• Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?

  • Aplikace- vracení peněz



    Další informace


  • Mam pravo na vraceni penez z reklamace?



    Další informace


  • Spor pres Paypal - vraceni penez



    Další informace


    Protokol k vraceni penez z reklamace



    Další informace


  • Oznámení o vyřízení reklamace



    Další informace


    Mám právo na vrácení peněz v záruční době?



    Další informace


    Když posílám mobilní telefon na reklamaci už po 4. tak až příjde tam mám nárok na vrácení peněz nebo už když ho dávám



    Další informace


  • Je vyfocení převodu peněz s popisem účelu dobrý důkaz při půjčení peněz nejbližším příbuzným?



    Další informace


    Jakým způsobem se žádá o vrácení přeplatku na dani?



    Další informace


    Co znamená slovo vyřízení?

    Vyřízení je podstatné jméno odvozené od slove sa Vyřídit.Nevím jak to vysvětlit, tak to použiju ve větě:- Vyřízení všech záležitostí mu netrvalo dlouho.- K vyřízení tohoto dokladu potřebuješ rodný list.Snad pomohlo.

    Další informace


  • Náhrada zboží po dobu vyřízení reklamace, platí to ještě?

    Kdysi mi tu někdo dával odkaz na video kde byly informace, na co všechno má člověk právo při reklamaci a jeden z bodů bylo i to, že po dobu vyřízení reklamace může zákazník žádat o náhradu zboží a prodejce je povinen mu vyhovět, platí to ještě? A jestli jo, tak pod jakým paragrafem se to dá najít, kdyby měl prodejce ňáký kecy?A pak ještě jedna věc, má to nějaký podmínky za jakých okolností musí prodejce vyhovět, a nebo musí vyhovět vždycky? Třeba kdybych si koupil náramek přátelství a ten se páral, tak při podání reklamace mi musí prodejce poskytnout na 30 dní zdarma náhradní náramek přátelství?

    Další informace


  • Vrácení peněz z nákupu digitálního zboží



    Další informace


    Vraceni penez za nechtene woknousy



    Další informace


    Doba vyřízení reklamace v autorizovaném servisu?



    Další informace


  • Vyřízení reklamace

    Ahoj všem ,chci se zeptat: 30 dnu ze zakona na vyřízení reklamace...jedná se o 30 pracovních dnů nebo kalendářních?Díky za info -)Doplňuji:ok,myslel jsem si to,jenom jsem to chtel mit potvrzeno.Díky moc -)

    Další informace


    Vrácení peněz za náramek

    Dobrý den, mám malý obchůdek s dásmským oblečením,kde prodávám i dřevěné náramky, před dvouma dnama tady byla paní,koupila si náramek ( 110,-kč) dneska přišla, že jí náramek padá z ruky, jestli by se dal vyměnit, zkoušela jiné seděli, jen se jí třeba nelíbil odstín, nebo tvar. Po 10minutách mi řekli jestli jí můžu vrátit peníze, řekla jsem že nemůžu, že si může vybrat jakýkoliv jiný, nebo vyměnit třeba za naušnice. Paní na mě vyjela, že jsem hrozný obchodník. že podle zákona je že jí peníze musím vrátit, když se jí to nelíbi, že všude jinde to tak je - lhuta prej 30 dní..Peníze jsem jí vrátila po 5 minutovém rozhovoru, kdy na mě paní ječela, a urážela.Doplňuji:Chtěla jsem se zeptat, jak to teda je?

    Další informace


    Reklamace - vrácení poštovného



    Další informace


    Po jaké době mohu žádat o vrácení peněz?

    Dobrý den, reklamoval jsem netbook a doufám že Asus nestihne reklamaci vyřídit do 30ti dnů.... otázka je kdy mohu jít do prodejny říct že chci vrátit za netbook peníze....vím že do 30ti dnů, ale mohu tam jít již ten 30tý? nebo až třicátýprvní den? a počítá se do toho den kdy jsem notebook dal reklamovat?

    Další informace


    Musim dodrzet dvoumesicni vypovedni lhutu?

    Zdravim. Prosim o radu. Existuje nejaka klicka nebo neco jineho, abych nemusel drzet dvou. lhutu? Zamestnavatel mi brani a mam mnohem lepsi nabidku.Dekuji za radu

    Další informace


  • Můžu požadovat vrácení peněz z permanentky v soláriu?

    Vloňském roce jsem si zakoupila pemanentku do solária. Teď jsem opět po dlouhé době solárium navštívila a zjistila jsem, že mi to v zimním období nedělá dobře. Permanentka platí do konce března. Můžu nyní požádat o vrácení zbylých peněz?

    Další informace