Reklamace displeje - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace displeje. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Chemická injektáž - reklamaceDalší informace |
Vada IPS displejeDalší informace |
Oprava displeje na Samsung galaxy S IIDalší informace |
Máte někdo zkušenost s leštící pastou na dotykové displeje?Další informace |
Jsou displeje apple a dell srovnatelne?Další informace |
Jak zabránit vypínaní displeje telefonu s WindowsPhone(Lumia 720)?Další informace |
Evolve Survivor - reklamaceDalší informace |
Euronics reklamaceDalší informace |
Jak potupovat při komplikovaná reklamace tiskárny a zaslání nové?Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci. Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení, i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce prodloužilo. Když jsem novou tiskárnu konečně obdržela, zjistila jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy 30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce i když se předání zdrželo vinou výrobce.DěkujiPozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to bylDalší informace |
zhasínání displeje u notebookuDalší informace |
Vypínání displejeDalší informace |
Prasklé krycí sklo displeje tabletuDalší informace |
Notebook mi mění rozlišení displejeDalší informace |
Jde ztlumit osvětlení displeje NTB ještě víc?Další informace |
HP NB blikání displejeDalší informace |
Externí disk - reklamaceDalší informace |
Doba reklamaceDalší informace |
Chyba při výměně displeje na mobilu Sony EricsonDalší informace |
Jak postupovat v případě reklamace většího množství zboží z Číny, když dodavatel přestal komunikovat?Ráda bych se zeptala jak postupovat ohledně větší reklamace většího množství zboží z Číny, kdy dodavatel přestal komunikovat, je nějaká šance či možnost toto řešit? DěkujiDalší informace |
Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?Dobrý den,nebyla mi uznána reklamace na telefon(vypadlo tlačítko na ukončování hovorů).Nyní po půl roce vypadlo znova a ještě tlačítko na přijímání hovorů.Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?DěkujiDoplňuji:Jedná se o telefon Nokia Asha 300.Výměna tlačítek je spojena i s výměnou displeje a stojí kolem 800 korun.Nijak jsem do toho nepíchala a ani nic podobného.Postupně odpadávají všechna tlačítka. HankaDalší informace |
|