• Jak postupovat při rozšíření paměti - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jak postupovat při rozšíření paměti. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jak postupovat při rozšíření paměti

  • Jak postupovat při vrácení řid.průkazu?



    Další informace


  • Přibližná cena rozšíření ř.p. ze skupiny C1 na C?



    Další informace


    Jak postupovat při koupí auta jako dárku?



    Další informace


  • Carcassone - rozsireni - nejasna pravidla



    Další informace


  • Jak uredne postupovat pri neposlani TP pri splacenem uveru?



    Další informace


  • rozšíření signálu wifi po domě a zahradě.



    Další informace


    rozšíření RAM u NT HP XE3L



    Další informace


    Souvisí typ paměti na grafice s operační pamětí?



    Další informace


    Rozšíření wifi signálu bez kabalů



    Další informace


    Rozšíření paměti



    Další informace


    Rozšíření RAM paměti - rada



    Další informace


    RAM - rozšíření z 1GB na 3GB - kompatibilita s deskou?



    Další informace


    Přidání paměti ram a zjištění typu paměti



    Další informace


    Možnost rozšíření fontu



    Další informace


    Kiosk mode ve Firefoxu? Jaké pro to zvolit rozšíření?

    Dobrý den, mám na prodejně PC sloužící jako terminál pro zákazníky, na kterém běží Firefox (musí být právě ten). Potřebuji ale zařídit, aby když na něm FF zapnu, aby naběhl v tzv. kiosk modu - tj. ve fullscreenu a aby nešel na dotykové obrazovce vypnout, aby šel nastavit doménový whitelist pouze na doménu terminálu a eshopu a aby se po určité době nečinnosti načetla HP.V chromu to nebyl problém, ale zlobila v něm virtuální klávesnice, tudíž potřebuji používat firefox, kde to funguje (opera i explorer mají zase jiné mouchy, ve ff funguje vše). Jenže s FF nejsem příliš dobrý kamarád a nemohu najít doplněk nebo jejich kombinaci, který by toto uměl - co jsem zkoušel, tak buď nefunguje s aktuální verzí FF, nebo je to děsný kýč.Byl bych vděčný za nějaké ověřené tipy. Díky.Doplňuji:Díky za odpověď, zapomněl jsem ale dodat, že to běží na Win8, na Ubuntu jsem nerozchodil dotykový displej.Jinak jsem to mezitím vyřešil použitím programu OpenKiosk, což je převlečený Firefox, určený právě k těmto účelům. A zatím to vypadá, že to funguje dobře :)

    Další informace


    Jak zamezit samo-stahování rozšíření v Chromu?

    Za poslední dobu se mi do Chromu každý den instaluje nové rozšíření které vždy přidá spoustu reklam. Vždy ho smažu, ale i tak mě to otravuje.

    Další informace


    Firefox 2.0.0.7 - rozšíření



    Další informace


  • Jak postupovat při fyzickém napadení?

    Dobrý den, dnes v noci byla fyzicky napadena má sestra. Přivolaní policisté skutečnost téměř neřešili. Poslali sestru a´t si dojde k doktoru a pak převzali zprávu od lékaře, s tím že se jí druhý den ozvou.Sepisovat nic nechtěli, že prý je ze sestry cítit alkohol. Byla na rockové skupině v místním klubu a dát si několik skleniček vína není trestné. Chci se zeptat jak postupovat dál, protože nevěřím, že by se policie ozvala. Dote´d tak neučinila.Pachatel je zde známý a již má podmínku. Ale sestra se bojí, že by pak mohl ublížit i jejím dětem. Mohu poprosit o radu co v takové situaci dělat nebo jak postupovat? Děkuji

    Další informace


    Jak postupovat pri reklamaci, kdy eshop zkrachoval a nikdo nebere telefony...?

    postup najdete v poradně dTestu a href"https://www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna/detail/krach-prodejce-kam-reklamovat/1171" rel"nofollow" https://www.dtest.cz/ hellip /a

    Další informace


    Jak mám postupovat při problému s vrácením zboží koupeném přes internet?

    Dobrý den mám dotaz.Koupil jsem kuchyňskou linku od firmy Helcel a ještě před objednáním jsem se dotazoval na přikoupení příslušenství ke kuchyni od firmy blum.Odpověď byla, že je možnost příslušenství přikoupit za cenu 200kč ke skříňce.Když příslušenství přišlo zjistil jsem že je od úplně jiné firmy a proto jsem jim napsal že příslušenství zasílám nerozbalené a nepoužité zpět a žádám vracení peněz..Odpověď přišla v tomto znění:Dobrý den, již minule jsme vám psala, že tlumiče nelze vrátit jelikož z účetního hlediska nelze odečíst část ceny za které jste je koupil..Jak mám postupovat ?Děkuji za odpověď

    Další informace