Plnohodnotná náhrada Exelu (xls soubor) pro Ubuntu - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Plnohodnotná náhrada Exelu (xls soubor) pro Ubuntu. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Dobrý den! Poradil by někdo jakou značku GPS navigace zn MIO v ceně do 4000 kč(náhrada za Mio C520)Nebo je lepší TomTom?Další informace |
Levnejsi nahradaDalší informace |
Nahrada za pouziti TAXIDalší informace |
Tři obrázky,soubor má 0.bajtů. Odstranit-Soubor nelze odstranit:ze zdrojového souboru nebo disku nelze číst. Jak do košeDalší informace |
Nahrada akumulatoru ve fotakuDalší informace |
Kondenzátor - náhrada?Další informace |
velikost složek do txt (xls)Další informace |
XnView - náhrada v Ubuntu?Další informace |
Ubuntu paralelně s Windows 8 - nelze načíst UbuntuDalší informace |
Problém s xls, xlsxDalší informace |
Ovladače pro Ubuntu 12.10Další informace |
Náhrada HDDDalší informace |
Náhrada 8800GTDalší informace |
Nahrada za Microsoft Word / ExcellDalší informace |
Nahrada za Acronis privacy expert suiteDalší informace |
Jak vyrušit v EXELU kolonku ve které je místo čísel písmoMám v exelové tabulce inventuru a když jsem napsal zboží,do další kolonky cenu a další počet,mělo by se to spočítat.ale místo toho se v tabulce objevil nápis Hodnota a nejde s tím hnout.Nevíte jak to udělat?roztáhnout řádek do strany taky nejde.Další informace |
HP LaserJet 5L zlobí tisk, ale jen z .xls a .pdfDalší informace |
Generování velkého xls souboru z PHPDalší informace |
Export multiple VCF to XLSDalší informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
|