• Nekvalitní práce řemeslníka a reklamace - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Nekvalitní práce řemeslníka a reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Nekvalitní práce řemeslníka a reklamace

  • Barva a tvar korunky nesedí-reklamace?



    Další informace


  • Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu Britex



    Další informace


    Dobrý den prosilá by kontak na soudni znalce ktery posuzuje mobilni reklamace děkuju



    Další informace


  • Neuznaná reklamace, ač závada je stále.



    Další informace


    Mám napsat reklamaci na Wish.com česky, nebo anglicky?

    Zdravím,chtěla jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s reklamací na portálu wish.com. Našla jsem, kde zboží reklamovat, ale nevím, zda jim mám napsat česky, nebo anglicky. Máte někdo zkušenosti? Jde o zboží za pár korun, ale objednávala jsem ho kamarádce a přišlo poškozené (nejspíše vinou přepravy - tvrzené sklo na mobil) a chtěla by ho vyměnit.Díky za každou radu :)

    Další informace


    Je možná reklamace?

    Když se mi utrhne drát co jde ze sluchátek (3,5mm jack), je možná reklamace?Uznají reklamaci?Jde o sluchátka Razer Kraken Neon Green

    Další informace


    Jak v praxi probíhá reklamace bot, které člověk koupí v akci?

    Pokud dejme stály boty 1500 Kč v akci a byly zakoupeny zákazníkem, ovšem v záruční době došlo k poškození, tak lze vyměnit boty, i když třeba momentálně stojí 2000 Kč? Nebo zákazník musí doplácet 500 Kč? Jak to funguje prosím?

    Další informace


    Bude uznána reklamace notebooku ?

    Problem je v těch kloubech jak se ohýbá obrazovka. Špatně se otevírá a zavírá. Jde mi o to, jestli mi to uznají na reklamaci. Notebook je rok starý.

    Další informace


  • HTC Sensation spatny fotak/reklamace



    Další informace


    Externí disk - reklamace



    Další informace


  • reklamace provedene prace na vozidle



    Další informace


    Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?

    Pokud byla reklamace uznaná a telefon nejde opravit, pak jsou 2 základní možnosti: výměna za nový telefon, odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).

    Další informace


    Pokud dam nekomu lhutu na zodpovezeni dopisu 14 dni( ve veci reklamace, jsem ta poskozena ), tak mam pocitat tuto lhutu

    lhutu pr. 10.1. odeslano, tedy 14 dni 24. 1. mam dostat odpoved? I se sobotami a nedelemi, vcetne onoho dne odeslani?Predem mnohokrate dekuji.Doplňuji:30 dni vcetne sobot a nedeli?Jde o to, ze hodlam reklamovat zbozi, ale nikdo se mi na urgence neozyva...Mnohokrate dekuji.Michaela

    Další informace


    Nepřišel mi notebook z reklamace do 30 dnů, na co mám nárok?

    Dnes je to 30. den od doby, kdy jsem dal na reklamaci můj notebook. Říkali, že se ozvou na mé telefonní číslo, až přijde, neozvali se ještě. Na co mám tedy od zítřka nárok?

    Další informace


    Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?

    Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.

    Další informace


    Jaké jsou zákonné důvody zamítnutí reklamace?

    Řeším jednu reklamaci na boty (Mustang). Boty jsou v záruce, praskla podrážka (podešev), krom toho se začala loupat i umělá kůže, z které jsou vyrobeny. V krámě to sepsali a následně zamítli s tím, že jsem boty nosil, i když měly závadu (boty fakt denně nekontroluji). Navíc jsem to loupání kůže neřešil, nějak zvlášť mi to nevadilo, ale když mi začalo téct do bot, tak to už bylo i na mě moc. A oni se teď točí na tom, že tam je víc závad, přitom spolu nijak nesouvisí a já to olupování kůže zkrátka neřešil. V podstatě by mi stačilo, kdyby mi vyměnili ty prasklé podešve. Prý je to tak dle občanského zákoníku. Přijde mi to, jako kdybych si koupil nové auto, loupal se na něm lak, to by mi nevadilo, následně se pos*al motor a v servise mi řekli, že to nemůžou uznat tu reklamaci motoru, že mám oloupaný lak. :-)Můžete mi někdo poradit, jak to tedy je? Díky.

    Další informace


    Jak se řeší reklamace podle obch. podmínek platných v době nákupu nebo v době poslední reklamace?

    Změnily se několikrát.Také, protože jsem kupovala zboží na firmu, bylo mi sděleno, že se záruka neprodlužuje o dobu, kdy byl výrobek v servisu.Máte někdo zkušenosti? Jedná se o nákup v KASA.cz.Díky.

    Další informace


    Jak se bude řešit reklamace příští rok?



    Další informace


    3 reklamace klávesnice u notebooku...

    Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?

    Další informace


  • Problemy s klouby u psa-nekvalitni vrh?



    Další informace