bankovní účet. Údajně by to mělo jít i v Penny, ale na jejich stránkách jsem o tom nic nenašla. Ani na stránkách sms konta, tam jsou vyjmenované spíš restaurace a e-shopy.Doplňuji:Děkuju vám za odpovědi, než jste mi stihli odpovědět, tak jsem se regla. -)

    Další informace


    Od kolika let si mohu objednávat věci z online shopu?

    Myslím tím ba_oš.cz :)

    Další informace


    Mam povinnost vyzvednout si zbozi po zamitnute reklamaci?

    Jde o reklamaci drobne elektroniky czc, reklamace byla zamitnuta kvuli udajnemu znecisteni zbozi a to me tak namichlo ze jsem se na to vykaslal a pak byl 3 mesice v zahranici. Ac v reklamacnim radu je ze pokud si reklamaci nevyzvednu do 30 dnu budou mi uctovat 25kc za kazdy den nijak mi neupozornili na tuto skutecnost kterou se bez studovani stanov nedozvim. Chci se zeptat zda mohou v tomto pripade po me aktivne vymahat castku prevysujici cenu zbozi nebo by me museli nejak upozornit pred tim nez by tam nabihal nejaky dluh?když zaplatíte cenu a vzniká mezi vámi a prodejcem vztah nemusíte nutně znát jeho obchodní podmínky, většina lidí to nezná, prodejce nemá právo dát si do obchodních podmínek něco neobyklého zpravidla související s dalším výdajem, na to pamatuje ochrana spotřebitele ale ptám se jestli s tím někdo nemá zkušenost, když neznáte odpověď tak proč máte potřebu do topiku přispívat?

    Další informace


    Kdo poradí: Objednávání zboží z oficiálního shopu

    Zdravím,chci si objednat z tohoto shopu: a href"http://ladygaga.shop.bravadousa.com/" rel"nofollow" http://ladygaga.shop.bravadous a.com/ /a Ovšem nemám zkušenosti- nevím zda by to šlo poslat na dobírku,přes českou poštu a kolik by to celkem stálo ( např. tričko stojí 400,- + poštovné a balné a doprava) takže nevím o kolik peněz by to bylo navíc.může mi někdo poradit? Mockrát díky za odpověď

    Další informace


    Jakou máte zkušenost s reklamací bez účtenky?

    Dle zákona není potřeba mít účtenku, ale stačí dokázat nákup zpoží jiným způsobem - svědci, výpis z účtu, atd...Jakou s tím máte zkušenost?

    Další informace


    Jak získat od e-shopu peníze zpět?

    Objednala jsem si zboží přes e-shop, je to hodnota 580Kč což není moc, ale přesto... Je to skoro 14 dní a prodejce nekomunikuje - neodpovídá na emaily, nebere telefony a zboží v nedohlednu... Jak získat alespoň peníze zpět? Máte někdo zkušenost?

    Další informace


  • zápatí shopu



    Další informace


    stali byste se fanoušky e-shopu na facebooku s erotickým zbožím a kosmetikou?

    pokud je odpověď ne, uveďte proč a pokud by správci na takové stránce chtěli znát vaše názory, zapojili byste se do diskuze či ankety?

    Další informace


    Ve kterém e-shopu nakupovat náhradní díly na notebooky?



    Další informace


    Koupil jsem na e-shopu hru Call of Duty MW3,ale potom jsem zjistil,že jsem dal 800 za okopírovaný kod z originál obalu.

    Je to možné a dá se tomu věřit?

    Další informace


  • Jak mám postupovat ,když mi reklamaci balíku Pošta neuznala ?A balík mi byl zaslán na dobírku od fyzické osoby

    A co u ČP reklamujete? Došla zásilka rozbitá? Nebyla doručena? Důvod neuznání reklamace? Co chcete vědět?

    Další informace


  • Ve-shopu jsem koupil hodinky Festina a po měsíci nejdou .Musím je odeslat zpět nebo mohu se záruč.listem k hodináři?

    Nejjednodušší - pošli je zpět s tím, že požaduješ zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz (u závady, která se projeví do 6 měsíců se má za to, že existovala už při prodeji a tudíž na to máš právo - pokud jsi hodinky nějak nepoškodil nevhodným zacházením)...A kup si hodinky nové - jiné.-)Var. B - najdi si značkový záruční servis a hodinky se záručákem pošli tam - posíláním prodejci jen vše prodlužuješ.

    Další informace