• Může být žák, který má trojku z chování, dobrým člověkem? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Může být žák, který má trojku z chování, dobrým člověkem?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Může být žák, který má trojku z chování, dobrým člověkem?

  • Typ bankovního účtu s dobrým úrokem



    Další informace


    Pookud může být elektronická cigareta-nikotin, může být i el. joint?? teoreticky v tom problém nevidím



    Další informace


    Evoluční model má prý nedostatky. Je chybějící článek mezi opicí a moderním člověkem v bulváru?



    Další informace


  • Jaký telefon s dobrým foťákem koupit za cenu kolem 8 tisíc Kč?



    Další informace


  • jak být dobrým obchodníkem na csgo



    Další informace


  • Může být člověk džentlmen a zároveň být velmi zlým člověkem? Znáte nějakého takového člověka?

    Mě napadá jen Adolf Hitler. Tento nacistický vůdce byl nekuřák, nepil alkoholické nápoje, choval se galantně k dámám, byl to vegetarián, ale zabil několik miliónů lidí.Znáte nějaké jiné příklady?

    Další informace


    Je stejný rozdíl mezi Bohem a člověkem jako mezi člověkem a zvířetem - otázka pro věřící (myslím postavení)?

    Pokud Bůh čistě hypoteticky existuje, pak je tento rozdíl propastně rozdílný. Zásadní biologický či psychologický rozdíl mezi člověkem a zvířetem ale pořád hledám. Lišíme se opravdu jen v drobných detailech (inteligence), které nám pomohly vybudovat a objevit věci, které zvířata nedokázala. Objevování vesmíru, digitální technologie, a další.Člověk není a nikdy nebyl zvířatům nadřazen. Lišíme se pár věcmi, ale jinak jsme úplně stejní. Vědci už bylo mnohokrát dokázáno, že to, co dělá člověka člověkem bylo prokázáno i u zvířat. Ať už jde o to, že poznáme svůj odraz v zrcadle (tuto schopnost mají i leckteří primáti, krkavcovití nebo delfíni), máme touhou zkoumat a objevovat (kdybych našla jedno nádherné video, hned bych připojila - velký primát zkoumal housenku a pak ji vrátil na původní místo, bylo zcela jasné, že nad ní přemýšlel), máme emoce a sny (majitelé psů si jistě vybaví, jak jejich zvířata projevují radost a jak sebou ve spánku při noční můře škubou), nebo pracujeme s nástroji (to umí opět i krkavcovití, ostatní primáti a další zvířata). Doporučuji mimochodem tohle skvělé video: a href"https://www.stream.cz/slavnedny/10011262-den-kdy-jane-goodallova-zahajila-svuj-vyzkum-simpanzu-14-cervenec " rel"nofollow" https://www.stream.cz/ hellip /a !.Je tedy mezi námi a ostatními zvířaty nějaký zásadní rozdíl? Já myslím, že hlavně štěstí a souhra různých okolností, který náš rozvoj odstartovala.

    Další informace


    Co dělat s nevychovaným člověkem který je zlý?

    Nepřistupovat na jeho hru. On pak začne své ktivity směrovat jinam.

    Další informace


  • Tichá počítačová skříň s dobrým airflow



    Další informace


  • Pokud jednatel společnosti nehradí zák. pojistné a ve firmě má prokuristu, kdo bude na vině?Děkuji

    Vůči OSSZ resp. zdravotním pojišťovnám je určitě odpovědný statutární zástupce firmy.Zálaží pak na smlouvě, kterou tento statutár uzavřel s fyzickou osobou, která zástává funkci prokuristy a na možnosti uplatnit náhradu škody, která firmě vznikla tím, že muselo být kromě dlužného pojistného (což není škoda) uhrazeno i nejspíš tučné penále, vůči této fyzické osobě.Pokud smlouva neexistuje nebo žádné takovéto vymezení odpovědnosti ve smlouvě není uvedeno, tak bude velmi problematické dokázat, že zmiňovaná škoda je v odpovědnosti prokuristy.Ona totiž žádná obecná odpovědnost prokuristy za neuskutečněné úkony či jiné povinnosti podnikatele, ze zákona nevyplývá...(§ 14 obchodního zákoníku)

    Další informace


    Jak to vypadá s rozdělením spol. dědictví(RD) podle zák. mezi vdovou s 1 vlastním nezlet. dítětem a 3 nevl. zlet. dětmi?

    Pokud není závěť, tak dědictví ze zákona postupuje podle skupin. V 1. je manžel a děti. Děti dědí pouze vlastní (zůstavitele), takže pokud upřesníte přesné vztahy zletilých a nezletilých dětí, odpovím.

    Další informace


    Jak dlouho musí žák přijít po zvonění aby to byla neomluvená hodina?

    1. hodinu - do jakého času může přijít a říct, že zaspal dokud to bude neomluvená hodina?

    Další informace


  • Stává se vám často, že nějaký čin děláte s dobrým úmyslem, ale výsledek je záporný?

    dodatečná otázka: V kolika procentech případů (zhruba) se vám vaše dobré úmysly nevyplatí?

    Další informace


    Jsou některé vzdálené objekty ve vesmíru dobrým příkladem toho, že vidíme něco, co neexistuje?

    Například již vyhaslé hvězdy ap.

    Další informace


  • Proč se žák může přihlásit pouze na dvě SŠ? Proč ne alespoň na tři?

    Dřív byla jedna, radši si nestěžuj :)Taky mě to štve, ale .. momentálně jsem za to dokonce i ráda, když byl u mě problém s jednou :)

    Další informace


    Kdyz mam daný zapisovy lístek na gymnázium a ted v 2, pol. Devitky mam dostat 2 z chování. Muže se stát, ze me nevezmou?

    Že by tě nevzali je velmi nepravděpodobné (z takové dvojky ´se nestřílí´) - ale pokud budeš v tomto trendu pokračovat, můžou tě zase brzy vyhodit...-)Co´s provedl?

    Další informace


    Jak rozumíte tomuto: ŽÁK NENÍ NÁDOBA, KTERÁ SE MÁ NAPLNIT, ALE POCHODEŇ, KTERÁ SE MÁ ZAPÁLIT?

    I když je to starověké moudro , mělo by platit i v současnosti.Vypovídá o tom že učitelé by neměli žákům sdělovat jen informace, aby fungovali jako automaty a reprodukoval jen to,, co jim učitel řekl. Ale je třeba, aby se žáci uměli ptát, řešit problémy, byli zvídaví, své informace dokázali využít a rozšiřovali si je.Tedy učitel by neměl jen mluvit ke studentům, ale komunikovat s nimi - nikoliv vést monolog, ale dialog. Podnítit zájem studentů o získání či rozšíření další vědění.Do nádoby se něco nalije, nasype, přeneseně se naplní vědomostmi, ale tím to končí. Na rozdíl od pochodně, která zapálená svítí na cestu nejen skutečnou, ale i obraznou - motivuje žáky k aktivní uživání nejen toho, co znají, ale stále jít dál...

    Další informace


  • Co se ve skutečnosti děje s člověkem, který je navenek stoprocentně odolný vůči účinkům alkoholu?

    Když jsem ho viděl v akci , nestačil jsem zírat: pivo, víno, slivovice, všechno míchal dohromady a nebylo to na něm absolutně znát. Když někdo tímhle způsobem postrádá jakýsi strop , není to spíše ke škodě? Není předem odsouzen k cirhóze jater? Máte tušení, co se ve skutečnosti děje v jeho těle?

    Další informace


    Co se stane s člověkem, který má dilatační kardiomyopatii, a stále pije?

    Co se stane s člověkem, který má dilatační kardiomyopatii, a stále pije?

    Další informace


    Co se stane s člověkem, který bude mít k jídlu pouze syrové maso ?

    Původní otázku jsem smazal, špatně jsem se zeptal.Čerpáno z dokumentu o genetice na TV Prima ZOOM.Takový člověk zemře hlady!!! Během evoluce přišli lidé o gen, který vytvářel enzymy umožňující trávit syrové maso. Stalo se to tím, že si lidé začali maso tepelně zpracovávat. Gecco velice zajímavý pořad.

    Další informace