• Reklamace ADATy SH93 - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace ADATy SH93. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace ADATy SH93

  • Hrazeni nakladu reklamace



    Další informace


  • Reklamace Smartphone



    Další informace


    Reklamace Iphone 5



    Další informace


  • Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?

    Zamítnuta reklamace, proplacení znal. posudku (footlocker)Zdravím,Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Díky za odpověd´

    Další informace


    Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?

    Dobrý den,ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?Děkuji Eliška

    Další informace


    Máte zkušenosti s reklamací na alza.cz? Pokud ano, co jste reklamovali a jak reklamace proběhla?

    Ano.Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.Závada se opakovala 3x a nedala se odstranit.Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.Peníze mi byly vráceny do 30 dnů....Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, alebyla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměřvšem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali minovou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatímbez problému asi 3 roky :)

    Další informace


    Mám 1,5roku staré horské kolo. Praskl mi řetěz a prodejce mi sdělil,že NA ŘETĚZ SE REKLAMACE NEVZTAHUJE! Je to pravda?

    Chce po mně 200,-Kč za řetěz a 50,-Kč za jeho výměnu a seřízení. Má právo mne odmítnout vyměnu a opravu řetězu ZDARMA, když je kolo stále ve 2-leté záruce? Kolo jsem kupoval u něj a není to garážový prodejce, ale relativně velká a známá prodejna s velkou tradicí...Doplňuji:Pro jmhad : máš recht, ale když si to teď zpětně uvědomuji, my jsme žádný záručák tehdy nedostali. Vím, naše chyba, ale já to teď reklamoval na Paragon a zákonnou 2letou záruku. To mi prodejce vůbec nezpochybnil a záručák vůbec ani nechtěl.Fakt je, že když jsem se divil, že to není na záruku, tak mi začal argumentovat prošoupanými podrážkami na botách - že je taky nezreklamuji! Blbost! Zreklamuji a s úspěchem se mi to daří. Nechtěl mi však věřit, a byl neoblomný. Příště už u něho nekoupím ani ventilek. Otázka, jestli to bude jinde lepší...

    Další informace


    Jak potupovat při komplikovaná reklamace tiskárny a zaslání nové?

    Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci. Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení, i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce prodloužilo. Když jsem novou tiskárnu konečně obdržela, zjistila jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy 30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce i když se předání zdrželo vinou výrobce.DěkujiPozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl

    Další informace


    Jak funguje reklamace bez udání důvodu...?

    Do kdy zboží můžu vrátit? Kdybych si koupil sluneční brýle z tohoto obchodu a href"http://www.adidasmania.cz/?gclidCPvdgrrRsLUCFY3LtAodemwAoQ" rel"nofollow" http://www.adidasmania.cz/ hellip /a A zjistil bych že se mi nelíbí nebo, že mi nesluší jak se to reklamuje? Platí se něco za reklamaci? A jde to u každého obchodu? DikyDoplňuji:Jo napsal jsem to špatně, ale ještě bych chtěl vědět jak je to s poštovným?

    Další informace


  • Reklamace a výměna CPU



    Další informace


    Reklamace PC



    Další informace


    Reklamace Ipod touch



    Další informace


  • Reklamace - záruka vs životnost u ecigarety



    Další informace


    Poradíte s problémem při reklamaci zboží?

    Reklamoval jsem zboží(u Alzy a v reklamaci je napsáno že jsem dodal jen hlavní věc k reklamaci) a 31. den jsem si došel pro peníze k obchodníkovi a ten mi dal peníze bez zbytečných řeč. Podepsal jsem papír s tím, že přebírám peníze, ale neřekl mim že chce vrátit zbylé příslušenství od toho zboží a tak jsem mu nic navíc nevrátil. A majitel a reklamující osoba jsou dvě odlišné osoby(nepodnikatelé). Může prodejce chtít toto příslušenství zpětně? i když mi dal dávno už peníze?Jedna se o baterii, ovladač a nabíjecí kabel cca 3 tisíce prodejní cenaPlvodní neotázkaMám jeden problém ohledně reklamace.

    Další informace


    Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?

    Pokud byla reklamace uznaná a telefon nejde opravit, pak jsou 2 základní možnosti: výměna za nový telefon, odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).

    Další informace


    Odmítnutí reklamace II.



    Další informace


    Odmítnutí reklamace



    Další informace


    Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.

    Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informace

    Další informace


    Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?

    Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.

    Další informace


    Co dělat, když mi nebyla uznaná reklamace pantoflí?

    15. 4. 2010 jsem si ve zdravotnické prodejně koupila zase opět po delší době zdravotní pantofle, vydržely 3 měsíce a začaly praskat pásky v ohybu, vyměnili mi je za jiné dne 18. 8. 2010. Jenže tyto mi vydržely opět cca tři měsíce a začaly mi opět prskat pásky v ohybu, jenže nyní při reklamaci mi nebyla uznána a prý je to normální, že koženka při ohybu praská. Prý nezáleží jestli ji nosím tři měsíce nebo rok a tak nárok na reklamaci mi zamítli. Zdravotní boty ze speciální prodejny za 360,0 Kč mi vydržely pouze tři měsíce, což je docela síla - luxus, který si nemohu dovolit kupovat každý tři měsíce. Poradíte co dál?

    Další informace