• Problém s Leadtek DTV 2000H po reklamaci - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Problém s Leadtek DTV 2000H po reklamaci. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Problém s Leadtek DTV 2000H po reklamaci

  • Jak postupovat, když při reklamaci řemeslník nebere telefony?



    Další informace


  • Uznají mně reklamaci sluchátek následujícího problému?



    Další informace


    Televize - nejde DTV



    Další informace


    Pokud mi telefon na reklamaci přeinstalují, ztratí se mi tel.seznam a poznámky v diáři na sdíleném tabletu?



    Další informace


    Po reklamaci mobilu s androidem se mi v notifikační liště neobjevují tlačítka wifi, gps atd.



    Další informace


    Když přijde mobilní telefon na reklamaci, jak podrobně kontrolují pásky proti vodě?



    Další informace


    Je na reklamaci mobilu prestigio5400??



    Další informace


  • Vrátí mi při reklamaci telefonu peníze?

    Dobrý večer,Chci jít reklamovat telefon do Apple storu. Za týden to bude půl roku co ho mám. Jinak záruka je 24 měsíců. Vracím ho z důvodu zřejmě nafouklé baterie nebo se odlepuje displej. Chtěla bych vrátit peníze, myslíte že mi je vrátí? Mam IPhone 5c a ten už se skoro vůbec neprodává..

    Další informace


    Uvítali byste, kdybyste si nemuseli schovávat účtenky pro případnou reklamaci? Nemusíte...



    Další informace


    Telefon ztracený při reklamaci - jak získat peníze zpět?

    Reklamoval jsem nefunkční telefon, zaslal jsem jej na adresu přesně podle reklamačního řadu prodejce. Nyní pošta tvrdí, že telefon dodala a prodejce tvrdí, že žádný takový telefon nemá. Co mohu dělat a jak postupovat?Edit: Telefon jsem samozřejmě poslal doporučeně. Problém je, že prodejce není zrovna seriózní a stěží zvedá telefony (dovolal jsem se po 3 týdnech!). Jak tedy postupovat, když není co řešit ? Díky

    Další informace


    Na co mám jako kupující při koupi a následné reklamaci chladničky nárok?

    Dobrý den,dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2x poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.Moje otázky zní: Mohu požadovat...1) výměnu výrobku za nový bezvadný kus?2) proplacení zkažených potravin, které bohužel nemám kam uložit? Nebo finanční odškodnění a popř. v jaké hodnotě?3) po prodejci proplacení Cash Backu, který se na chladničku vztahuje, ale bohužel se nevejdu do termínu ?Moc děkuji za každou odpověď,kajicek94Dopl.: Zakoupeno v kamenné prodejně.

    Další informace


    Kolik dní má obchodník na reklamaci?

    Dobrý den. Koupil jsem si navigaci v kamenném obchodě)a už je po druhé v reklamaci se stejnou závadou. Měl bych dvě otázečky. 1) Mohu již třicátý den požedovat vydání navigace, nebo až jednatřicátý? 2) Když nastane situace, že se závada projeví i po třetí, mohu požadovat vrácení peněz okamžitě, nebo musí proběhnout ještě oprava?

    Další informace


  • winfast dtv dongle h



    Další informace


    VIVO kombajn Leadtek



    Další informace


    NB Důvod k reklamaci (HP 4530s)



    Další informace


    Lze nějak zobrazit již opravené chybné sektory na HDD kvůli reklamaci?



    Další informace


    Bios grafické karty Leadtek



    Další informace


  • S čím jít k reklamaci?

    Dobrý den, mám porouchané sluchátka, které jsem byl už čtyřikrát reklamovat. Pokaždé se jednalo o víceméně stejnou vadu. Teď se mi pokazily popáté a já chci vrátit peníze. Nevím ale, jestli mam jít k reklamaci s papíry výdej servisního zásahu nebo reklamační list . Jeden reklamační list se mi totiž ztratil.Ještě prosím o radu ohledně uznání reklamace. U pecek se mi utrhl na jednom sluchátku celý ten reproduktorek a zůstal tam jen ten trychtýřek.Předem děkuji za všechny odpovědi.

    Další informace


    Mohu požadovat náhradní telefon při reklamaci?

    V prosinci 2012 jsem si zakoupil u Alzy mobilní telefon. Nyní však má problémy, ale je stále v záruce. Jelikož chytrý mobilní telefon potřebuji v podstatě denně, mohu požadovat nějakou náhradu v době, kdy mobil bude v opravně, protože mám stále záruku.

    Další informace


    Jak se bránit při reklamaci mobilu?

    Koupil jsem si u Alzy mobil a po třech týdnech se mi sekl displej. Velmi erudovaný pracovník za přepážkou odborně posoudil mobil a řekl, že kvůli malému škrábanci mi reklamaci neuznávají.. Tak jsem ho nechal poslat na posouzení do Huawei servisu přes Alzu. Telefono po asi SESTI týdnech vrátili, že je mechanicky poškozen. Se škrábancem displej NEMÁ nic společného, neboť jsem ho škrábnul druhý den koupě a tři týdny běžel na jedničku. Jsem z toho úplně vedle. Spotřebitel nemá šanci. Máte někdo zkušenosti?

    Další informace