• Můžu být neklasifikován z předmětu i přes dostatečný počet známek? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Můžu být neklasifikován z předmětu i přes dostatečný počet známek?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Můžu být neklasifikován z předmětu i přes dostatečný počet známek?

  • Propadam z duvodu absence a spatnych znamek



    Další informace


    Pokud by si státy rozdělily spravedlivě počet lidí, byla by i tak země přemnožená?



    Další informace


    Je olizování poštovních známek na rubové straně nezdravé?



    Další informace


    Hodnota znamek?



    Další informace


  • Platnost dalnicnich znamek



    Další informace


  • Když jsou počtem hvezdiček označena kvalita a vybavenost hotelů, existuje hvězdičkováním i pro rodinné domky ?



    Další informace


  • Jak je to s EET a počtem transakcí?



    Další informace


  • V jakých bitvách přežilo na vítězně opravdu jen málo vojáků v poměru s původním počtem?

    Třeba že by z 80000 zbylo jen 1500.

    Další informace


    Které je město s největším počtem bankovním loupeží na světě?

    Obecně státy.Kalifornie zaznamenala největší počet bankovních loupeží (805) následovaná Texasem (464), Ohiem (263) a Floridou (243).Severní Dakota měla nejlepší rekord v bankovních loupežích s dvěma, Wyoming se objevil na druhém místo se třemi, následoval jih - Dakota a Vermont, každý se čtyřmi hlášenými bankovními loupežemi. a href"https://www.csmonitor.com/USA/Justice/2011/0405/Which-state-has-the-most-bank-robberies-FBI-releases-its-annual-report" rel"nofollow" https://www.csmonitor.com/ hellip /a I když jsou údaje starší, bylo to San Francisko, (227 loupeží ) , které vystřídalo Los Angeles. Tam bylo během jednoho dne vyloupeno 28 bank. a href"http://www.latinpost.com/articles/9324/20140322/los-angeles-california-longer-bank-robbery-capital-world-fbi-surprised.htm" rel"nofollow" http://www.latinpost.com/ hellip /a Bankovních loupeží ubývá kvůli zabezpečení.

    Další informace


  • Čau když chci poslat mé nejlepší kamarádce knihu do mexika kolik známek musím koupit nebo stačí jedna znamka.

    Dojdi s tím na poštu a řekni, že to chceš letecky nebo to polave dva měsíce a ještě je riziko, že se to utopí nebo ztratí.Já jsem takhle do Austrálie posílala balíčky okolo 1kg za 50 - 60Kč

    Další informace


  • Problém s počtem spuštěných programů

    Když se přihlásím na svůj účet na počítači spustím například jeden internetový prohlížeč poté dám přepnout uživatele a po přepnutí mi to ukazuje že mám 2 spuštěné programy. Zkoušela jsem správce úloh ale tam je také spuštěn jen jeden program a při odhlášení mi to ten záhadný program navíc ukončuje. Jeden z těch záhadných programů se jmenoval asi takto: soffice.bin. Ptám se jak se toho zbavit?

    Další informace


    Můžu mít v PC 2 různé RAMky, ale se stenou frekvencí a stejným počtem pinů?



    Další informace


  • Který jazyk má abecedu s nejmenším počtem znaků?

    Angličtina má 26 znaků, řečtina 24, arabština 28, hebrejština 22 znaků. Jsou nějaké jazyky, které mají méně než 20 znaků? Děkuji.

    Další informace


  • FILATELIE- Jaká je hodnota 30 let starých známek z celého světa??

    Při nedávném úklidu mamka našla její staré dopisy a pohlednice z dětství. Napadlo nás, že by jsme mohli sundat známky a zkusit prodat nějakému filatelistovi. Ale nemáme vůbec tušení kde a za kolik je zkusit prodat. Jedná se o známky z ČSSR, SSSR, NDR, Kanady, Maďarska, Bulharska... Asi 30 let staré. Máte někdo zkušenost?

    Další informace


  • jaký je rozdíl co se týče známek mezi (hlavně) 2+ 1- a 1-2?

    Ve škole jsem dostala známky. Někdo má 1-2,někdo zase 2+ zajímá mě jestli je mezi tím nějaký rozdíl?

    Další informace


    Prumer znamek u prijimacek



    Další informace


    Poslali vás někdy za školení docházky zpět do lavice s plným počtem?

    Myšleno samozřejmě ironicky - s pětkou. Mně se to stalo jedinkrát - v primě na gymnáziu ze zeměpisu, byl jsem čistý jak tabula rasa .Nyní z pozice učitele si tak říkám, dostat coby žák pětku není v podstatě žádná tragédie - to se opraví. Kdyby však přišel nepřipraven učitel, to by byla teprve tragédie ... už jsem několikrát takhle učil z voleje a měl jsem co dělat, aby to nepoznali.Doplňuji:*za školní docházky

    Další informace


    Pokud dělám zkoušky kvůli neklasifikaci a z mých dosavadních známek mi vychází 3ka, musím to umět na výbornou?

    Záleží na členech komise. Když jste neklasifikovaný, tak by se dřívější známky neměly počítat. Ale jen výsledek nové zkoušky.Samozřejmě zkoušející může přihlédnout, je to individuální. Nemáte známku, jste zkoušený z učiva třeba za 2. pol. Za tyto znalosti známku dostatnete.Doplňuji:Promiňte, jste dívka. Špatně jsem četla profil.

    Další informace


    Jsou učitelé na ZŠ limitováni maximálním počtem testů za den?

    zdravim nevite kolik je maximalni pocet testu za den? Nejsou ucitele limitovani nejakym zakonem?

    Další informace


    Jaký je váš názor na školní systém známek? Myslíte, že děti motivuje nebo naopak?

    Je konec školního roku, děti dostali vysvědčení. Někteří se známkami, jiní se slovním hodnocením, další mají známky i slovní hodnocení.Je pravda, že čísla na vysvědčení nejsou opravdovým obrazem vědomostí žáka. Často se stává, že jedničkáří se v životě tolik neuplatní jako ti, kteří byli nadaní, ale učení je třeba nebavilo.. Ne každá jednička je jednička atd. Pro soutěživé typy jsou ale jedničky jakousi nejvyšší metou.Když se podíváme na známkování:Je tradiční, přehledné a všem srozumitelné. Jedničky na vysvědčení podporují výkon, stejně jako pětky často motivují k lepšímu výkonu.Bohužel , některé děti se učí jen kvůli známkám, nikoliv kvůli tomu, aby se něco dověděly.Mít pěkné známky vede často k podvádění, známka hodnotí výkon, ale nevysvětlí, proč to či ono dítě umí nebo neumí, .Při přijímání na střední školu jsou známky určitým kritériem.Špatné známky stresují a mohou vést k rivalitě, porovnávání, urážkám atd. Záleží také na výchově a na tom, jak rodiče své děti vidí.Bohužel či boíhudík? Zatím stále převažuje známkování nad slovním hodnocením.Pro některé rodiče je nesrozumitelné - jsou zvyklí na čísla, takže někdy těžko odhadují, pro učitele náročné jednak časově, jednak je třeba se jasně stylisticky vyjadřovat, nebýt ironický atd. .Ale na druhé straně slovní hodnocení řekne rodičlm i dětem, v čem dítě je dobré, kde se může zlepšit., omezuje soupeření, hodnocení se dá formulovat pozitivně, takže děti motivuje atd..Vysvědčení straší děti , někdy i rodiče už 240 let. Pravi

    Další informace