Náhrada setrvačníku - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Náhrada setrvačníku. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Náhrada setrvačníkuDalší informace |
Existuje náhrada drátěných houbiček napuštěných citrónovým mýdlem sloužících k čištění špinavých hrnců a dřezů?Další informace |
Náhrada za samsung s5620 monteDalší informace |
Nahrada za tranzistorDalší informace |
Vzdialeny pristup - nahrada za logmeinDalší informace |
Starší PC - náhrada HDD za SSDDalší informace |
Plnohodnotná náhrada Exelu (xls soubor) pro UbuntuDalší informace |
PSP - Paint Shop Pro - nahradaDalší informace |
Náhrada za windows media centerDalší informace |
Náhrada za Radeon HD 3650Další informace |
Náhrada protokolu tcp/ipDalší informace |
Náhrada grafické kartyDalší informace |
Náhrada dotykového peraDalší informace |
Náhrada MaxthonuDalší informace |
Nahrada za MS ProjectDalší informace |
Freeware náhrada za Acronis produktyDalší informace |
Kdyz jsem na neschopence dlouhodobě, bude mi vyplacena náhrada mzdy, i pokud něco provedu a pujdu do vězení?Treba mam pred sebou rok trvajici lecbu nejake nemoci, mam neschopenku a neco provedu. Treba nahraju nejaky film na ulozto a podminka, kterou mam, se mi zmeni na ostry trest na pul roku ve vezeni. Treba. Vykonu trestu schopny. Z prace me automaticky vyhodí, nebo se s zamestnavatelem ani moc nemusím bavit a nevyhodí me, protoze jsem na neschopence a odsedím si trest v klidu ?Další informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
Náhrada škvárového násypu v podlazeDalší informace |
Centrální vysavač - náhrada potrubíDalší informace |
|