Matika na obchodce - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Matika na obchodce. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
ách tá matikaDalší informace |
Zkouška matikaDalší informace |
Myslíte si, že je těžší Fyzika než Matika na střední škole?Další informace |
ÁCH tá matika :/Zapište výrazem : polovina xčíslo pětkrát menší než yčíslo o 9 menší než zsoučet druhých mocnin čísel a, 3druhá mocnina rozdílu čísel x, 3vinařský závod dodal na domácí trh 8/15 z celkového vyrobeného množství vína,2/7 zbytku prodal do zahraničí.kolik procent mají ještě na skladě?děkůjí moc))Další informace |
Zase Matika :/Standa si složil 7 shodných útvarů, každý slepený z 8 stejných šedých krychličeko hraně 1 cm tak jako na obrázku.Potom všechny ponořil do bílé barvy a následně každý z útvaru rozebral na původních 8 dílů, které tak měly některé stěny šedé a jiné bílé. Přidal k nim ještě 8 nových krychliček, jež byly stejné jako ostatní, akorát celé bílé. Ze všech kostek dohromady poskládal jednu velkou krychli a snažil se přitom, aby co největší část povrchu vzniklé krychle byla šedá.Kolik cm2povrchu bude jistě bílých?Nápověda. Nejdřív zjistěte, kolik kterých krychliček má Standa před vlastním skládáním k dispozici.Doplňuji:kostka a href"http://www.zaci.estranky.cz/clanky/matematika/soutezni-ukol-mo -priklad-cislo-2.html" rel"nofollow" http://www.zaci.estranky.cz/ hellip /aDalší informace |
Matika objem :DV papírové krabičce tvaru čtyřbokého hranolu s vnitřními rozměry 6cm, 3 cm a 1 dm je lahvička obsahující 60 ml parfému. V jakém poměru jsou objemy parfému a krabičky?můžete mi prosím někdo vysvětlit jak se to počítá?Další informace |
Škola kde není potřeba matika ?Ahoj, jsem v 8. třídě takže pomalu se chystám na vybírání povolání a další školy, ale mám problém a tím je matika. Matiku nechápu a celkově mi nejde. Je nějaká škola, kde matematika není potřeba ? (Jestli ano, prosím link na stránku školy nebo aspoň název) ideální by byl intr ... Děkuju za pomoc :)Doplňuji:* pokud možno...né uměleckáDalší informace |
Zas ta matikaDalší informace |
Proč tolika lidem nejde matika, fyzika a chemie?Osobně si myslím, že (když vynecháme jistou lenost či slabší inteligenci) jde většinou o neschopnost představit si za konkrétním vzorečkem praktický význam. Matika a fyzika u mě bývaly většinou v pohodě, právě jakmile jsem si dokázal představit skutečný význam toho, co jsme se učili. S chemií jsem na tom byl hůř.Často se učí způsobem: Opište si tyhle vzorečky pro XXX, zítra si na to dáme písemku. Ale výkladem praktických důsledků se často nikdo nezabývá. Myslím, že spoustu lidí, kteří mají s těmito předměty problémy, by stačilo nakopnout aby pochopili něco, co jim dělá potíže, a dál už by se to rozjelo skoro samo.Další informace |
Procenta - matikaDalší informace |
Pomoc prosíím =>MatikáPotřebuju s dvouma příkladkama pomoct!:)S kterýma si nevím radyBude to napsané slovy, jinak to nejde :Dtakže 1) Druhá odmocnina a za tou odmocninou je jedna devíti šestnáctina mínus jedna ???Děkuji moc. A prosím napište, proč to tak je:)Doplňuji:Juddh: Ano 9 lomeno šestnácti :)KDYŽ NAPÍŠU TŘEBA DEVÁTÁ ŠESTNÁCTINA , TAK TO ZNAMENÁ JAKO TO LOMENO ( TA LOMENNÁ ČÁRA :D):)Další informace |
Nechápu tyto příklady, kde se co bere? Matika2x lomeno x na druhou se rovná 2x lomeno x.x a to se rovná 2 lomeno xPodmínky ( x se nesmí rovnat nule)! Nechápu kde se vzali ty podmínky, vím jak se to počítá, ale jestli jsme to vzali z konečného výsledku a nebo ze zadání?A proč je v tom výsledku x.x ?! je tam sice x na druhou a asi se to má rozložit na x.x ale moc to nechápu! Proč to nenechám na x na druhou a proč zrovna x.x A pak se to zkrátí to už vím jak na to a jak poznám, že už je to konečný výsledek a vím, že už se tam nic nemá dělat?DĚKUJI ZA ODPOVĚDIDalší informace |
Na ktere stredni neni zas az tak tezka matikaDalší informace |
Matika=Bléé xDPoradíte mi prosím s tymto příkladem? já chyběla tak nevím jak se to dělá )Určete skutečné rozměry součástky tvaru obdelníku, když má rozměry 60mm a 36mm v měřítku a) 1:10 b) 3:1 c) 1:5 d) 1:75 e) 1:1.Poradíte mi prosíím? :/Další informace |
Matika- zlomkyDalší informace |
Matika na obchodceDalší informace |
Matika faktorialyDalší informace |
Matika Help MEDalší informace |
Lomené algebraické výrazy - MATIKAProsím, poraďte mi s tímto příkladem:3/(2c-4) - (c+2)/(3c^2-6c). / znamená zlomková čára.Děkuji vám předem za odpověďDalší informace |
Dělají se rozbory vět na střední škole-Obchodce/Gymplu ?Měly by se dělat, protože syntax je součástí mluvnice a je zahrnutý v osnovách.Další informace |
|