• Prosím o chemickou rovnici, která popisuje zahřívání hydrogenuhličitanu vápenatého... - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Prosím o chemickou rovnici, která popisuje zahřívání hydrogenuhličitanu vápenatého.... Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Prosím o chemickou rovnici, která popisuje zahřívání hydrogenuhličitanu vápenatého...

  • Jak se zbavit plevele z trávníku, ale ne chemickou cestou?



    Další informace


  • zahřivani pc



    Další informace


  • Už se někdy prováděl výzkum, která školní lavice to nejdál dotáhla a která je prokletá?

    Třeba lidi z prvních vs. lidi z posledních lavic, jak dopadli v životě? Já bych řek že by v tom mohla bejt nějaká souvislost, né třeba ta, že životní situace toho člověka je daná výběrem lavice, ale že lidi určitýho typu si vybíraj ve škole přední lavice a jiný zase výhradně ty zadní, takže to pak v součtu dopadne tak, že z většiny žáků co seděli v zadních lavicích se stanou bezdomovci a zloději a z těch předních lavic vyrostou inžnýři, manažeři, politici a tak podobně, pokud si teda vybíraj místa sami a neposaděj je tam učitelky za trest.

    Další informace


    Jak bible popisuje svatozář?

    Svatozář - gloriola - není uvedená v bibli. Je to jakýsi výtvarný prvek. Jde o tzv. ikonografii, která se používala v mnoha náboženstvích s cílem zdůraznit význam svaté nebo posvátné postavy. V různých obdobích také u představ o panovnících či hrdinech.Svatozáře v různém tvaru - viz níž - představují světlo, jakousi osvícenost nejen biblických postav, např. mučednků, ale i panovníků a hrdinů.Jedny z nejstarších jsou z 1. století v Indii v buddhistické ikonografii. a href"https://en.wikipedia.org/wiki/Halo_(religious_iconography)" rel"nofollow" https://en.wikipedia.org/ hellip /a -Význam slova v češtině 1. (v círk. úzu výtv.) ozdoba boha a světců v podobě zářivého kruhu nad hlavou n. pruhu kolem celé postavy, svatozář, aureola, nimbus2. meteor. optický jev v atmosféře projevující se jedním n. několika barevnými kruhy kolem stínu vrženého na vodní kapičky oblaku n. mlhy3. kniž., též iron. proslulost, sláva, lesk: g. hrdiny mučednická g. g. ctnosti a dokonalosti a href"http:/rirucka.ujc.cas.cz/?slovogloriola" rel"nofollow" http:/rirucka.ujc.cas.cz/ hellip /a - Svatozáří se rozlišuje několik typů.Např. (nimbus): Jedná se světelný kruh kolem hlavy či nad hlavoučtvercový nimbus: Svatozář kolem hlavy ve tvaru čtverce. Tímto typem svatozáře se označovaly žijící osoby.gloriola s křížem: Typ svatozáře vyskytující se pouze okolo hlavy Boha-Otce, Ježíše Krista či Ducha svatého (holubice). V tomto případě se jedná o kruh, z něhož vedou tři paprsky ve tvaru kříže.aureola: Druh svat

    Další informace


  • Je v těch nejlevnějších krabicových vínech vůbec nějaký extrakt z hroznů, či se jedná o kompletní chemickou náhražku?

    O chemickou náhražku nejde, možná tam nějaký extrakt z vylisovaných hroznů je, ale nejčastěji jde o ovocná vína.

    Další informace


  • potřebovala bych pomoct s rovnicí :)CaCO3 → a SiO2+HCl→

    ta první rovnice si myslim že by měla být CaCO3→Ca+CO3 alenejsem si jistá :):)

    Další informace


    jak by jste vypočítali tuto rovnici

    jak by jste vypočítali tuto rovnice, mě to pořád nevychází a učitelka tvrdí že tam má vyjít že m 59 (jsou to zlomky)7m+3 4m-m 10 5Doplňuji:prosím vás omlouvám se, ta desítka má být uprvního zlomku a ta 5 u druhého

    Další informace


    Příklad ze scio testů-poraďte prosím(přímka určená rovnicí)

    Ahojda,potřebovala bych poradit jak se toto počítá.. popřípadě vysvětlit nebo poradit net stránku.. našla jsem jen takovou ze které to vážně nechápu! Děkuji za odpovědiPříklad: Který z následujících bodů neleží na přímce určené rovnicíy – x + 2?(A) A [-1 1](B) B [1 1](C) C [0 2](D) D [-2 4]PS: Správně je za A .. ale nevím jak se k tomu dopracovat)

    Další informace


    Prosím, poraďte s lineární rovnicí o dvou neznámých...

    Dobrý den, řeším jeden příklad a vím tyto údaje: 30x+10y4500 xy:6 Nemůžu tomu přijít na kloub (ve škole jsme rovnice o dvou neznámých ještě nebrali). Je to příklad z matematické olympiády, kterou máme vyřešit za DÚ a pan učitel si asi neuvědomil, že jsme to nebrali. Prosím o postup, děkuji.

    Další informace


    Potřebuji pomoct s rovnicí. Neni to žádný dú

    x-(2x-0,2)na druhou 5,8- (2x+0,1)(2x-0,1)Zkoušel jsem to asi 10x a nevyšlo mi to, nevím kde jsem udělal chybu, kdybyste byli tak hodný a rozepsali mi to, tak bych byl moc rád. Opravdu to žádný úkol není, počítám sbírku od Petákový.Doplňuji:x-(4x na druhou + 0,04)5,8-(2x+0,1)(2x-0,1)x-4x na druhou + o,o4 5,8-(4x-0,2x+0,2x-0,01)a tak dál až mi vyšlo 5x-4x na druhou 5,77

    Další informace


    Pomůžete mi prosím s rovnicí?

    1015-a.20. je krát

    Další informace


    Pomocte mi sestavit rovnici, prosím.

    V čekárně sedí třikrát více mužů než žen. Kdyby přišly ještě dvě ženy, bylo by mužů už jen dvakrát více. Kolik žen a mužů je v čekárně ?Ze dvou druhů koření v ceně 200 Kč a 260Kč za 1kg se má připravit 30kg směsi v ceně 210Kč za 1kg. Kolik kg každého druhu koření je třeba smíchat?Plavba nákladní lodi mezi dvěma plavebními komorami trvá po proudu řeky 1 hodinu, proti proudu řeky 1 hodinu a 30 minut. Určete vzdálenost plavebních komor, je-li rychlost proudu řeky 1.5m/s.

    Další informace


    Jakýmkoli způsobem zjistěte průsečíky přímky dané rovnicí y=-3 s parabolou,která je dána rovnicí y=x(na druhou)-3x-4 .

    to není těžký )obě rovnice dáš dohromady, čili yy, čili-3 x^2-3x-4 , po úpravě 0 x^2-3x-1 , a teď například pomocí diskriminantu, vietových vzorců atd. ti vyjdou dvě iksové souřadnice dvou průsečíků, no a ypsilonová souřadnice bude v obou případech -3

    Další informace


    Jaký dostane postih osoba, která se pokusí o sebevraždu a jak bude postižena osoba, která ji jenom chce spáchat?

    Tento čin trestný není, tak jak bude společnost reagovat na tyto dva lidi?

    Další informace


    Jaktoze jsou v kalometricke rovnici ty t, t1 a t2 prehozene?

    Proč je někdy m1*c1( t-t1) m2*c2(t2-t) a někdy m1*c1(t1-t) m2*c2(t-t2)?

    Další informace


    (a + 11)/(x^2 - 5x +6)potřebovala bych pomoc s tímto lomenym výrazem. Máme to vypočítat jako kavdrantickou rovnici .

    výsledek má prý vyjít nějak do dvou závorek o.O předem děkuji za odpověď

    Další informace


  • jak vytvořit rovnici k tomuto příkladu?

    Nevím si rady s domácí ulohou :/.Nad sebou letí dvě řady labutí. Když z horní řady labuť přeletí do spodní, bude počet v obou řadách stejný. Pokud přeletí labuť ze zdola nahoru, v horní řadě jich bude dvakrát víc. Kolik je labutí je v každé řadě.horní řada....xdolní řada...yrce x-1y+1 y-12(y+1)výsldek dle rce: Y1x3pokusem omylem jsem došel ke správnému výsledku x7y5.

    Další informace


    Pomůžete mi vyřešit rovnici?

    8x - [2x - 3(x - 1)²+2] - (x² - 3x)2Mně vyšlo x² + 1 Protože 6x - 6x je nula nebo ne? Podle učebnice je výsledek 6x + x² + 1.Prosím tedy o určení správného výsledku a radu jestli to počítám špatně. Děkuji

    Další informace


    Když si ministerstvo najme firmu, která bude školit úředníky, kdo to naučí lektory firmy , která bude úředníky školit ?

    a href"http://aktualne.centrum.cz/ekonomikaenize/clanek.phtml?id743052" rel"nofollow" http://aktualne.centrum.cz/ hellip /a

    Další informace


  • Napsali byste mi prosím rovnici hoření ethynu?

    nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nn

    Další informace