• Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?

  • Vraceni peněz z reklamace



    Další informace


    Aplikace- vracení peněz



    Další informace


  • Vraceni penez v eshopu misto vymeny?



    Další informace


  • Vrácení zboží - Tesco



    Další informace


  • Mám nárok na vrácení přeplatku od zdravotní pojišťovny?



    Další informace


    Mám nárok na vrácení daní, když jsem loni na podzim dodělala maturitu a poprvé nastoupila do zaměstnání až v říjnu 2017?



    Další informace


  • Vrácení zboží/kabát z butiku/

    Koupila jsem si kabát baloňák za 6000 Kč/a doma jsem zjistila, že mi nesedí,je velký. V obchodě menší velikost nemají. Bylo mi sděleno, že si musím vybrat v obchodě jiné zboží, peníze mi nevrátí, ale já jiné zboží nepotřebuji. Prosím poraďte. Děkuji

    Další informace


    Vrácení peněz v Takko?

    Dobrý den, máte někdo zkušenosti s reklamováním zboží v obchodě Takko? resp. jestli vracejí peníze? Před 2dny jsem dostala rifle odtud, mám k nim i účtenku i ty visačky(ale odstřižené už) a nesedí mi. Nechci výměnu za jiné zboží,ale rovnou peníze.

    Další informace


    Když příjdu do prodejny pro zboží v akci, a zboží není, proč nemá prodavačka nebo spíš vedoucí zboží sehnat na vlastní

    náklady pro uspokojení požadavku zákazníka.Třeba když mají v akci kachnu, listové těsto, mraženou zeleninu a ani jedno není, tak by prodavačka se zákazníkem šla ke konkurenci zboží koupili tam a rozdíl z ceny by prodavačka nebo spíš vedoucí by zaplatila ze svého a mohla by si to pak nechat proplatit od vedení, protože málo dovezli.Dneska se mi to stalo. Příjdu do prodejny pro 3 věci v akci a ANI jedna nebyla, to mě dost naštvalo sice v letáku je platí do vyprodání zásob , ale to je jen právní krycí manévr, aby se vyhnuli žalobám či pokutám od České obchodní inspekce (ČOI).Takže stačí když mají od každé akční položky 1 kus a zásoba jevyprodána a po právní stránce jsou krytý.Přitom stačí zákazníkům poslat email/SMS a hned budou vědět kolik zboží mají objednat.

    Další informace


  • Vraceni zbozi?



    Další informace


    Vraceni penez za nechtene woknousy



    Další informace


    Paypal a vrácení peněz??Jak postupovat?



    Další informace


  • vraceni penez při 4 reklamaci



    Další informace


    Záruka na vrácení peněz za zboží

    Dobrý den,zakoupil jsem v nejmenovaném zlatnictví řetízek u,kterého se po dvouch dnes utrhla karabinka.Když sem tam 3 den přišel a řekl,že chci za řetízek vrátit peníze,pani mi odpověděla že to není možné a dala na řetízek novou karabinku - jinže karabinka je tak tenká že po chvilce nošení zase upadla.Do zlatnictví sem vtrhnul zase a řekl,že toto není možné a požaduji vrácení financí-pani zase že to není možné a řetízek pošle na reklamaci.Je mi jasné,že řetízek se mi vrátí za 30 dnů opravený s tou forovou karabinkou a ještě ten den mi někde upadne z krku.Já jako neznalí zákona jsem odešel a chci vás požádat o radu jestli můžu do 14 dnů chtít vrácení financí za řetízek nabo jak mám postupovat.Předem děkuji za případné odpovědi..Doplňuji:PS:Jedná se o kamenný obchod.

    Další informace


    Známá koupila auto v autobazaru za 100.000,- po čtyřech měsících vylétla z motoru klika. Má právo na vrácení peněz?

    Kdyby to autobazar nechtěl uznat jako skrytou vadu. Je šance vyhrát soudní spor?

    Další informace


    Vraceni penez za zbozi -jak se dá postupovat?

    Dobry den,jak ma postupovat prodavac kdyz si zakaznik zakoupi zbozi,nausnice a retizek pri placeni se zepta jestli se da zbozi vymenit kdyby nesedelo,prodavac odpovi zbozi se da vymenit za neco jineho v hodnote jiz zakoupeneho zbozi.druhy den prijde zakaznik zbozi vratit(ze se mu nehodi)a pozaduje vraceni penez.prodavac samozrejme penize vratit nechce jen vymenu zbozi.jak spravne postupovat?dekuji

    Další informace


    Při nákupu z internetu existuje 14-denní lhůta umožnující vrácení zboží bez udání důvodu. Platí to i u aukčních serverů?

    A může si z toho prodávající strhnout nějaký poplatek za stornování?

    Další informace


    Jak postupovat v případě reklamace většího množství zboží z Číny, když dodavatel přestal komunikovat?

    Ráda bych se zeptala jak postupovat ohledně větší reklamace většího množství zboží z Číny, kdy dodavatel přestal komunikovat, je nějaká šance či možnost toto řešit? Děkuji

    Další informace


    Dobrý den mám nárok na přízpěk na uhlí sem na pracáku a na sociálce mam na bydlení a životní min.mám nárok na přízpěvek?

    Dobrý den zajímalo bi mě zda mám nárok na příspěvek na uhlí jsem na socialce a na pracáku mam přízpěvek na bydlení a životní minimum mam eště nárok na přízpěk na uhlí děkuji za odpověď.

    Další informace


  • Když mi z nového kartáčku krvácí zuby, mám právo na reklamaci/výměnu/vrácení peněz?

    Díky...

    Další informace