• Powertron 1000VA UPS - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Powertron 1000VA UPS. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Powertron 1000VA UPS

  • Zvýšení kapacity UPS



    Další informace


    Zdroj s UPS



    Další informace


    K čemu všemu může sloužit UPS? /záložní zdroj/



    Další informace


  • lehký OT: co dokáže UPS+DD-WRT s původně nestabilním routerem za 600Kč...



    Další informace


    koncovky na UPS



    Další informace


    Zkušenosti s neoriginálními bateriemi do UPS



    Další informace


    Výběr záložního zdroje (UPS)



    Další informace


    UPS-FSP EP850 Problem s monitorovacím programem



    Další informace


    UPS jaky zdrojovy kabel.



    Další informace


    UPS - je nějaký rozdíl mezi APC Cyberfort a Cyberfort II?



    Další informace


    Schema kabelu ke Smart-UPS 600



    Další informace


    Případný servis UPS Eaton - porovnání s APC



    Další informace


    Před připojením UPS



    Další informace


    Neoriginální baterie v UPS



    Další informace


    Na výstupu UPS pouze ~200V



    Další informace


    Jakou UPS si vybrat?



    Další informace


    HP R5500 UPS a HP-UX



    Další informace


    APC Smart-UPS 750VA USB & Serial 230V - náhradná batéria - neoriginálna



    Další informace


    APC Back-UPS ES 700VA (405W) - kúpiť či nekúpiť?



    Další informace


  • Proč nemají elektrárny něco jako mega UPS záložní zdroj, který by po centrálním výpadku ještě dočasně posílal elektřinu?

    U elektráren by to byl problém. V případě výpadku to obsluhuje centrální dispečink a ten zvýší výkon u jiného zdroje, nebo nechá zapnout zdroj který doposud stál. Mít takové zařízení u elektráren, aby mohlo nahradit tak velký výpadek by bylo nekřesťansky drahé. Pokud elektrárna vypne , téměř okamžitě se úbytek nahradí a v síti je dostatek. To, že ti to nesvítí doma, je většinou závada někde na trase.

    Další informace