• Jakou záruku mi poskytuje doživotní záruka na zboží? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jakou záruku mi poskytuje doživotní záruka na zboží?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jakou záruku mi poskytuje doživotní záruka na zboží?

  • Zaruka za prodany auto a stoji a lezi



    Další informace


  • Záruka a montáž svépomocí.



    Další informace


    Stanou se lidé v ČR bezdomovci nebo doživotní platitelé na pronájmu?



    Další informace


  • zaruka na mobilu



    Další informace


    Rozbitý displej - záruka



    Další informace


    Je možné, aby byla porušena záruka gps garmin stažením openstreet map?



    Další informace


  • Zakoupil jsem si zboží přes internet na dobírku, jak zboží vrátit?

    Zakoupil jsem si zboží přes internet na dobírku, vím že do 14 dnů můžu zboží vrátit. Jak na to? Jaký druh zásilky mám zvolit a jakým způsobem peníze získám zpět?

    Další informace


    Koupil jsem tablet do firmy a po trech reklamacich me bylo zdeleno,ze moje zakona zaruka je jen sest mesicu od koupe?

    zavady tohoto desneho tu je mozno popsat jednou vetou,pan zaseknuty a pan nenabijec,proste jsem se napalil :-(.

    Další informace


    Když příjdu do prodejny pro zboží v akci, a zboží není, proč nemá prodavačka nebo spíš vedoucí zboží sehnat na vlastní

    náklady pro uspokojení požadavku zákazníka.Třeba když mají v akci kachnu, listové těsto, mraženou zeleninu a ani jedno není, tak by prodavačka se zákazníkem šla ke konkurenci zboží koupili tam a rozdíl z ceny by prodavačka nebo spíš vedoucí by zaplatila ze svého a mohla by si to pak nechat proplatit od vedení, protože málo dovezli.Dneska se mi to stalo. Příjdu do prodejny pro 3 věci v akci a ANI jedna nebyla, to mě dost naštvalo sice v letáku je platí do vyprodání zásob , ale to je jen právní krycí manévr, aby se vyhnuli žalobám či pokutám od České obchodní inspekce (ČOI).Takže stačí když mají od každé akční položky 1 kus a zásoba jevyprodána a po právní stránce jsou krytý.Přitom stačí zákazníkům poslat email/SMS a hned budou vědět kolik zboží mají objednat.

    Další informace


    Jakou záruku mi poskytuje doživotní záruka na zboží?

    Koupil jsem si sluchátka na mobil, měla visačku Doživotní záruka. Na internetu bych měl vyplnit kvůli tomu nějaké údaje. Ta doživotní záruka automaticky zajišťuje, že výrobek vydrží ještě několik desítek let bez poškození. Nebo jak tomu mám rozumět. Děkuji.

    Další informace


    Jak se správně stanoví délka záruční doby při reklamaci žehličky?

    Minulý rok v červnu jsem si koupila novou žehličku se zárukou na dva roky.. Jenže letos asi před dvěma měsíci jsem jí odnesla k reklamaci a asi po měsíci jsem dostala novou.. Když jsem si jí doma vyzkoušela tak jsem si nechala potvrdit záruční list, ale na něj mi dali datum jako na té první, tedy opět červen 2013.. Ale to už na ní nebude záruka dva roky, když jsem jí dostala jako novou před dvěma měsíci.. Je to tak správně, nebo mi to potvrdili špatně a správně by to mělo být až do října 2016. Poraďte mi, protože tahle už zase nefunguje a jdu jí opět reklamovat, tak kdybych náhodou zase dostala novou, abych věděla čím se hájit..Doplňuji:Díky, přesně tak jsem to měla na mysli, jen jsem si to neuvědomila když jsem záruku nechala potvrdit.. Ale pokud mi žehličku nevymění, ale opraví, dá se něco dělat s tou potvrzenou zárukou, když mi to špatně napsali? Protože takhle jí mám už jen na půl roku.. :/

    Další informace


  • záruka na pc



    Další informace


    Záruka na opravu?



    Další informace


    Záruka na notebook - platí po výměně disku ?



    Další informace


    Zaruka bez uctenky



    Další informace


  • eshop s použitým zbožím - záruka a vracení zboží



    Další informace


    Záruka na vrácení peněz za zboží

    Dobrý den,zakoupil jsem v nejmenovaném zlatnictví řetízek u,kterého se po dvouch dnes utrhla karabinka.Když sem tam 3 den přišel a řekl,že chci za řetízek vrátit peníze,pani mi odpověděla že to není možné a dala na řetízek novou karabinku - jinže karabinka je tak tenká že po chvilce nošení zase upadla.Do zlatnictví sem vtrhnul zase a řekl,že toto není možné a požaduji vrácení financí-pani zase že to není možné a řetízek pošle na reklamaci.Je mi jasné,že řetízek se mi vrátí za 30 dnů opravený s tou forovou karabinkou a ještě ten den mi někde upadne z krku.Já jako neznalí zákona jsem odešel a chci vás požádat o radu jestli můžu do 14 dnů chtít vrácení financí za řetízek nabo jak mám postupovat.Předem děkuji za případné odpovědi..Doplňuji:PS:Jedná se o kamenný obchod.

    Další informace


    Nevíte,zda je pravda,že město poskytuje absolventům středních škol 5 měsíců praxi na státní pracovní místa?

    Dnes jsem mluvila s paní,kterou vyhodili z práce proto,že jí častěji marodila malá dcerka. Ptala se mě,jestli mám maturitu,že město umožnuje absolventům střed.škol,kteří jsou v evidenci nezaměstnaných,5 měsíční praxi,např.na městském úřadě,na katastru nemovitostí a jiných státních prac.míst. Po té prý mají s praxí mnohem větší úspěch na přijetí při žádosti o prac.místa. Já jsem sice absolvent,ale po letošní nástavbě,tak nevím,zda mám nárok a zda to skutečně tak funguje. Zrovna v pondělí musím jít na pracák,tak se tam samozřejmě na vše zeptám. Ale ptám se i tady,jestli náhodou o tom někdo něco nevíte. Jsem toho plná,pořád na to myslím.Byl by to opět další krok kupředu najít si konečně práci....Moc děkuji.

    Další informace


    Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


  • Význam slova záruka?

    Porovnat se slovem garance? Nemají stejný význam?

    Další informace