• Noťas od HP (Reklamace) - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Noťas od HP (Reklamace). Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Noťas od HP (Reklamace)

  • Proč můj notas píše, že je připojený k WI-FI, ale Internet, Skype, atd. nefungují ?



    Další informace


  • Jak se reklamuje zboží na splátky?



    Další informace


  • Notas mi nenačítá CD-ROM ? Co s tím mám dělat ?

    Doplňuji:Není poškrábané ani zlomené

    Další informace


  • Mám právo na vrácení peněz ? (reklamace)

    Pokud uběhne 30 denní lhůta od převzetí zboží na reklamaci, ale zároveň předmětu není(nebude) uznána reklamace.

    Další informace


    Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se?

    Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se? Jsou 2 týdny staré. Děkuji Doplňuji: Byly zakoupeny v Sportsdirect v Avion shopping park Ostrava.

    Další informace


    Byla vám při koupi výrobku nabídnuta rychlá reklamace za stovku?

    Stalo se mi dneska v Datartu.Kupovala jsem tam elektrický zastřihovač vlasů, cena - něco kolem třinácti set. U pokladny mi nabídli , že když si k prodejní ceně připlatím ještě 99,- Kč budu ve výhodě , pokud bych potřebovala výrobek reklamovat. Jakmile bude mít poruchu, okamžitě(!) mi ho vymění.Ohradila jsem se, že v případě reklamace mám přece účtenku a záruku, a oni mi jsou povinni výrobek vyměnit tak jako tak. To prý ano, ale může to trvat... Pobaveně jsem se zeptala, jestli to nabízejí i u výrobků, které stojí třeba stovku (např. kabel k nabíječce na telefon). Prý ano! U všech.Setkali jste se už s podobnou nabídkou ?

    Další informace


    Budu něco platit za uskladnění reklamovaného zboží u Alzy?

    Zdravím, chci se zeptat, zda budu platit neco za uskladnění reklamovaného zboží. Zboží na reklamaci jsem předal 18. 7., zpráva, že reklamace byla vyřízena, mně přišla 3. 8. a mam v plánu si to vyzvednout až 26. 8. Dřív mi to bohužel nevychází. Tak se vás chci zeptat, zda budu platit a kolik asi. Protože mě teď vystrašili známí. Budu rád za info.

    Další informace


    Bude uznána reklamace notebooku ?

    Problem je v těch kloubech jak se ohýbá obrazovka. Špatně se otevírá a zavírá. Jde mi o to, jestli mi to uznají na reklamaci. Notebook je rok starý.

    Další informace


  • notas z ktory rychlo nacita data ulozene na cd dvd?



    Další informace


    notas x5dij



    Další informace


    nenastartuje mi noťas



    Další informace


    OT -reklamace Tmobile



    Další informace


    Nwm jestli koupit tento notas?( pouzena hry)



    Další informace


    Nelze rozjet notas



    Další informace


    Mám noťas s Widows Home Premium a sháním funkční player pro filmy Mp4 nebo aspoň kodeky

    Stauji z You Tube filmy,dokumenty nebo písničky některé jsou v Mp4

    Další informace


    Jaky notas koupit aby tam jelo The sims 3?



    Další informace


    Dobrý den asi mi odesel notas



    Další informace


    ,,Repráčky,, pro noťas



    Další informace


  • Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


    Je možné odůvodnění reklamace zboží, když je na balení uvedena větší váha, než ve skutečnosti uvnitř je?

    Koupil jsem si Ramu Olivio 400g, doma jsem po otevření nabral podezření, že nemůže být 400g, na elektronické váze jsem i s krabičkou naměřil 368g, čili bez ní bych to odhadl tak na 350, možná 355g samotného margarínu. V létě jsem si uvědomil jak moc výrobci a obchodní řetězce s prominutím se*ou na hlavu spotřebitelům a od té doby si to velmi nerad nechávám líbit, chtěl bych ale jít dále - domáhat se toho, co bych skutečně měl v balení mít. Také nemohu na pokladně místo 400Kč zaplatit např. 360Kč... Je možné požadovat vrácení peněz/výměnu zboží? Jak velká je možná odchylka váhy výrobku aby výrobce neporušil zákon? Mám dojem, že +- 5%, nepletu se?

    Další informace