• Jak odstranit štítky nalepené na zboží - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jak odstranit štítky nalepené na zboží. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jak odstranit štítky nalepené na zboží

  • Jak archivujete účtenky od zboží v záruce?



    Další informace


  • Jak je to s odeslanim zbozi na dobirku?



    Další informace


  • Jak importovat a exportovat zbozi?



    Další informace


    Chci si koupit počítač v Hong Kongu, kam budu pracovně cestovat. Jak je to s placením cla při dovozu zboží do Evropy?



    Další informace


  • reklamoval/a jste někdy nějaké zboží nebo službu?na co se může vztahovat reklamace ve vašem oboru a jak byste ji řešil/a

    reklamoval/a jste někdy nějaké zboží nebo službu?na co se může vztahovat reklamace ve vašem oboru a jak byste ji řešil/a?/

    Další informace


    Podnikatel si zažádal v AT o vrácení DPH zaplaceného v AT. Jak zaúčtovat doklady o pořízení zboží a vrácené DPH v DE?

    Co je AT?

    Další informace


    Když nakupuju zboží v bazarech a chci jej prodávat ve svém kameném obchodě, jak to mám uvést do účetnictví?



    Další informace


  • jak objednat zboží přes USA eshop, když do evropy doručují pouze do británíe? nakupujete někdo na amazon.com?

    To jsi slyšel kde ? Objednej a přijde ti to až domů. Problém je placení. Většinou se to realizuje přes PayPal.

    Další informace


    jak dlouho se již dává sedmiletá záruka na prodávané zboží, konkrétně na strunovou sekačku Oleomac, od kterého roku?

    Vyhradnim prodejcem vyrobku oleomac je v CR Mountfield a jeji sedmileta zaruka je pouze marketing. V reklame se pravi, ze poskytuji zaruku 7 let, ale ve skutecnosti je podminena kazdorocnim preventivnim servisem, ktery stoji penize, jinak na zaruku ztracite narok. Secteme-li tyto penize, tak zjistime, ze za 7let jsme vyrobek zaplatili znovu. A nejvetsi show nastava v okamziku, kdy se vyrobek skutecne poroucha a my chceme zaruku vyuzit. Na internetu je spousty diskuzi rozcilenych zakazniku, kteri se samozrejme dozvedeli, ze na tu jejich poruchu se zaruka nevztahuje. Kdyz uz oleomac, tak 2 roky ze zakona a nedavat jim dalsi penize.

    Další informace


    Jak vám nákupy zpříjemní přestavění regálů s celým sortimentem zboží?

    Nákup přeruším a jdu jinam.

    Další informace


    Jak to, že platím za dopravu při vrácení zboží/odstoupení od kupní smlouvy když objednané zboží bylo s dopravou zdarma?

    Jak to že e-shopy neplatí za dopravu balíčku když zboží vracím do 14 dnů? Neměly by toto proplácet?

    Další informace


    Co dělat, když vracím zboží zakoupené přes net ve lhůtě 14 dnů, ale prodejce si to na poště nevyzvedne?

    vracím mobil, hned 5 dnů od doručení. Nefungoval tak, jak měl

    Další informace


    Co dělají dalšího prodavačky v supermarketu/hypermarketu, kromě doplňování zboží a sedění za pokladnou?

    Mám několik známých a příbuzných, kteří v tomto odvětví pracovali. Náplň práce se v detailech liší podle firmy, v základu je stejná. Vždy se jednalo především o segment potravin.Prodavač, který doplňuje zboží, mívá mimo jiné za úkol hlídat datumy na potravinách, aby nebyly potraviny prošlé. Jakmile objeví zboží s prošlou lhůtou spotřeby, ma povinnost tento výrobek odebrat. To samé se děje v oddělení ovoce a zeleniny, ktere nesmí vykazovat známky hniloby.Na přidělený úsek chodi namatkově interní kontroly a pokud tahle kontrola odhalí závadu (prošlé nebo nedoplněné, nevyrovnané zboží v regalech, zpřeházené zboží, ponožky mezi jogurty apod. ) , dostane prodavač odpovědný za úsek, pokutu,ktera je automaticky stržena z platu prodavače.Pokladní, kromě markování a doplňování zboží ve volných chvílích do regálu, po skončení směny počítá svou tržbu v pokladně, kde se zjišťuje skutečný stav se stavem v centrálním počítači. Manko platí prodavač vetsinou ze svého, připadné financni přebytky propadaji ve prospěch zaměstnavatele.

    Další informace


    Byli Pražané v 70. letech opravdu tak naivní či hloupí, že si mysleli, že se v Kotvě bude prodávat západní zboží?

    a href"http://www.milujuprahu.cz/2017/02/skryto-ocim-podivejte-se-do-zakulisi-obchodniho-domu-kotva/" rel"nofollow" http://www.milujuprahu.cz/ hellip /a

    Další informace


    Budu platit clo, když je zboží evidentně odesíláno z distribučního skladu ve Francii?

    Zboží je objednáno v e-shopu Bang Good, ale odesláno z Francie. Zatím již měsíc trčí někde v Česku. Nezná někdo postup, jakým se tento proces u nás provádí?

    Další informace


  • OT: jak dlouho může jít zboží z Deal Extreme?



    Další informace


    Jak odstranit černý řádky u videa (16:9) na You Tube, když původní formát videa a ani formátovací štítky nepomáhají?

    Nejpoužívanější formát na You Tube je 16:9 (např. 1280x720p). V takové velikosti bylo i mé video. Když jsem si to pouštěl (ještě před náhránáním na YT) na VLC tak video bylo krásně na celou obrazovku. Ovšem na You Tube je to s těmi otravnými řádky. Nechápu jak je tohle možný, když ho mám přitom v základním poměru 16:9. Dokonce jsem použil formátovací štítky a ty také nic. Obraz je stále brutálně natáhnutý.Zkusil jsem to samé video nahrát ve formátu 1440x1080p. Už to tak natáhnuté nebylo, ale stále tam byly ty černé řádky. Ani zde formátovací štítky nefungují. Už nevím jak dál.

    Další informace


    Alza a dostupnost zboží



    Další informace


  • Co musí prodejce přikládat ke zboží aneb manuály?

    Dobrý den,koupil jsem na aukru novou ram, která po zakoupení však nešla a prodejce po poslání RAM zpět kvůli reklamaci sdělil, že RAM byla poškozena neodbornou instalací, ať doložím protokol z autorizovaného servisu. Což samozřejmě nemám, nicméně dělal to kolega, co má vyhlášku podle §8. Na což se prodejce odvrátil s tím, ať pošlu příslušný certifikát (zřejmě od výrobce dané paměti). No zkráceně, ramce fyzicky nic nebylo, mikrostatika mohla být poškozena ale i u prodejce a snaží se z toho vykroutit. Je vůbec takové postupy nutné dokazovat, když nebyl přiložen manuál ani jediná instrukce ke zboží? S vyhláškou o paragrafu na nakládání s elektronikou beru, ale certifikáty od výrobce?

    Další informace


    Co je pro plátce DPH lepší - koupit zboží za 100 Kč bez dokladu, či za 121 Kč s dokladem?

    Plátce, neplátce pokud koupí bez faktury. Je to načerno, nikde se s tím nemůže chlubit, tedy ani dát do nákladů. Použije tedy i černé peníze pro nákup.Poklud koupí s fakturou a pro vlastní spotřebu, může dát 100 Kč do nákladů ( sníží se mu o to zisk a bude mít menší daň ze zisku) a protože nemá výstup ( prodej) 21 % mu Finanční úřad vrátí.Pokud by to zboží prodal dále , tak musí prodávat s DPH a pak musí odvést rozdíl DPH na výstupu a DPH na vstupu.

    Další informace