• Polepený notebook samolepkami a reklamace - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Polepený notebook samolepkami a reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Polepený notebook samolepkami a reklamace

  • Reklamace aukro - nepřišlo zboží



    Další informace


  • Případná reklamace auta



    Další informace


  • Lze Reklamovat opravu?



    Další informace


  • Pepco a reklamace



    Další informace


  • REKLAMACE FOTOAPARATU BENQ GH650



    Další informace


    Neúspěšná reklamace



    Další informace


    Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu Britex



    Další informace


    Jak postupovat při zamítnutí reklamace?



    Další informace


  • Jak se reklamuje zboží na splátky?



    Další informace


  • Mám nárok na vrácení peněz, když nebyla sepsána reklamace a sedací souprava byla odvezena a opravena?

    Měla jsem roztržený úložný prostor. Nahlásila jsem to hned, ale odvážela jsem si ji sama. Můžou mi říct, že jsem si to udělala sama?

    Další informace


    Byla vám při koupi výrobku nabídnuta rychlá reklamace za stovku?

    Stalo se mi dneska v Datartu.Kupovala jsem tam elektrický zastřihovač vlasů, cena - něco kolem třinácti set. U pokladny mi nabídli , že když si k prodejní ceně připlatím ještě 99,- Kč budu ve výhodě , pokud bych potřebovala výrobek reklamovat. Jakmile bude mít poruchu, okamžitě(!) mi ho vymění.Ohradila jsem se, že v případě reklamace mám přece účtenku a záruku, a oni mi jsou povinni výrobek vyměnit tak jako tak. To prý ano, ale může to trvat... Pobaveně jsem se zeptala, jestli to nabízejí i u výrobků, které stojí třeba stovku (např. kabel k nabíječce na telefon). Prý ano! U všech.Setkali jste se už s podobnou nabídkou ?

    Další informace


  • Reklamace HP notebooku



    Další informace


    Přeinstalace OS/ reklamace



    Další informace


    Duvody reklamace



    Další informace


    Doba reklamace



    Další informace


  • Pokud dam nekomu lhutu na zodpovezeni dopisu 14 dni( ve veci reklamace, jsem ta poskozena ), tak mam pocitat tuto lhutu

    lhutu pr. 10.1. odeslano, tedy 14 dni 24. 1. mam dostat odpoved? I se sobotami a nedelemi, vcetne onoho dne odeslani?Predem mnohokrate dekuji.Doplňuji:30 dni vcetne sobot a nedeli?Jde o to, ze hodlam reklamovat zbozi, ale nikdo se mi na urgence neozyva...Mnohokrate dekuji.Michaela

    Další informace


    Peněženka ze syntetické kůže. Reklamace.



    Další informace


    Musí dát firma vědet zákazníkovi o vyřízení reklamace ze zákona?

    Reklamoval jsem produkt a prodavačka mi říkala, že si mám zavolat na číslo k nim do prodejny, jestli už je to vyreklamované. To se mi nezdá, Nemají náhodou oni dát do 30 dnů vědět, jak dopadla reklamace, a že si mohu pro případný nový produkt přijít? Někde jsem četl, že pokud nedají do 30 dnů vědět, že mám právo na vrácení penez. Jak to tedy je? Díky za odpoved.

    Další informace


    Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


    3 reklamace klávesnice u notebooku...

    Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?

    Další informace