• Je pravda, že ten, kdo je ateista, tak je automaticky považován za lháře, zloděje a vraha? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Je pravda, že ten, kdo je ateista, tak je automaticky považován za lháře, zloděje a vraha?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Je pravda, že ten, kdo je ateista, tak je automaticky považován za lháře, zloděje a vraha?

  • ten kdo to vyrobí to nechce... ten kdo to objednává to nepotřebuje... ten kdo to dostane o tom neví



    Další informace


    Umite prohravat-sachy,karty atd? Umne je to tak,ze to beru tak i tak.



    Další informace


  • Kdyz neco nakoupim na ico, tak si to musim dat automaticky do nakladu?



    Další informace


    Jakmile kreditní kartě ať už platební či debetní vyprší její platnost, tak se automaticky zablokuje její funkčnost?



    Další informace


  • Neznáte western s podobným tématem jako v Tenkrát na západě kdy muž hledá vraha svého bratra nebo otce?

    Pokud nebudeš bazírovat na tom,že hlavním hrdinou musí být nutně muž tak třeba tady ten a href"http://www.csfd.cz/film/7561-rychlejsi-nez-smrt/" rel"nofollow" http://www.csfd.cz/ hellip /a

    Další informace


  • Může ateista věřit v posmrtný život?

    Moje domněnka je, že ateista nevěří v žádné náboženství.Může ale ateista věřit v posmrtný život?

    Další informace


    Kdo je autorem citátu : Kdo umí umí, kdo neumí učí?

    Domnívám se, že jde o upravenou verzi slov G. B. Shawa, jehož slova znám.. Kdo to umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. Stejně Murphy uváděl různá rčení atd., která e týkají chybovosti či selhání člověka. Tato slova jsem neznala - a href"http://citaty.net/murphyho-zakony/" rel"nofollow" http://citaty.net/ hellip /a .„Kdo něco umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. Kdo to neumí učit, ten to řídí.“Doplňuji:Zajímalo mě, kdy G. B. Shaw slova uvedl. Našla jsem v anglickém zdroji. a href"http://www.phrases.org.uk/meanings/176500.html" rel"nofollow" http://www.phrases.org.uk/ hellip /a Kdo může, dělá ten, kdo nemůže, učí:Jde o kritiku učitelské profese. Slova G. B. Shawa souvisejí s jeho filozofickou hrou Člověk a Nadčlověk z r. 1903. Píše o zrození nadčlověka, který by měl takové charakterové vlastnosti, jež jsou důležité pro budoucnost světa Špatný výběr jedince (jakéhosi učitele) může mít vliv na celou společnost..Není jasné, zda jeho slova byla upravena později podle písně Boba Dylana - jen zparchantělej nás učí .Vysvětlení poskytne další S. citát: Mozek blbce (blázna) přetaví filosofii v slabomyslnost, vědu v pověru a umění v puntičkářství. Dá se to pochopit. „Průměrný učitel vypráví. Dobrý učitel vysvětluje. Výborný učitel ukazuje. Nejlepší učitel inspiruje (Ch. F. Browne)Různé citáty o učitelích - kladné i záporné - svědčí o zkušenostech s učiteli.

    Další informace


    Kdo asi tak vymyslel hodiny?Ze prave je ted priklad 12.22 a kdo je jako prvni sestrojil pro lidi?

    Dekuji vam za odpovedi,vrta mi to hlavou,to musela byt chytra hlava.Doplňuji:hodina,minuta,vterina-jak se jenom na to prislo?

    Další informace


    Je to pravda? In vino veritas. Ve víně je pravda.

    IN VINO VERITAS. Domnívám se, že když někdo vypije víno, je uvolněnější, srdečnější a pravdomluvnější.Nebo to platí naopak? Že víno je zrcadlem svědomitosti vinaře, jak chutné víno vyrobí.

    Další informace


  • Doplněk pro otevírání videa z youtube přes odkaz tak aby se v novém panelu otevřelo pauznuté a nespustilo se automaticky

    Dá se něco takového sehnat do prohlížeče?

    Další informace


  • Můžu na zloděje který poblíž mě vykrádá obchod vytasit legálně drženou zbraň?

    jde mi o to jestli člověk který sám není ohrožován může bránit v přepadení nějakému lumpovi nabitou zbraní. je to přestupek nebo mám jít na něho radši s klackem? chci si pořídit zbraň tak kdyby se mi to stalo ať vím :)

    Další informace


    Budu na nástavbovém studiu považován pořád za studenta?

    Jde mi o to, jestli po střední škole si budu dělat ještě nástavbové studium v jiné škole a podnikám jako vedlejší činnost, chci se zeptat jestli stále i na nástavbovém studiu za mě bude stát dále platit sociální a zdravotní pojištění?

    Další informace


  • Znate ten pocit ? Kdyz nas neco stipne , tak se podrbeme a uz to tak nesvedi . Jakpak to ? :-) -iv-

    Doplňuji:WWW ! Na me , prosim , cesky. Chodila jsem do zvlastny skoli. :-(

    Další informace


  • Čeho by se člověk neměl dopustit v reálném životě, aby byl považován alespoň za slušného?

    Čeho by se neměl dopustit slušný člověk ve skutečném životě?poznámka: reálný život jednání člověka doma, v práci/ve škole/mezi přáteli/chování na veřejnosti (úřad, pošta, obchod, lékař apod.)

    Další informace


    Kdo vynalezl padák? Ten, kdo měl myšlenku padáku nebo ten, kdo ho sestrojil/otestoval?

    Mám tu menší dilema, nevím jestli padák spadá pod Da Vinciho, který měl tento nápad, nebo další kteří byli po něm a nápad a různé typy padáků úspěšně testovali. Prosím o uvedení osoby v případě že by vynálezcem nebyl Da Vinci :)

    Další informace


    Je normální, když nedokážu moc dobře rozlišit dobro a zlo, ale jsem většinou považován za dobrého člověka?

    Učitelé ke mě mají dobrý vztah a já k nim také. Považují mě za vzorného žáka, bývalá třídní mě považuje za nejlepšího žáky 1. PPZ a paní asistentka mě považuje za nejlepšího žáka školy. Většina žáků má ke mně lehce kladný vztah. Dále jsem považován za nejméně postiženého autistu ve škole.Moji rodiče mají ke mě také kladný vztah. Můj otec mě považuje za téměř plně zdravého člověka s dobrým intelektem a moje mamka si myslí, že na autistu se chovám velmi dobře.Moji ostatní přátelé mě považují za člověka s duševní poruchou, ale myslí si, že mám dobrý charakter.Většina mých příbuzných mě považuje za úplně zdravého člověka.Pravda je ovšem taková, že v relativně dost situacích nevím, co je správné a co špatné. A nejedná se o extrémní případy jako například, že bych si myslel, že vražda některých lidí je dobrá věc.

    Další informace


  • Když je neúspěch považován za nevyužití šance, může být úspěch považován za zneužití šance?

    Ne, uvažuješ špatně. Opakem slova nevyužití je slovo využití , nikoliv zneužití.

    Další informace


  • Je za důchodce považován i člověk v důchodovém věku, který žádný důchod nepobírá?

    A pokud ne, jak se správně, jedním slovem, nazývá taková osoba?

    Další informace


    Je pravda, že ten, kdo má v dnešní době maturitu, je nic?

    Maturitu má snad každý. Má vůbec maturita v dnešní době nějakou hodnotu? Je ten, kdo ji má, alespoň nějak hodnotný v současné společnosti?

    Další informace


  • Je psychopat automaticky kdokoliv, kdo má duševní poruchu?

    Podle mě lidé s duševní poruchou mají často daleko lepší charakter než má zdravý člověk, ALE mají negativní příznaky v určitých oblastech chování, což ale neříká nic o celkovém morálním stavu jich samotných.Myslíte si, že pouhá přítomnost duševní poruchy je vyčleňuje ze společnosti normálních lidí a hází je do pytle těch nejhorších lidí (kromě zločinců) neboli psychopatů?

    Další informace