• Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deska - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deska. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deska

  • Plynový ohřívač vody a reklamace baterií



    Další informace


  • Neúspěšná reklamace



    Další informace


    Nevíte proč mi nejdou na mobilu systémová tlačítka?



    Další informace


    Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu Britex



    Další informace


    Neuznana reklamace



    Další informace


    Jaká je pravděpodobnost úspěchu reklamace iPhonu 7, má-li baterie malou výdrž a ve sluchátkách po přejetí látkou praská?



    Další informace


  • Je možná reklamace?

    Když se mi utrhne drát co jde ze sluchátek (3,5mm jack), je možná reklamace?Uznají reklamaci?Jde o sluchátka Razer Kraken Neon Green

    Další informace


    Jak potupovat při komplikovaná reklamace tiskárny a zaslání nové?

    Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci. Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení, i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce prodloužilo. Když jsem novou tiskárnu konečně obdržela, zjistila jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy 30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce i když se předání zdrželo vinou výrobce.DěkujiPozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl

    Další informace


    Jak postupovat reklamace s zahraničním eshopem?

    Zdravím,koupil jsem si na jednom zahraničním eshopu triko. Triko dorazilo v příšerném stavu, vypadá naprosto jinak než na fotce, dá se to vůbec vrátit?

    Další informace


  • Reklamace - flash Patriot USB X-Porter



    Další informace


    Přeinstalace OS/ reklamace



    Další informace


    Problém s tabletem-reklamace



    Další informace


    Internet - reklamace



    Další informace


  • Pozastavuje se během vyřizování reklamace záruční lhůta?

    Reklamovala jsem telefon 2 týdny před vypršením záruční lhůty, po měsíci mi telefon přišel, ale našla jsem na něm další závadu. Chci se zeptat, jestli mám ještě 2 týdny právo telefon reklamovat, nebo jestli mi během opravy telefonu záruční lhůta vypršela. Děkuji.

    Další informace


    Pokud dam nekomu lhutu na zodpovezeni dopisu 14 dni( ve veci reklamace, jsem ta poskozena ), tak mam pocitat tuto lhutu

    lhutu pr. 10.1. odeslano, tedy 14 dni 24. 1. mam dostat odpoved? I se sobotami a nedelemi, vcetne onoho dne odeslani?Predem mnohokrate dekuji.Doplňuji:30 dni vcetne sobot a nedeli?Jde o to, ze hodlam reklamovat zbozi, ale nikdo se mi na urgence neozyva...Mnohokrate dekuji.Michaela

    Další informace


    Nový občanský zákoník-reklamace



    Další informace


    Jaké jsou zákonné důvody zamítnutí reklamace?

    Řeším jednu reklamaci na boty (Mustang). Boty jsou v záruce, praskla podrážka (podešev), krom toho se začala loupat i umělá kůže, z které jsou vyrobeny. V krámě to sepsali a následně zamítli s tím, že jsem boty nosil, i když měly závadu (boty fakt denně nekontroluji). Navíc jsem to loupání kůže neřešil, nějak zvlášť mi to nevadilo, ale když mi začalo téct do bot, tak to už bylo i na mě moc. A oni se teď točí na tom, že tam je víc závad, přitom spolu nijak nesouvisí a já to olupování kůže zkrátka neřešil. V podstatě by mi stačilo, kdyby mi vyměnili ty prasklé podešve. Prý je to tak dle občanského zákoníku. Přijde mi to, jako kdybych si koupil nové auto, loupal se na něm lak, to by mi nevadilo, následně se pos*al motor a v servise mi řekli, že to nemůžou uznat tu reklamaci motoru, že mám oloupaný lak. :-)Můžete mi někdo poradit, jak to tedy je? Díky.

    Další informace


    Jak se bude řešit reklamace příští rok?



    Další informace


  • Jak řešíte reklamace na cokoliv co koupíte?

    já většinou neodcházím dokud to není vyřešeno a už tam byla párkrát policie ale vyhrál jsemDoplňuji:policie to nevyřešila ale jelikož jsem nadával tak ji volali a potom kvůli tomu že lidi koukali tak raději kvůli kšeftu peníze vrátili

    Další informace


  • Prosím poradí mi někdo? je možná reklamace zubu když na nem zustal kousiček kazu?

    je možná reklamace zubu ak mi zubařka nechala kousiček kazu na zubu. Když jo budu platit za opravu nebo ne pro to,že momentálně si hradím plnu sadzbu kůli tomu,že mi preventívni prohlídku neuznali jedna se o SLOVENSKO.Ďekují

    Další informace