Matika=Bléé xD - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Matika=Bléé xD. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
ách tá matikaDalší informace |
Matika-odvozeni.Další informace |
ÁCH tá matika :/Zapište výrazem : polovina xčíslo pětkrát menší než yčíslo o 9 menší než zsoučet druhých mocnin čísel a, 3druhá mocnina rozdílu čísel x, 3vinařský závod dodal na domácí trh 8/15 z celkového vyrobeného množství vína,2/7 zbytku prodal do zahraničí.kolik procent mají ještě na skladě?děkůjí moc))Další informace |
matika příkladStrany obdélníku jsou v poměru 3 : 4. Obvod tohoto obdélníku je 28 cm. Délka úhlopříčky je _____.Další informace |
Škola kde není potřeba matika ?Ahoj, jsem v 8. třídě takže pomalu se chystám na vybírání povolání a další školy, ale mám problém a tím je matika. Matiku nechápu a celkově mi nejde. Je nějaká škola, kde matematika není potřeba ? (Jestli ano, prosím link na stránku školy nebo aspoň název) ideální by byl intr ... Děkuju za pomoc :)Doplňuji:* pokud možno...né uměleckáDalší informace |
Zas ta matikaDalší informace |
Stavebka, nebo gympl J. K. Tyla (oboje v HK)? Jaký máte názor na tyto školy?Baví mě matika a nejde mi moc ajina.Další informace |
Proč tolika lidem nejde matika, fyzika a chemie?Osobně si myslím, že (když vynecháme jistou lenost či slabší inteligenci) jde většinou o neschopnost představit si za konkrétním vzorečkem praktický význam. Matika a fyzika u mě bývaly většinou v pohodě, právě jakmile jsem si dokázal představit skutečný význam toho, co jsme se učili. S chemií jsem na tom byl hůř.Často se učí způsobem: Opište si tyhle vzorečky pro XXX, zítra si na to dáme písemku. Ale výkladem praktických důsledků se často nikdo nezabývá. Myslím, že spoustu lidí, kteří mají s těmito předměty problémy, by stačilo nakopnout aby pochopili něco, co jim dělá potíže, a dál už by se to rozjelo skoro samo.Další informace |
Procenta matikaDalší informace |
Procenta - matikaDalší informace |
Nechápu tyto příklady, kde se co bere? Matika2x lomeno x na druhou se rovná 2x lomeno x.x a to se rovná 2 lomeno xPodmínky ( x se nesmí rovnat nule)! Nechápu kde se vzali ty podmínky, vím jak se to počítá, ale jestli jsme to vzali z konečného výsledku a nebo ze zadání?A proč je v tom výsledku x.x ?! je tam sice x na druhou a asi se to má rozložit na x.x ale moc to nechápu! Proč to nenechám na x na druhou a proč zrovna x.x A pak se to zkrátí to už vím jak na to a jak poznám, že už je to konečný výsledek a vím, že už se tam nic nemá dělat?DĚKUJI ZA ODPOVĚDIDalší informace |
Na ktere stredni neni zas az tak tezka matikaDalší informace |
Matika=Bléé xDPoradíte mi prosím s tymto příkladem? já chyběla tak nevím jak se to dělá )Určete skutečné rozměry součástky tvaru obdelníku, když má rozměry 60mm a 36mm v měřítku a) 1:10 b) 3:1 c) 1:5 d) 1:75 e) 1:1.Poradíte mi prosíím? :/Další informace |
Matika- zlomkyDalší informace |
Matika- rovniceDalší informace |
Matika, helpDalší informace |
Matika stereometrieDalší informace |
Matika :-/ ... prosím aspoň postup :)1.) Jsou-li n přirozená čísla, proveďte: 2 na n-tou krát 2 na n-tou plus jedna krát 2 na n-tou plus dva2.) zjednodušte: x na 2/3 krát y na 3ú4 krát z na -5/6 krát (x.y.z) na 1/123.) zjednodušte: a na 1+ odmocnina ze 2 krát a na 1- odmocnina ze 24.) pro každé a je větší nebo rovná se R je odmocnina z a na druhou rovná se absolutní hodnota a ........ na základě tohoto tvrzení řešte : (3x-1) na druhou49Další informace |
MatikaDalší informace |
Lomené algebraické výrazy - MATIKAProsím, poraďte mi s tímto příkladem:3/(2c-4) - (c+2)/(3c^2-6c). / znamená zlomková čára.Děkuji vám předem za odpověďDalší informace |
|