• Jak na reklamaci sluchátek Koss Porta Pro, mám-li zákaznický kód? Lze ji vyřídit na počkání? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jak na reklamaci sluchátek Koss Porta Pro, mám-li zákaznický kód? Lze ji vyřídit na počkání?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jak na reklamaci sluchátek Koss Porta Pro, mám-li zákaznický kód? Lze ji vyřídit na počkání?

  • Případná reklamace auta



    Další informace


  • Lze Reklamovat opravu?



    Další informace


    Chemická injektáž - reklamace



    Další informace


  • Reklamace - zapujceni nahradniho zbozi



    Další informace


    Reklamace - vyrizena pozde



    Další informace


    Pepco a reklamace



    Další informace


  • Baterie lumia reklamace



    Další informace


    4 reklamace NOKIA 5530



    Další informace


  • Koss porta pro- Bílé

    a href"http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/599503_273978036044073_1980676578_n.jpg" rel"nofollow" http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net / hellip /a Neví někdo kde sehnat tyto sluchátka? Přesně v této barvě? já se již koukal všude ale nikde nic... Jinak tudle fotku jsem našel na Googlu.

    Další informace


  • Máte zkušenosti s reklamací na alza.cz? Pokud ano, co jste reklamovali a jak reklamace proběhla?

    Ano.Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.Závada se opakovala 3x a nedala se odstranit.Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.Peníze mi byly vráceny do 30 dnů....Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, alebyla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměřvšem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali minovou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatímbez problému asi 3 roky :)

    Další informace


    Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se?

    Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se? Jsou 2 týdny staré. Děkuji Doplňuji: Byly zakoupeny v Sportsdirect v Avion shopping park Ostrava.

    Další informace


  • Sluchátka Koss porta pro



    Další informace


    Reklamace ADATy SH93



    Další informace


    Poraďte ohledně reklamace desky...



    Další informace


    Neuznaná reklamace GK



    Další informace


  • Reklamace Bakalářské práce



    Další informace


    Pokud dam nekomu lhutu na zodpovezeni dopisu 14 dni( ve veci reklamace, jsem ta poskozena ), tak mam pocitat tuto lhutu

    lhutu pr. 10.1. odeslano, tedy 14 dni 24. 1. mam dostat odpoved? I se sobotami a nedelemi, vcetne onoho dne odeslani?Predem mnohokrate dekuji.Doplňuji:30 dni vcetne sobot a nedeli?Jde o to, ze hodlam reklamovat zbozi, ale nikdo se mi na urgence neozyva...Mnohokrate dekuji.Michaela

    Další informace


    Nový občanský zákoník-reklamace



    Další informace


    Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.

    Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informace

    Další informace


    Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace