• Jaký předmět ve škole je nejzábavnější? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jaký předmět ve škole je nejzábavnější?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jaký předmět ve škole je nejzábavnější?

  • Jaký předmět jste na základce měli nejraději?



    Další informace


    Co je to za předmět?



    Další informace


    Byli jste ve škole oblíbení?



    Další informace


  • Lze začít podnikat i bez toho, aniž bych měl vystudovanou školu zaměřenou na tento předmět?



    Další informace


    Chci zaměstnat slečnu po škole na administrativní práce, psaní jednoduchých dopisů, zapisování pošty, jaký plat má mít?

    To je velice jednoduché, pokud nejste státní instituce platí pro vás na HPP pouze limit minimální mzdy, tedy 8 tis. měsíčně.Dnes se to ale dělá tak, že se zaměstnavatel uchazeče o zaměstnání zeptá, kolik by si za danou práci představoval. Podle toho pak můžete především zvážit své možnosti a licitovat. Buď se na něčem dohodnete, nebo nic :-)

    Další informace


  • Jaký přírodní předmět byl v Rudolfově kunstkomoře?

    Rudolfova Kunstkomora obsahovala kromě uměleckých předmětů z oboru malířství, sochařství a uměleckého řemesla také přírodní zvláštnosti, kuriozity, samorosty, kameny a další. U sbírek by se rovněž nemělo zapomínat na Rudolfovy zvěřince, konírny, zahrady a oranžerie, které byly rovněž sbírkou. a href"http://dia.ktf.cuni.cz/synopsis/rudolfinci/rudolfincikph" rel"nofollow" http://dia.ktf.cuni.cz/ hellip /a Smad by to mohl být zázračný roh nosorožce?Kuriozitami je třeba několik nádob vyrobených z rohu nosorožce. Nejzajímavější je nádoba řezaná z rohu nosorožce, na jejíž víko je navíc použito dvou klů mrože. Horní část nádoby má tvar podivného monstra s dvěma hlavami a obrovskými rohy. Autorem díla je pravděpodobně Anton Schweinberger, který pocházel z Augsburku a na císařském dvoře v Praze byl zaměstnán od května 1587. K nádobě se váže pověst, že když ji císař uviděl, okamžitě zatoužil, aby z ní mohl pojídat sladkou kaši… Přikázal, aby mu chutnou krmi do nádoby připravili. Do nádoby se však nedařilo kaši nalít – začala tancovat po kuchyni, syčela a štěkala, až po chvilce vyskočila z okna a přistála v císařské zahradě. Císař zděšen tímto úkazem, přikázal nádobu umístit hluboko ve sklepeních Pražského hradu. Dalším podivným předmětem je nádoba taktéž z rohu nosorožce od Nikolause Pfaffa. Na přední části je opět hlava monstra. Měkce plynoucí opracování materiálu vzbuzuje dojem modelování pomocí vosku a je důkazem neobyčejné virtuozity zlatníka, který takto dovedl pracovat s hmotou

    Další informace


    Chci se zeptat, psali jste si ve škole taháky? Jestli ano, přišli vám na to učitelé a co pak udělali?

    Ano, pasala jsem si je. Ale většinou jsem je neupotřebila, protože jako zázrakem , co bylo na taháku jsem si zapamatovala. Nikdy na to učitelky nepřišly. Přece se nenechám chytit.

    Další informace


    Ahoj, když po škole potkám učitelku 100 metru za školou. tak v případě, že náš učila nebo jsem ji viděl na chodbě mám:

    říct nahledanou a v případě, že jems jí vě škole vůbec neviděl DObrý den?

    Další informace


  • Jak mám na stránce votocvohoz.cz nabídnout svůj předmět ve fóru?

    myslím, jak třeba slečna tady → a href"http://www.votocvohoz.cz/forum/nabizim-technika/56484-nabizim-nokii-5230" rel"nofollow" http://www.votocvohoz.cz/ hellip /a

    Další informace


  • Jen takový dotaz - co je to za předmět?



    Další informace


  • kupujici poškodil predmět chce vratit penize



    Další informace


    Výzva k podání vysvětlení podle § 158 odst. 6 tr. řádu, předmět: sepsání záznamu

    Zdravím,obdržel jsem písemnou výzvu k podání vysvětlení podle § 158 odst. 6 trestního řádu a dále pak podání vysvětlení podle § 158 odst. 5 trestního řádu. Předmětem podání vysvětlení je: sepsání záznamu o podání vysvětlení dle § 158 odst. 5 tr. řádu . Nevíte, co si pod tím mám představit? O co by se mohlo jednat? Ten předmět je takový obecný, neupřesňující, což bych od předmětu čekal. Děkuji moc za rychlé odpovědi.

    Další informace


  • Do jaké největší výšky může být vržen předmět, aby se nerozbil, když spadne?

    Záleží na tom, o jaký předmět se jedná. Rozhodně bude jiná výška u vajíčka a jiná u tenisového míčku nebo dlažební kostky.

    Další informace


  • Chtěl bych přespat ve škole potaji.

    Ahoj chtěl bych přespat spolu s přítelkyní ve škole bylo by to na gymplu je mi 18.Nikdo by o tom nevěděl.. škola je velká je malá pravděpodobnost, že by nás někdo viděl.Uklízečka uklízí kolem 16hod.A a pak jde pryč.Učitelé nechodí do tříd.Co byste mi poradili a tak kolem toho :D co mám vzít asi nějakou deku? :D kartáček na zuby? :D díky :))

    Další informace


  • Příslovečné určení místa, nebo předmět?

    Ahoj, nevím jestli ve větě: K této farmě ji nevázaly žádné povinnosti. je K farmě předmětem, nebo příslovečným určením, předem díky:)

    Další informace


    Jaký plat má obráběč kovů po škole u CNC strojích?

    Životní minimum + 10% :D

    Další informace


    Jaký byl váš největší úspěch na základní škole?

    Co jste největšího dokázali na základní škole?

    Další informace


    Co znamen školní předmět s označenim VZ?

    Nevíte co to je?Přemýšlela jsem jestli to není třeba výchova zdraví.

    Další informace


    Budu opakovat ročník a nová třída bude pokročilá v němčině, zatímco já ji nikdy neměl. Jak se to řeší?

    Zdravím,jsme teď ve čtvrťáku a jsem ještě generace, která měla jen jeden povinný cizí jazyk - všichni samozřejmě měli ANGLIČTINU.Jenomže mám trošku obavy, že bych mohl propadnout a opakovat čtvrťáček ještě jednou.To byl normálně nebyl vůbec problém :D :D :DAle generace, co bude příští škol. rok ve čtvrťáku, tak měli myslím že už od základky němčinu. A pokud ne na základce, tak ti co byli 2014/2015 v prváku na střední , tak tu němčinu stopro měli a mají (to jsou teď třeťáci).A TEĎ MI ŘEKNĚTE... kdybych propadl musel bych mít řádně němčinu v tom čtvrťáku (2017/2018) ...No? A JAK BYCH SE TO DĚLALO? Když umím jen slovíčko [ŠAJZE] a to je vše.To bych přece měl 5... To bych se přece nenaučil ty 3 roky němčiny, co měli ostatní... (ještě k tomu v mat. ročníku :) )Prostě bych jim nestačil...Myslíte, že by škola udělala nějaký individuální plán ???Když je uvolnění z Tělesné výchovy, tak proč by nemohlo být z němčiny?ČISTĚ HYPOTETICKÉ ZAMYŠLENÍ ... NO TAK CO MYSLÍTE?P.(prosím nepište, ať nepropadám a ať se koukám učit, to není cílem diskuze......)už jsme se ptal na zpovednici a nikdo ten dotaz nepochopil, takže trochu ořezaněji:JSEM TEĎ VE ČTVRŤÁKU A NIKDY V ŽIVOTĚ JSEM NEMĚL NĚMČINU, ANI MOJI VRSTEVNÍCI NEMĚLI. KDYBYCH TEĎ PROPADNUL (TŘEBA Z MATIKY-TO JE JEDNO Z ČEHO), TAK BYCH BYL PŘÍŠTÍ ROK ZASE VE ČTVRŤÁKU, ALE S LIDMA, KTEŘÍ MĚLI OD PRVÁKU NĚMČINU (PŘÍŠTÍ ROK UŽ BUDE VE ČTVRŤÁKU NĚMČINA). TAK SE PTÁM, JAK BY SE TO ŘEŠILO, KDYŽ JSEM JI NIKDY NEMĚL.

    Další informace


  • Občas mam pocit že jsem polkl nějaký velký předmět co to může být??? (přitom jsem nic nepolkl.... ani neměl v ústech)

    je to jako kdyby se mi něco v krku propadlo do žaludku

    Další informace