Polepený notebook samolepkami a reklamace - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Polepený notebook samolepkami a reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Reklamace aukro - nepřišlo zbožíDalší informace |
Případná reklamace autaDalší informace |
Lze Reklamovat opravu?Další informace |
Pepco a reklamaceDalší informace |
REKLAMACE FOTOAPARATU BENQ GH650Další informace |
Neúspěšná reklamaceDalší informace |
Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu BritexDalší informace |
Jak postupovat při zamítnutí reklamace?Další informace |
Jak se reklamuje zboží na splátky?Další informace |
Mám nárok na vrácení peněz, když nebyla sepsána reklamace a sedací souprava byla odvezena a opravena?Měla jsem roztržený úložný prostor. Nahlásila jsem to hned, ale odvážela jsem si ji sama. Můžou mi říct, že jsem si to udělala sama?Další informace |
Byla vám při koupi výrobku nabídnuta rychlá reklamace za stovku?Stalo se mi dneska v Datartu.Kupovala jsem tam elektrický zastřihovač vlasů, cena - něco kolem třinácti set. U pokladny mi nabídli , že když si k prodejní ceně připlatím ještě 99,- Kč budu ve výhodě , pokud bych potřebovala výrobek reklamovat. Jakmile bude mít poruchu, okamžitě(!) mi ho vymění.Ohradila jsem se, že v případě reklamace mám přece účtenku a záruku, a oni mi jsou povinni výrobek vyměnit tak jako tak. To prý ano, ale může to trvat... Pobaveně jsem se zeptala, jestli to nabízejí i u výrobků, které stojí třeba stovku (např. kabel k nabíječce na telefon). Prý ano! U všech.Setkali jste se už s podobnou nabídkou ?Další informace |
Reklamace HP notebookuDalší informace |
Přeinstalace OS/ reklamaceDalší informace |
Duvody reklamaceDalší informace |
Doba reklamaceDalší informace |
Pokud dam nekomu lhutu na zodpovezeni dopisu 14 dni( ve veci reklamace, jsem ta poskozena ), tak mam pocitat tuto lhutulhutu pr. 10.1. odeslano, tedy 14 dni 24. 1. mam dostat odpoved? I se sobotami a nedelemi, vcetne onoho dne odeslani?Predem mnohokrate dekuji.Doplňuji:30 dni vcetne sobot a nedeli?Jde o to, ze hodlam reklamovat zbozi, ale nikdo se mi na urgence neozyva...Mnohokrate dekuji.MichaelaDalší informace |
Peněženka ze syntetické kůže. Reklamace.Další informace |
Musí dát firma vědet zákazníkovi o vyřízení reklamace ze zákona?Reklamoval jsem produkt a prodavačka mi říkala, že si mám zavolat na číslo k nim do prodejny, jestli už je to vyreklamované. To se mi nezdá, Nemají náhodou oni dát do 30 dnů vědět, jak dopadla reklamace, a že si mohu pro případný nový produkt přijít? Někde jsem četl, že pokud nedají do 30 dnů vědět, že mám právo na vrácení penez. Jak to tedy je? Díky za odpoved.Další informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
3 reklamace klávesnice u notebooku...Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?Další informace |
|